K
kysymys
Vieras
Ja olen liitonpäivillä nyt. Kohta jään äitiyslomalle ja sitten kh-tuelle. Kh-tuen loputtua palaan taas työttömäksi liitopäiville. Saanko saman rahan silloin liitosta, kuin mitä nyt olen saanut?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja kysymys:Ja olen liitonpäivillä nyt. Kohta jään äitiyslomalle ja sitten kh-tuelle. Kh-tuen loputtua palaan taas työttömäksi liitopäiville. Saanko saman rahan silloin liitosta, kuin mitä nyt olen saanut?
Alkuperäinen kirjoittaja Veronmaksaja:Töihin siitä, hopi hopi. Tuollainen lorvailu on loputtava.
Alkuperäinen kirjoittaja nöttiäinen:Alkuperäinen kirjoittaja Veronmaksaja:Töihin siitä, hopi hopi. Tuollainen lorvailu on loputtava.
En tiedä miten tuo raha-asian suuruus menee, mutta väistämättäkin sitä jää työttömäks kh-tuen jälkeen JOS ei ole työpaikkaa mihin palata. Ensin työttömäks ja sitä kautta töihin, siis JOS ei etsi/saa työpaikkaa jo hoitovapaalle ollessa.
Kiva se niiden on joilla on töitä, ja ikävää niille jotka lomautettuna/työpaikka menny alta tän maailman tilanteen takia.Ei kannattas yleistää, kaikki ei oo työttömänä todellakaan omasta tahdosta.