Olen nyt työttömänä

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kysymys
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kysymys

Vieras
Ja olen liitonpäivillä nyt. Kohta jään äitiyslomalle ja sitten kh-tuelle. Kh-tuen loputtua palaan taas työttömäksi liitopäiville. Saanko saman rahan silloin liitosta, kuin mitä nyt olen saanut?
 
Alkuperäinen kirjoittaja kysymys:
Ja olen liitonpäivillä nyt. Kohta jään äitiyslomalle ja sitten kh-tuelle. Kh-tuen loputtua palaan taas työttömäksi liitopäiville. Saanko saman rahan silloin liitosta, kuin mitä nyt olen saanut?


Töihin siitä, hopi hopi. Tuollainen lorvailu on loputtava.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Veronmaksaja:
Töihin siitä, hopi hopi. Tuollainen lorvailu on loputtava.

En tiedä miten tuo raha-asian suuruus menee, mutta väistämättäkin sitä jää työttömäks kh-tuen jälkeen JOS ei ole työpaikkaa mihin palata. Ensin työttömäks ja sitä kautta töihin, siis JOS ei etsi/saa työpaikkaa jo hoitovapaalle ollessa.

Kiva se niiden on joilla on töitä, ja ikävää niille jotka lomautettuna/työpaikka menny alta tän maailman tilanteen takia. :( Ei kannattas yleistää, kaikki ei oo työttömänä todellakaan omasta tahdosta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja nöttiäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja Veronmaksaja:
Töihin siitä, hopi hopi. Tuollainen lorvailu on loputtava.

En tiedä miten tuo raha-asian suuruus menee, mutta väistämättäkin sitä jää työttömäks kh-tuen jälkeen JOS ei ole työpaikkaa mihin palata. Ensin työttömäks ja sitä kautta töihin, siis JOS ei etsi/saa työpaikkaa jo hoitovapaalle ollessa.

Kiva se niiden on joilla on töitä, ja ikävää niille jotka lomautettuna/työpaikka menny alta tän maailman tilanteen takia. :( Ei kannattas yleistää, kaikki ei oo työttömänä todellakaan omasta tahdosta.

Aivan, työttömäksi jäin juuri tämän talouden tilanteen vuoksi. Ja ei mitään tarkoitusta palata siihen työhön. Uuden ammatin alan opiskelemaan, mutta sitten joskus. Nyt nautin lasten kanssa kotona olosta. Esikoisen kanssa kerkesin olemaan 6kk kotona kun piti palata kouluun ja töihin. Eiköhän se riitä että olen 10-vuotta maksanu liitonrahoja, nyt nautin niistä ja kotona olemisesta =)
 

Yhteistyössä