työttömänä äitiysloman jälkeen...

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aappa-apina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

aappa-apina

Jäsen
01.04.2011
115
0
16
Eli miten tää nyt menee kun äitiysloma loppuu ja jään työttömäksi niin mistä lasketaan työttymyyspäiväraha? Äitiyspäivärahastako vai saanko sen mitä ennen lomaa? Siis olin työttömänä ennen lomaa 2kk...
 
Jos olit töissä 2009 tai sen jälkeen, niin 2009-2011 sen vuoden tulojen mukaan, mitkä on suurimmat. Eli jos olet vaikka viime vuonna tienannut enemän kuin 2009, niin viime vuoden tulojen mkaan. Pääsääntöisesti 2 vuoden takaisten tulojen mukaan, paits jos tulot on nousseet.
 

Yhteistyössä