äippärahasta?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja silli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

silli

Vieras
Kun ä-raha lasketaan viimeisten 6kk tulojen mukaan ja ä-lomaa edeltävän kuukauden onkin työttömänä niin paljonko se todellisuudessa vaikuttaa tuossa ä-rahassa?? Oisko järkevämpää alottaa ä-loma varhennettuna vai jäädä tosiaan kuukaudeks työttömäksi??
 

Yhteistyössä