Heistä vanhin on 11-vuotias ja nuorinkin jo 4-vuotias, mutta mitään apua heiltä ei kotitöihin saa! Itse saan kaikki työt tehdä, kun nuo kakarat vain seisovat ja tuijottavat minua hölmönä, kun aamusta iltaan joudun tekemään töitä enkä heiltä mitään apua saa, päinvastoin heistä on pelkkää vaivaa! Tuo 6-vuotiaskin kusee joka yö sänkyynsä, vaikka hän täyttää 2 viikon päivän päästä jo 7 vuotta ja on käynyt kouluakin jo monta kuukautta! Edes yöllä en saa lapsiltani rauhaa, koska joudun asumaan heidän kanssaan pienessä yksiössä koska muuhun asuntoon ei ole varaa, joudun nukkumaan lasteni kanssaan samassa 140cm pitkässä sängyssä enkä saa heiltä hetken rauhaa nukkua, niin paljon he itkevät, puhuvat, kävelevät, huitovat käsillään ja kieriskelevät sängyssä! Nuku siinä sitten, kun lapsista yksi itkee unissaan ja hokee, että "Äiti on paha, äiti älä lyö enää", 1 lapsi potkii minua selkään, 1 itkee lattialla satutettuaan päänsä tippuessaan sängystä lattialle, yksi kävelee unissaan ja se 6-vuotias kusee alleen, kun hän on juuri ennen nukkumaan menoa käynyt monta kertaa juomassa! Muutenkin he ovat täysiä hirviöitä, tappelevat koko ajan keskenään ja muiden lasten kanssa, kiusaavat toisiaan, sotkevat koko ajan ja rikkovat kaiken, minkä käsiinsä saavat! Tuo 4-vuotias kuopus sai kummiltaan tämän itsetekemän nuken syntymäpäivälahjaksi ja jo muutaman minuutin päästä hän oli repinyt siltä pään irti, leikannut saksilla sen vatsan auki ja pissanut sen päällen, minkä jälkeen hän heitti saksilla 11v isoveljeään käteen, johon tuli iso ja vertavuotava haava!