On rankkaa kun minä olen vasta 23 ja minulla on jo 16 lasta.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Äitiä vähän väsytää.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

Äitiä vähän väsytää.

Vieras
Minulla on kahdeksat kaksoset.

Ensimmäiset kakoset syntyivät 1.1.2006, samana päivänä kun minä täytin 15 vuotta ja mieheni 23 vuotta. Kaksosten nimet ovat Kalle Kustaa ja Kaisa Kristiina Karoliina

Seuraavat kaksoset syntyivät 23.4.2007. Heidän nimensä ovat Jonne Hermanni ja Jaana Emilia Eveliina.

Seuraavat kaksoset syntyivät 5.6.2008. Heidän nimensä ovat Santtu Simeoni ja Anna Maritta Helena.

Seuraavat kaksoset syntyivät 1.8.2009. Heidän nimensä ovat Markus Pietari ja Klaara Susanna Annikki.

Seuraavat kaksoset syntyivät 11.11.2010. Heidän nimensä ovat Simeon Sauli ja Tuula Sirkka-Liisa Johanna.

Seuraavat kaksoset syntyivät 23.12.2011. Heidän nimensä ovat Niko Jussi ja Maarit Sonja Karita.

Seuraavat kaksoset syntyivät 19.7.2013. Heidän nimensä ovat Teemu Tuomaanpoika ja Sarianne Thelma Päivikki.

Seuraavat kaksoset syntyivätkin jo 25.4.2014, 3½ kuukautta etuajassa. Heidän nimensä ovat Uljas Toivo ja Unelma Aina Ihanelma.

Laskeskelin tuossa, että jos minä synnytän viimeisen kerran 53-vuotiaana, kuten äitini niin minulla on vielä 30 vuotta aikaa synnyttää ja jo synnytän kaksoset vaikka 1½ vuoden välein, niin se tarkoittaa, että minulla on 28 kaksoisparia eli 56 lasta ja jos jokainen heistä saa 56 lasta, niin minulla on 3136 lastenlasta, jotka voivat hekin tehdä jokainen 56 lasta, niin lapsenlapsenlapsia minulla tulee olemaan 175616...

Mä jaksan aina ihmetellä, kuka jaksaa näitä kirjoitella? Tai siis, mitä kirjoittaja tälläisistä saa? Kun teksti ei ole hauska tai provosoiva, ja niin "huono" ettei kukaan vahingossakaan voi uskoa todeksi. Niin miksi jaksaa kirjoitella näitä?

Eipä tuo minulta pois ole, kunhan ihmettelen :)

Mä jaksan aina ihmetellä, kuka jaksaa näitä kirjoitella? Tai siis, mitä kirjoittaja tälläisistä saa? Kun teksti ei ole hauska tai provosoiva, ja niin "huono" ettei kukaan vahingossakaan voi uskoa todeksi. Niin miksi jaksaa kirjoitella näitä?

Eipä tuo minulta pois ole, kunhan ihmettelen :)

Samaa mäkin mietin. Alkaa suorastaan vähän jo vituttaan, ku tuntuu että etusivusta puolet on paskaaki paskempia provoja ja juttujen taso muutenkin vaan laskee ja laskee. Harvoin törmää mihinkään "järkevään" keskusteluun. Mut ei siinä, itsehän tänne aina takasin tuun. Ja nyt olen niin super väsynyt, että kun luin otsikon, ajattelin että "no voi nyt vittu taas" mutta ap:n nimimerkin luettuani päästin jopa päivän ekat nauruntirskahdukset. Että kiitti siitä aapeelle ;)

Yhteistyössä