Minulla on 5 uutta lasta hoidossa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 7 lapsen äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
7

7 lapsen äiti

Vieras
Sain 1½ vuotta sitten hoitooni 3 lasta, joista 1 kuoli puoli vuotta sitten. Sitten minulle jäi hoitoon 2 lasta, jotka ovat nyt 11v ja 9bv. Tänään sitten sain yllättäen hoitooni 5 uutta lasta, joista vanhimmat ovat 7v ja 6v. Nuorimmat ovat sitten 3 vastasyntynyttä vauvaa, jotka syntyivät aikaisemmin tällä viikolla. Vähän minua jännittää noiden vauvojen hoito, että miten minä osaan vauvoja hoitaa, kun minulla ei ole ennen ollut vauvoja. Sitten minua harmittaa, kun nuo 11v ja 9v lapset kiusaavat nyt koko ajan noita 7v ja 6v lapsia, jotka taas kiusaavat vauvoja mutta eiköhän se tästä järjesty, kun minä laitan nuo isommat lapset nurkkaan häpeämään ja vien vauvat kellariin kasvamaan kunnes ne ovat kyllin isoja puolustamaan itseään.

• Tykkää
Reactions: Salla07
[QUOTE="äitix6";29448606]Hyvä mielikuvitus sulla :)[/QUOTE]

Miten niin hyvä mielikuvitus? No lapseni ovat minun hoidettavaksi ja kasvatettavaksi annettuja oikeita ihmislapsia eivätkä mitään mielikuvitusta.

Mitenkäs lääkkeet, onko otettu tänään?

Mitkä lääkkeet? Ei minulla ainakaan mitään lääkkeitä ole, eikä myöskään noilla lapsilla ole lääkkeitä. Tai siis, onhan minulla lääkekaapissa esimerkiksi särkylääkkeitä, mutta en minä eivätkä nuo lapsetkaan nyt lääkkeitä ruveta ottamaan, kun me lähdemme nyt kaikki yhdessä kauppaan yhtenä perheenä.

Alkuperäinen kirjoittaja Seitsemän äiti;29448642:
Mitkä lääkkeet? Ei minulla ainakaan mitään lääkkeitä ole, eikä myöskään noilla lapsilla ole lääkkeitä. Tai siis, onhan minulla lääkekaapissa esimerkiksi särkylääkkeitä, mutta en minä eivätkä nuo lapsetkaan nyt lääkkeitä ruveta ottamaan, kun me lähdemme nyt kaikki yhdessä kauppaan yhtenä perheenä.
Jos ei sulla ole vielä lääkitystä, niin nyt olis hyvä aika käväistä lääkärillä.

Onkos teillä siellä kellarissa sellainen kunnollinen perunalaari? Se on hyvä vauvojen kasvattamisessa, on reunatkin ettei ne pääse putoamaan lattialle. Meidän mukulat on tulleet itse pois siinä vaiheessa, kun on osanneet kiivetä laarin reunan yli. Sitten niillä on jo hampaitakin että pystyvät puolustautumaan.

Yhteistyössä