Olen niin ka, kun veljeni kuoli.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sisko itke rajusti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Sisko itke rajusti

Vieras
Hän oli työssään erittäin hyvin menestyvä ja taitava ammattinsa osaaja, vasta 30-vuotias, hyvä aviomies ja isä neljälle lapselle, hänellä oli erittäin laaja ystäväpiiri ja paljon rakastavia sukulaisia. On hirvittävää, että hän joutui kuolemaan niin nuorena ja täysin yllättäen. Minä ja varmasti kaikki muutkin hänen sukulaiset olemme sitä mieltä, että hänen sijassaan olisi saanut kuolla vaikeasti kehitysvammainen serkkuni, joka on jo lähemmäs 40-vuotias, mutta on lähes täysin muiden hoidon varassa ja joka ei osaa juuri mitään. Hän asuu laitoksessa ja hänen taitonsa ovat sitä luokkaa, että erittäin rankan ja monivuotisen opettamisen jälkeen hän osaa jotenkuten syödä, pukeutua, riisutua, käydä vessassa ja mennä nukkumaan itse. Serkkuani ei olisi tämän kuoleman jälkeen jäänyt kukaan kaipaamaan, kun sen sijaan veljeäni jäi kaipaamaan satoja ihmisiä. Hänen hautajaisissaan varmasti on mukana varmasti kymmeniä, ellei satoja ihmisiä jotka kaikki itkevät ja ovat sitä mieltä, että serkkuni olisi saanut veljeni sijasta kuolla.

Yhteistyössä