Olen NIIN iloinen: vauva-aika on meillä takana, ja johan on alkanu helpottaa!

• Viestiketjun aloittaja "leppis"
  • Ensimmäinen viesti
"leppis"
Meillä nyt viisi- ja kaksivuotiaat lapset. Ei ole enää yövalvomisia, syöttämisiä eikä vaipparumbaa. Arki on helpottanut huomattavasti! Ainoa, mikä koettelee hermoja on uhmaikäisen uhmakohtaukset. Mutta nekin on hallittavissa.

Tuota aikaa minäkin odotan :)
Esikoisen eka vuosi oli helvettiä, eikä helpomman kaavan mukaan ole kuopuksellakaan mennyt.

Esikoisen (2,5v) kanssa elämä on jo paljon helpompaa ja mukavampaa. Paitsi ne uhmakohtaukset, mut kuuluvat normaaliin pakettiin ;)

Voi voi... Meillä lapset nyt 2v9kk ja 1v, ja vielä haluisin kolmannenkin... Et tohon helppouteen on vielä piiiitkä aika. Munkin mielestä vauva-aika on raskasta ja tällä hetkellä elämä alkaa jo olla oikeen mukavaa. Mutta niin kovasti haluan kolmatta lasta että oon valmis vielä kolmannen kerran kahlaamaan tuon vauvavuoden lävitse.

Minä myös!! Tosin toisesta päästä alkaa murkkuikä painaa, mut eiköhän sekin mene ohi.. ;)

Ja miten ihanaa onkaan, kun lähipiiriin on syntyny vauvoja, ja saa niitä sylitellä. Ihaninta on kun sen vauvan saa antaa takas eikä tartte sitä hoitaa!!! :p mä taidan vihdoin olla parantunu miltei kroonisesta vauvakuumeesta. :xmas:

Ingalsin Laura harmaillee
Ihana ketju, kiitos tästä! Tässä kun on 11-kuisen kanssa taas monta yötä valvottu kun on kuumeessa ja muutenkin edelleen herää 3-6 kertaa yössä (huoh) niin välillä tuntuu, että helpottaako tämä koskaan.. noh, kai tässä täytyy noita vielä yksi tai kaksi pyöräyttää jos luoja suo, joten ehkä meilläkin nukutaan sitten ööh... ehkä kuuden-seitsemän vuoden päästä :D

Yhteistyössä