Olen niin iloinen. Sain työpaikan!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja iloinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

iloinen

Vieras
Olen ollut syksystä alkaen työttömänä. Nyt sain työpaikan! Välillä minusta jo tuntui, etten millään saa töitä ja olin jo todella tympääntynyt hakemusten kirjoittamiseen. Nyt kuitenkin onnistui. En olisi esim. kuukausi sitten uskonut, että voin kirjoittaa tällaisen viestin tänne.

Tsemppiä kaikille työnhakijoille!

Onnea!

Mä olen tässä toista päivää "työttömänä". Ihan omasta vapaasta tahdosta tosin, mutta voin uskoa kyllä että kuukausien yritämisen ja monien hakemusten jälkeen varmaan meinaa iskeä epätoivo!

Onnea, mie voisin antaa mun työn jollekki toiselle. Oon nyt ollu siellä reilu viikon ja voi elämä että voi olla kurja paikka :'( lasken päiviä että pääsen pois.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Onnea, mie voisin antaa mun työn jollekki toiselle. Oon nyt ollu siellä reilu viikon ja voi elämä että voi olla kurja paikka :'( lasken päiviä että pääsen pois.

Voi ei, mikä työssäsi mättää? Toivon, että minun uusi työ on mukavaa. Ainakin haastattelussa sain tosi hyvän kuvan työpaikasta ja sen työntekijöistä. Innolla odotan ensi viikkoa.

Pääset kuitenkin pois sieltä. Kauan sinulla on siellä töitä?

Alkuperäinen kirjoittaja iloinen ap:

Voi ei, mikä työssäsi mättää? Toivon, että minun uusi työ on mukavaa. Ainakin haastattelussa sain tosi hyvän kuvan työpaikasta ja sen työntekijöistä. Innolla odotan ensi viikkoa.

Joo sulla on varmasti ihan kiva työ =) sori kun valitan. Mulla on 8vkk sijaisuus osastolla jossa on täysin autettavia syötettäviä vaipotettavia käännettäviä vanhuksia. Liikaa autettavia liian vähän porukkaa, sijainen on opiskelijan lisäksi osaston alin pölypallo. Oh:ta myöten (joka on mies) haukutaan kaikki jotka ei oo juuri sillä hetkellä kahvihuoneessa (johon muuten opiskelijat ei saa mennä vaan niille on yhdessä takavarastohuoneessa oma kahvinkeittopaikka) . Porukka haukkuu omaiset, työkaverit, potilaat, viereisen osaston potilaat.
Ja myön työ on oikeesti paskanluontia :x onnke on vaan reilu 6vkk jälellä enkä takuulla jatka.

Ja vielä kerran anteeks ap :ashamed:
Onnee työstäsi :flower:

Yhteistyössä