Mitään en osaa tehdä oikein.
Täälläkin on nyt vaikka pitäis tehdä jotain muuta; kouluhommia, kotihommia, työhommia, lasten kanssa...
Menin kouluun että saisin ammattia (taas ja taas) kun ei täyspäiväistä vakityötä täältä saa niin vaan. Ja käyn samalla töissä, että pärjätään, ollut vuosia riitaa rahasta ja sen puutteesta.
Ja pitäis saada oikeasti aikaa tehdä koulujutut, multa loppuu koulu kohta ja jos hommat on tekemättä nii :ashamed: :snotty:
Niin mies vaan vaahtoaa, että mulla ei oo aikaa perheelle ja haluan perheen hittoon että voin vaan maata täällä
Vaikka olis rauhallisempi kirjoittaa jotain 70kpl itsearviointeja rauhassa edes joskus. Ja koulua on 3kk... Ja kouluhommat tehtävä 2kk.
Ja sanoo kun oon ihan stressinen, että ET lopeta koulua, no en oliskaan.
Vetää vaan toi sydänkin jo sataa, kun sain lisäannostuksen beetasalpaajaakin, kun edellinen ei riittänyt enää.
Ja syyllisyys lasten kanssa olemisesta, 2 iltaa viikossa olen töissä ja launtain aamupäivän ja tietty koulu ma-pe päivät.
Etten ole perheenkään kanssa kuulemma ikinä. No sitte on aikaa kun koulu loppuu kun olen työtön varmana taas, ei täältä irtoa edes harjoittelupaikkaa!!! |O :'( :snotty: :ashamed:
Että vittuuko tässä tekis? :/