Mä olen niin turha ihminen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ford Prefect
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Ford Prefect

Aktiivinen jäsen
01.10.2006
10 143
0
36
:( :'(

Mitään en osaa tehdä oikein.
Täälläkin on nyt vaikka pitäis tehdä jotain muuta; kouluhommia, kotihommia, työhommia, lasten kanssa...

Menin kouluun että saisin ammattia (taas ja taas) kun ei täyspäiväistä vakityötä täältä saa niin vaan. Ja käyn samalla töissä, että pärjätään, ollut vuosia riitaa rahasta ja sen puutteesta.

Ja pitäis saada oikeasti aikaa tehdä koulujutut, multa loppuu koulu kohta ja jos hommat on tekemättä nii :ashamed: :snotty: :(

Niin mies vaan vaahtoaa, että mulla ei oo aikaa perheelle ja haluan perheen hittoon että voin vaan maata täällä :o
Vaikka olis rauhallisempi kirjoittaa jotain 70kpl itsearviointeja rauhassa edes joskus. Ja koulua on 3kk... Ja kouluhommat tehtävä 2kk.

Ja sanoo kun oon ihan stressinen, että ET lopeta koulua, no en oliskaan.
Vetää vaan toi sydänkin jo sataa, kun sain lisäannostuksen beetasalpaajaakin, kun edellinen ei riittänyt enää.

Ja syyllisyys lasten kanssa olemisesta, 2 iltaa viikossa olen töissä ja launtain aamupäivän ja tietty koulu ma-pe päivät.

Etten ole perheenkään kanssa kuulemma ikinä. No sitte on aikaa kun koulu loppuu kun olen työtön varmana taas, ei täältä irtoa edes harjoittelupaikkaa!!! |O :'( :snotty: :ashamed:

Että vittuuko tässä tekis? :/

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jos miehelä on työtä, niin kai sillä 2 lasta ja vaimon elättää, jos ei vaadi paljon?

Vaatii se kun kuluttaa ihan tarpeeks jo harrastusvälineisiinsä.

Saati lasten päivähoitomaksut, IP-maksut, lainat ym.

Jos mä jäisin ilman työttömyysavustusta kotiin niin vouti veis. ;) :/ :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Ford Prefect:

Täälläkin on nyt vaikka pitäis tehdä jotain muuta; kouluhommia, kotihommia, työhommia, lasten kanssa...

Vetää vaan toi sydänkin jo sataa, kun sain lisäannostuksen beetasalpaajaakin, kun edellinen ei riittänyt enää.

No jostain pitää aina aloittaa. Vaikka sitten Siitä.

Turha et vaikuttaisi olevan, pikemminkin liian tarpeellinen. Salpaajat on OK, annosta voi tarvittaessa lisätä, mutta iän myötä niistäkin pääsee kyllä eroon.

Hoidahan itseäsi.

Alkuperäinen kirjoittaja Gentleman:
Alkuperäinen kirjoittaja Ford Prefect:

No jostain pitää aina aloittaa. Vaikka sitten Siitä.

Turha et vaikuttaisi olevan, pikemminkin liian tarpeellinen. Salpaajat on OK, annosta voi tarvittaessa lisätä, mutta iän myötä niistäkin pääsee kyllä eroon.

Hoidahan itseäsi.

Kiitoksia. Ihan käy :'(

Ota itsellesi välitavoitteita, sillä koko kakun syöminen kerralla vain tukehduttaa sut. Mutta kun paloittelet tehtävät osiin, ja laitat niille deadlinet, niin et joudu nielemään kaikkea kerralla ja tavoite tuntuu realistisemmalta. Kyllä se siitä, asioilla on taipumus järjestyä, mutta vähän sitä omaakin panosta se vaatii! Tsemppiä! :flower:

No kysy mieheltäsi, että haluaako se sulle työtä ja ammatin, vai että olet kotona ?
Jos sekin arvostaa sun työntekoa ja siitä tulevaa rahaa, sen on vaan kestettävä ja
oltava tukenasi, eikä keljuilla ..
jos taas se haluu sut kotiin, sen on hyvä sitten miettiä sitä raha asiaa kko perheen kannalta

halaus.. mieti, että 3 kk ja se on ohi jokatapauksessa

Alkuperäinen kirjoittaja Inconspicuous:
Ota itsellesi välitavoitteita, sillä koko kakun syöminen kerralla vain tukehduttaa sut. Mutta kun paloittelet tehtävät osiin, ja laitat niille deadlinet, niin et joudu nielemään kaikkea kerralla ja tavoite tuntuu realistisemmalta. Kyllä se siitä, asioilla on taipumus järjestyä, mutta vähän sitä omaakin panosta se vaatii! Tsemppiä! :flower:

Kun mä laittaisin ton miehen ensin jonneen asenne-vamma-leirille :kieh: :headwall: :snotty:

Mutta joo, täytyy tehdä välietappeja. =)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No kysy mieheltäsi, että haluaako se sulle työtä ja ammatin, vai että olet kotona ?
Jos sekin arvostaa sun työntekoa ja siitä tulevaa rahaa, sen on vaan kestettävä ja
oltava tukenasi, eikä keljuilla ..
jos taas se haluu sut kotiin, sen on hyvä sitten miettiä sitä raha asiaa kko perheen kannalta

halaus.. mieti, että 3 kk ja se on ohi jokatapauksessa

Ja vuoden on jo kestäny :/

Mutta ENÄÄ 3kk voi onni ja itku :xmas:

Kyllä sä olet mahtava nainen, kun noin paljon jaksat hoitaa! Hattua täytyy nostaa. Tuo on enemmän kuin mitä yleensä ihmiset tekee, joten et todellakaan ole turha, mun mielestä sun pitää olla armollisempi itsellesi. On tosi ymmärrettävää ettet aina jaksa. Höllää välillä jos pystyt, ja onneksi opiskelu loppuu joskus, eikö?

Alkuperäinen kirjoittaja jk:
Kyllä sä olet mahtava nainen, kun noin paljon jaksat hoitaa! Hattua täytyy nostaa. Tuo on enemmän kuin mitä yleensä ihmiset tekee, joten et todellakaan ole turha, mun mielestä sun pitää olla armollisempi itsellesi. On tosi ymmärrettävää ettet aina jaksa. Höllää välillä jos pystyt, ja onneksi opiskelu loppuu joskus, eikö?

No jaa :/ :D

Iskee ihan huono omatunto noitten lasten puolesta lähinnä, ukko sais mennä kuuseen. :whistle: :ashamed: :D

tsemppiä! tuolla oli viisas ohje noista välitavoitteiden asettamisesta. tee asia kerrallaan aikataulun mukaan niin kyllä se siitä suttaantuu.
et ole turha ihminen, päin vastoin.
kaikkea hyvää elämääsi nyt ja opiskelun jälkeen!

Yhteistyössä