mä olen maailman tyhmin ihminen (turha)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja q
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Q

q

Vieras
kyllä huomaa että mä haen ensimmäistä kertaa töitä, aikaisemmat työpaikat (opiskelujen ohella ym) oon saanu osittain suhteilla tai ihan vaan soittamalla eli mitään hakemuksia ei ole tarvinnut tehdä ja nyt olis aika alottaa itse töitten hakeminen ja eilen huomasin että tänne meijän pieneen tuppu kylään olisi avautumassa unelmatyö mulle ja niin tohkeissani laitoin CV:ni menemään ja voivottelin tänäään sitä että se on hivenen tylsä, mutta eihän sille mitään voi,kun se on virallinen paperi koulutuksistani töistäni yms... ja äsken vasta tajusin että enhän mä laittanut sinne kuin sen CV:n Mä en tajunnu ollenkaan että olishan mun pitänyt se itse hakemuskin tehdä sinne!! Miten joku voi olla näin tyhmä, itkua vääntäny täällä siitä saakka kun tajusin kuinka tyhmän virheen olin tehnyt! Se siitä unelmatyöstä...

mitäs jos soittaisit perään ja sanoisit että "pahoitteluni, että unohdin laittaa itse hakemuksen liitteeksi mutta jos treffataan niin voisin tulla ihan paikanpäälle hakemaan työtä"? Varmasti on iskevämpi "hakemus" kuin valkoinen a4 wordilla tehty liirumlaarum hakemus..?

siinä oli että ei puhelin kyselyjä,eikä siinä ollut numeroa ollenkaan :( Mietinkin tässä että pitäisikö illalla vielä laittaa sähköpostia ja laittaa siihen se hakemuskin... Se pistettiin s-postilla ja valittelin vaan miehelle illalla että mitähän mä tähänkin kirjoittaisin että "hei tässä liitteenä CV:ni" Vähänkö tylsää eikä siltikään kumpikaan tajunnut että hei se itse hakemus!!

No voihan sen sinne vielä laittaa, jos ajattelet että peli on jo menetetty niin ei se hakemuksen laitto sinne enää tilannettasi voi huonontaa :) Ainakin näin luulisin

Sinne vaan menemään se hakemus :). Mulla kävi joskus niin, että kun lähetin hakemuksen s-postitse (hakemuksen olin tehnyt siis aiemman hakemuksen pohjaan), niin olin vahingossa jättänyt siihen väärän firman nimen ja jotain muutakin siinä taisi oli "vähän" pielessä. Nolotti silloin, mutta huvittaa näin jälkikäteen. :D

No ne vaan luulevat, että olet unohtanut sen hakemuksen laittaa mukaan ajatusvirheenä. Eivät tajua, ettet ole hakemusta edes tehnyt. Pikku juttu. Voisit uudemman kerran laittaa molemmat samalla, niin päätyvät varmasti yhteen paikkaan.

Ostin katsastamattoman chrysler voyagerin....prkl! Sun tyhmyys on viisautta tähän mörköön verrattuna. Soita perään.... ei oo sentäs 2 tonnia työmaata pihalla :)

tyhmyyttä ei oo unohtaa hakemusta. Se on tyhmyyttä ettet heti laittanut sitä kun hoksasit asian. Tässä vielä hakemus liitteenä kun jäi jostain syystä pois edellisestä viestistä tms

Yhteistyössä