Olen narkkari. Kysyttävää?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Narkkari
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Narkkari

Vieras
Olen huumeita päivittäin käyttävä 23-vuotias nainen. Kysyttävää elämästäni tai huumeidenkäytöstä päivittäiskäyttäjän näkökulmasta? Myöskin farmakologiaan liittyviä kysymyksiä voi kysyä, vastaan niihin parhaani mukaan.

Miten käyttäminen sai alkunsa?
Miten nopeasti jäit koukkuun?

Aloitin 12-vuotiaana DXM -nimisellä dissosiatiivilla, jota saa eroteltua suomessakin myytävistä reseptivapaista yskänlääkkeistä. Idean tuohon sain netistä ja nuortenkirjoista. Eka rööki 16-vuotiaana, ekat kännit 18-vuotiaana. Huumeiden päivittäiskäyttöä 18-vuotiaasta, varsinaisen riippuvuuden syntymiseen meni ehkä puolisen vuotta?

[QUOTE="aapee";28788339]#7, voisitko määritellä narkkarin? Jos en mielestäsi mene narkkarista niin mikä olen? Päivittäiskäyttö ja riippuvuus ovat osa elämääni.[/QUOTE]

Oikea kunnon narkkari on narkkari, sinä et sitä ole kerran olet selvinpäin päivittäin tai olet selinpäin töissä. Oikea nisti ei pysty olemaan selvinpäin.

Minkälainen suhde sulla on vahnempiisi?
Miten he ovat reagoineet?

Wieras, voisitko sitten keksiä minulle jonkun hyvän määritelmän? :)

Vanhempani eivät tiedä huumeidenkäytöstäni mitään. Äitiini minulla on hyvä suhde, isäni kanssa en ole puhunut kohta kymmeneen vuoteen.

[QUOTE="aapee";28788346]Wieras, voisitko sitten keksiä minulle jonkun hyvän määritelmän? :)

Vanhempani eivät tiedä huumeidenkäytöstäni mitään. Äitiini minulla on hyvä suhde, isäni kanssa en ole puhunut kohta kymmeneen vuoteen.[/QUOTE]

Normaali ihminen.

Kiitos vastauksista.

Toivottavasti saat/haluat apua tilanteeseesi. Ei tuo ole hyväks sulle.

Oletko ajatellut joskus lopettaa? Et vissiin järin vahvaa kamaa vedä jos voit työpäivän ajan olla ilman? Monelta vieroitusoireet alkavat, ehditkö töistä kotiin?

#15, käytän ainakin kannabista (tai synteettistä kannabinoidia) päivittäin. Suurimpana osana päivistä menee bentsoja, opiaatteja tai jotakin stimulanttia. Yleensä vuoropäivinä, ettei fyysistä riippuvuutta ehdi syntyä. Mulla ei varsinaisesti ole vieroitusoireita, tästä vuoropäiväsysteemistä johtuen, mutta yleensä kyllä vikan tunnin töissä kattelee kelloa ja miettii millon pääsee vetää ekat savut. :)

Siksi koska pidän tästä elämäntavasta. Olen aika tyytyväinen elämääni. Kaikki raha ei mene huumeisiin, luottotiedot on tallella, hyvä parisuhde jne.

Jos rehuilla tarkoitat huumeita niin saan ne "linkeiltä", eli diilereiltä. Osa on ystäviä, osan kanssa olen vain huumeiden takia kontaktissa.

Yhteistyössä