Olen MELKO VARMA, että mies pettää minua. Mitä teen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja petturin vaimo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

petturin vaimo

Vieras
Miehellä on viime aikoina ollut paljon omia menoja; ylitöitä, kokouksia yms... Olen jo pidemmän aikaa epäillyt, että miehellä on toinen nainen. En edes jaksa alkaa luetella kaikkia syitä, miksi häntä epäilen. Mutta hän on mm. alkanut käyttäytyä sängyssä eri tavalla, erilaisia asentoja jne...

No, viimeinen niitti oli tämä ilta. Meni töiden jälkeen kokoukseen ja sanoi, ettei mene kauan. Kun kokousta oli kestänyt kaksi tuntia, soitin ja kyselin, missä viipyy.Tarvitsin häntä lasta vahtimaan, että ehdin tehdä koulutehtäväni. Taustalta ei kuulunut mitään. Ihan hiljaista. Ei siis mitään kokouksen ääniä, puheensorinaa tms. Olin ihmeissäni. Mies saapui vasta äsken "kokouksesta". Hänen poskensa punottivat ja housujen vetoketju oli auki!! Hän oli jotenkin kauhean syyllisen näköinen. Miehellä on taas tiedossa viikonlopun mittainen reissu. Tämä on ollut tiedossa jo kauan ja uskon (tai uskoin) olevan ihan oikea reissu. Mutta nyt äsken alkoi merkata kalenteriin lähiajoiksi joka viikonlopulle menoja! Eikö ala olla jo läpinäkyvää??

Otin äsken asian puheeksi ja mies vaan raivostui, etten ymmärrä mitä hänen uransa vaatii...

Olen lähes varma, että mies pettää, mutta ei ole kunnon todistusaineistoa... mitä teen???

Hankit sitä todistusaineistoa jotenkin. Saatko selville jotenkin oliko sitä kokousta oikeasti ja jos oli niin kauan se kesti. Ja jos mies todellakin pettää, niin minä ainakin jättäisin saman tien.

Miten käyttäytyy puhelintaa kohtaan? Pari petturia nähneenä voin kertoa, että puhelin muuttuu maailman pyhimmäksi esineeksi, siitä ei saa kukaan muu edes kelloa vilkaista tai vahingossakaa kysyä kuka soitti tai tekstas jne. Sitten tietty onki jatkuvasti äänettömällä ja parhaassa tapauksessa laitetaan yöksi kokonaan kiinni. Tuo raivostuminen kysyttäessä on kyllä kans vahva merkki. Luottaisin kyllä tässä tapauksessa omaan vaistooni ja koittaisin päästä siihen kännykkään käsiksi ja lukemaan ne tekstiviestit(myös lähetetyt jos puhelin ne tallentaa) ja puhelutiedot myös.. Mitä jos haluaisit mukaan noille viikonloppu-menoille? Huolisiko mukaan?

Osaatko valehdella?

Mä narautin eksän aikanaan ihan sillä, että alennuin hänen tasolleen. Kun tuli kotiin erään "työporukan bilisillan" päätteeksi, mä kysyin ihan pokkana, että missäs päin se bilispupi nykyään sijaitsee. Se siihen, että no siinä missä ennenkin. Mä vaan ihan pokerina jatkoin, että aijaa, kun sun autos on kyllä seisonu iiiihan eri puolella kaupunkia tänään että mitäs se kosla siellä teki ja sitten keksin vielä kaverin nimen joka oli muka sen auton nähny ja kappas, lopulta selvisi, että se työporukka oli ollut tämä ex ja naispuolinen työkaveri ja se biljardi oli siellä tämän naisen asunnolla ja enemmän oli hutkittu sitä keppiä pussiin kuin palloa... :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:
Niin ja jos se mies on kerran paljon ylitöissä, niin ala merkkaamaan ne itsellesi ylös ja pyydä nähdä palkkakuitti. Siitähän se selviää, onko ne ylityöt maksettu vai ei.

Tää on muuten oikein hyvä idea, mutta ei kyllä toimisi meidän firmassa: meillä moni kerää ylitöitä varastoon ja pitää niitä sitten vapaina joskus. Mutta toki jos miehellä on ollut aina tapana ottaa ylityöt rahana seuraavassa mahdollisessa palkassa, niin sitten.

puhelimen olen tutkinut useasti, mutta ainakaan viesteissä ei epäilyttävää. ja puheluita soittaa ja vastaanottaa työnsä puolesta niin paljon, että hankala lähteä joka numeroa jäljittämään.

Kokous oli tänään oikeasti, mutta en usko että olisi kestänyt yli3h kun yleensä on max 1,5h.... En oikein voi kysyä keneltäkään, en tunne niitä tyyppejä niin hyvin.

Ylitöistä ei miehen työpaikalla makseta vaan saavat ne vapaina. Vapaissa en ole pysynyt kärryillä mitkä ovat pekkasia ja mitkä ylityövapaita...

En todellakaan tiedä miten tämän jutun todistaisin...

Tuo raivostuminen voi olla yksi merkki. Mulla heräsi epäilyt exän rahankäytöstä ja kun kysyin asiasta niin suuttui oikein verisesti, että miten kehtaankin epäillä häntä, olen vainoharhainen. Sanoi että voin tutkia hänen paperinsa kaikessa rauhassa ja mulle tuli olo että olen toiminut väärin ja epäillyt häntä väärin perustein, kun sitten päätin tutkia ne paperit kun kerrankin oli tilaisuus, mies valahti kalpeaksi ja sieltähän paljastui vaikka minkälaista petosta..

Mä en alentuisi kyttäämään tai leikkimään vakoojaa.
Jos tuntuu siltä, että mies pettää, ja luottamus on mennyt, niin eikö ratkaisuja voi tehdä jo pelkästään niiden perusteilla, vaikkei olisikaan valokuvaa miehestä vieraan sylissä? Mulle luottamuspula yms olisi jo perusteltu syy eroon, petti mies tai ei.

Mä varmasti lähtisin kyselemään sitä yksityisetsivää, en voisi antaa tuollaisen asian olla ja seurata kalpeana, mahdollisesti petettynä sivusta. Helposti sen arvoista, jos kiinni jää.

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Mä en alentuisi kyttäämään tai leikkimään vakoojaa.
Jos tuntuu siltä, että mies pettää, ja luottamus on mennyt, niin eikö ratkaisuja voi tehdä jo pelkästään niiden perusteilla, vaikkei olisikaan valokuvaa miehestä vieraan sylissä? Mulle luottamuspula yms olisi jo perusteltu syy eroon, petti mies tai ei.

Samaa mieltä. Luota omaan vaistoosi ja toimi sen mukaan. Itse en aikoinaan meinannut uskoa toisen petollisuutta, todisteista huolimatta. Lähes mahdotonta oli ymmärtää, että vaimolla oli ollut suhde jo kauan. Hyvin osasi salata, vaikka oli tosiaan samanlaisia merkkejä kuin teillä. Lisäksi minusta alkoi löytyä uusia vikoja, eikä minuun oltu enää tyytyväisiä missään asiassa vaikka olisin päälläni seissyt. Seksi loppui lähes kokonaan.

Kappas vain meillä sama tilanne puhelin oli niin pyhä asia että sitä töiden jälkeen vain näppäoltiin ei huomionut mua tai lasta ja illalla piti äkkiä päästä nukkumaan. Tästä monta kertaa huomautin ja vastaukseksi aina sama aijaa...noh sitten se viimeinen niitti tuli ja löysin joitakin ehkä mitättömiä todisteita,mutta oli ahkeraa chattaillut puhelimella jne...tästä kysyin ja ensin myönti että ei tiedä miks tekee sellaista, mutta SITTE TAAS myöhemmin kielsi ja raivostui,että mä olen hullu jne...noh jonkun aikaa kattelin touhua ja sitte lopuksi hajotin sen saakelin puhelimen..kovasti väittää että ei oo ketään toista,mutta jotenkin on vaikea uskoa todeksi..töistä ja harrastuksista tulo on nykyään kahta-kolmea tuntia kauempaa ja jos kyselen niin suuttuu.Sama viikonloppuisin lähtee mukamas aina samalle kaverille käymään ja on aina sen saman ajan poiussa ja mikä huvittavinta eilen se kaveri kävi meillä ja kuitenkin täytyoi päästä myöhemmin sinne..outoa...itse en enää tiedä et mihin uskoa ja oonko itte alkanut kuvitella ja suurennella asioita.