Olen lihava nainen ja siksi ikuisesti yksin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Yksi vain
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

Yksi vain

Vieras
Myönnettäköön, olen juonut muutaman lasilllisen viiniä ja siksi uskaltaudun kirjoittamaan tänne.

Olen neljääkymppiä lähentelevä nainen. En enää lähelläkään näitä parikymppisiä jumalattaria, joita jokainen mies tuntuu havittelevan. Minulla on kymmeniä ylimääräisiä kiloja, minulla on raskausarpia, minulla on elämänkokemusta joka estää uskomasta jokaista kaunista sanaa jonka mies lausuu.

Mutta tiedän mitä olen. Tiedän mihin pystyn ja mihin en, tiedän mitä haluan ja mitä en.

Tiedän mitä toimiva ihmissuhde vaatii. Tiedän mitä se vaatii minulta, tiedän mitä se vaatii siltä toiselta osapuoleltelta.

Mä olen valmis antamaan paljon. Kysymys kuuluu, onko olemassa miehiä jotka ovat valmiita antamaan yhtä paljon? Miehiä, jotka ovat valmiita tekemään töitä toimivan parisuhteen eteen ja valmiita antamaan yhtäpaljon kuin vastakkainen osapuoli?

Ei näitä varmastikaan ole. On niitä hipstereitä, jotka ovat valmiita sitoutumaan ylläoleviin fraaseihin niin kauan kuin vastapuoli on kaunis ja sporttinen. Mutta siinä vaiheessa kun vastaan tulee samoja henkisiä arvoja kaipaava keski-ikäinen, fyysisesti jo plösähtänyt nainen, ketään miestä ei enää kiinnosta.

Kirjoitat kuin elämäsi olisi jo ohi, vaikka et ole vielä edes neljääkymmentä. Olet nainen parhaassa iässä, ihan kuin minäkin.

Ulkönäköösi voi vaikuttaa vain ja ainoastaan sinä itse. Laihduta, hoida ihoasi, hanki uusia vaatteita, käy kampaajalla ja opettele meikkaamaan. Saat taatusti lisää itseluottamusta ja se jos jokin vetoaa vastakkaiseen sukupuoleen.

Mä uskallan väittää tosin :). Että on olemassa miehiä, jotka niin ikään ovat elänneet ja kantavat arpiansa tavalla tai toisella joko ihossansa tai sielussansa - ja näin ollen tietävät myös mitä haluavat itseltänsä ja parisuhteelta. Ja koskapa tietävät omat vaajavaisuutensa, heikkoutensa, osaavat myös arvostaa toista ihmistä avoimemmin ja isommin.

Kaikki lähtee kuintenkin susta - miten sinut olet itsesi kanssa oikeesti :). Jos tunnet itsesi hyvin ja olet tasapainossa itsesi kanssa, onnellinen, niin se näkyy ulospäin - eikä siinä silloin paina mitkään liikakilot tai muhkurat tai muutakaan missään.

Olkoon sitten naiivia tai sinisilmäisyyttä tai mitä vaan - mutta aina on uudelle ihmissuhteelle se tilaisuus, jos vain uskaltaa tarttua siihen rohkeasti!

On niitä miehiä. Tärkeää on toimiva seksi. Naisen on helppo saada seuraa ja seksiä. Sen kautta mies kannattaa napata. Et tietenkään voi mitenkään kilpailla niiden 22v fitnesiä harrastavien neitosten kanssa, et niin mitenkään. Ja hyväksy se. Jokainen mies niitä haluaa, jos väittää muuta, se valehtelee. Mutta tämä ei ole jutun pointti, vaan se että 0,05% niistä miehistä saa sen donnan. Ja sinä neljääkymppiä lähestyvänä et edes kilpaile samasta markkinasta. :) Ne miehet katsoo kyllä donnia, muttei ikinä saa niitä. Ja en minä ole ajatellut silti olevani joku "jäänne"... mutta ne 22v tytöt katsoo ehkä sitten jotain just kolmikymppisiä miehiä. No mutta ei ainakaan niitä neljää kymppiä käyviä, tai todellakaan sen yli.

Mutta se seksi... sitä pitää olla. Sillä se onnistuu! Uso mua! Vähän (tai ei niin vähän) kun on villimpi pedissä, niin ne on hullununa suhun. Ja vinkkejä nyt on netti pullollaan... viimeisimpänä tämä fifty shades of gray... lue se.

Yhteistyössä