V
vierailija
Vieras
Kyllä sillä tavalla
-haukuin
-en pyytänyt anteeksi
-en ollut mukava
-aloin pihtaa seksiä
-en koskaan sanonut että rakastan, mutta moitin kyllä. vietin aikaa liikaa somessa
*mutta minulle kyllä tuli monesti huono omatunto, miksi sitten käyttäydyin yllä mainituilla tavoilla? koska mies torjui seksuaalisesti vuosia, ei hakenut ongelmaan oma-alotteisesti apua, ei koskaan kehunut mitään mun ulkonäössä, ei antanut hellyyttä. ja koska ainakin hellyyden antaminen ja vaikka edes kerran vuoteen kehu ulkonäöstä ei olisi vaatinut mieheltä yhtään mitään, koin että ei välitä, tiesi tarpeeni ja olisi helposti voinut täyttää ne, mutta ei ilmeisesti halunnut että mulla olisi hyvä olla.
Aina kun otin esiin asian joka tuntuu minusta tosi pahalta, mies lamaantui ahdistui, eikä kyennyt esimerkiksi hoitaa lasten iltatoimia, mun piti olla AINA se joka siirtää tunteensa syrjään koska voi miehellä on paha olla. koskaan tämä ei toiminut toisinpäin. mä olin vaimo, en mikään terapeutti enkä mieheni äiti!
Ensisijaisesti siis nainen! en kodinhoitaja pyykkäri
lisäksi mies ei hoitanut omaa osaa kotitöistä
-haukuin
-en pyytänyt anteeksi
-en ollut mukava
-aloin pihtaa seksiä
-en koskaan sanonut että rakastan, mutta moitin kyllä. vietin aikaa liikaa somessa
*mutta minulle kyllä tuli monesti huono omatunto, miksi sitten käyttäydyin yllä mainituilla tavoilla? koska mies torjui seksuaalisesti vuosia, ei hakenut ongelmaan oma-alotteisesti apua, ei koskaan kehunut mitään mun ulkonäössä, ei antanut hellyyttä. ja koska ainakin hellyyden antaminen ja vaikka edes kerran vuoteen kehu ulkonäöstä ei olisi vaatinut mieheltä yhtään mitään, koin että ei välitä, tiesi tarpeeni ja olisi helposti voinut täyttää ne, mutta ei ilmeisesti halunnut että mulla olisi hyvä olla.
Aina kun otin esiin asian joka tuntuu minusta tosi pahalta, mies lamaantui ahdistui, eikä kyennyt esimerkiksi hoitaa lasten iltatoimia, mun piti olla AINA se joka siirtää tunteensa syrjään koska voi miehellä on paha olla. koskaan tämä ei toiminut toisinpäin. mä olin vaimo, en mikään terapeutti enkä mieheni äiti!
Ensisijaisesti siis nainen! en kodinhoitaja pyykkäri
lisäksi mies ei hoitanut omaa osaa kotitöistä