Olen koittanut monena päivänä jo täältä kysellä tietääkö joku miten herkkiä on eri merkkiset raskaustestit??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä sain just ko. testillä haamun jo 5 päivää ennen ku menkkojen olis pitänyt alkaa.

Täytyy muistaa myös se, että jokaisen ihmisen elimistö alkaa tuottaa eri tavalla sitä hcg-hormonia. Eli ei välttämättä näy kaikilla noin aikaisin.

No miksei voisi odotella niin kauan, että menkat on vähän myöhässä? En voi käsittää miksi pitää olla niin hätäinen, onhan sentään kyseessä 40 viikon pitkä odotus.

Alkuperäinen kirjoittaja hmph:
No miksei voisi odotella niin kauan, että menkat on vähän myöhässä? En voi käsittää miksi pitää olla niin hätäinen, onhan sentään kyseessä 40 viikon pitkä odotus.

No mun henkilökohtaisesti piti tietää, koska oli juhannus tulossa ja halusin olla satana ilman viinaa mahdollisen plussa saatuani.
Tosin silloin päivää ennen mun viiva oli jo ihan selvä viiva.

Alkuperäinen kirjoittaja hmph:

No ei kait se sulta oo pois tai sun elämää millään tavalla liikuta???
Jokainen saa olla niin hätänen tai rauhallinen kuin itse tahtoo ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Äärimmäisen yleinen syy- teen testin etten vaan sit ota viinaa :whistle:

No eikö toi ny jumalautsi oo ihan mielettömän tärkee syy??? Ja sä ilmeisesti just et tee testii et varmasti saat vetää viel ne viimoset kännit...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Eikä vois vähempää joku rahan haskaus haitata ;) Mul on nääs ihan kuulkaa rahaa näihin testeihin vaik ostaa sata..

No älä nyt hernettä nenääs vedä, testaa vaikak joka päivä ja kato koska näyttää sopivaa tulosta.

Tiedän että se on tuskaa odotella, tiedän oikeasti niin että älä nyt vaan riidan haastamisena tätä ota.

No eikö toi ny jumalautsi oo ihan mielettömän tärkee syy??? Ja sä ilmeisesti just et tee testii et varmasti saat vetää viel ne viimoset kännit...

No ni, nyt sait kyllä mut suuttumaan. Elä sie kuule tyttöpieni tule laukomaan mulle tommosia.
Mä ajattelin asian siten että jos arvelin että saattaisin olla raskaana, en ottanut sitä viinaa. Tutuista on pari semmosta jotka testaa ja ellei näy niin vetää vielä persiit olalle. :|

No ni, nyt sait kyllä mut suuttumaan. Elä sie kuule tyttöpieni tule laukomaan mulle tommosia.
Mä ajattelin asian siten että jos arvelin että saattaisin olla raskaana, en ottanut sitä viinaa. Tutuista on pari semmosta jotka testaa ja ellei näy niin vetää vielä persiit olalle. :|

Jos on neljäkin vuotta yrittänyt ja yrittänyt ja sit on kroppa yhtäkkiä ihan outo, ni kyllä sen testin tekee varmuuden vuoksi ennemmin ku on "turhaan" koko juhannusta nollalinjalla ja kattelee kännisiä kavereita itse selvänä.

Yhteistyössä