Olen kohta kalju

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja apuva
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

apuva

Vieras
Miten voi näin paljon irrota hiuksia päästä? Kaikki paikat täyteen mun karvoja...Vauva on nyt 8kk ja imetän. Mikä tossa imetyksessä tämän aiheuttaa ja voiko millään estää kaljuuntumisen :/

Mulla lähti noin 4-5kk synnytyksen jälkeen hurjasti hiuksia, mutta sitten se onneksi tasoittui. Ohimot tuli ihan kaljuiksi ja nyt kasvaa parisenttistä uutta tukkaa :D kyllä se siitä. Mä oon ymmärtänyt, että raskaus on syyllinen ei imetys.

Mulla lähti tukkaa vasta viidennen lapsen imetysaikana. Kuudennen kohdalla vaiva ei uusinu, mutta nyt seiskan kaa hiusraja ohimoilla huitelee taas aika ylhäällä...
Just riitelin kampaajan kanssa aiheesta. Väitti kiven kovaa että tukka lähtee AINA imetysaikana. Näin hänelle on asiakkaat kertoneet.
Toki hän on itse lapseton mutta parempaa tietoa hänellä tuntui olevan kun mulla!

mulla sama vika :wave: synnytyksestä puoli vuotta aikaa ja ohimot harventunut ja irtohiuksia on jokapaikassa kotia! nyt vähän tuntuu et alkanut helpottaa ja haituvia ilmestunut hiusrajaan kasvamaan..

Vichylla (ahyv.var.pteekit) on sellainen päänpohjahoito joka vaikutta juuri tähän ongelmaan, hormonaaliseenkin. En muista nimeä, mutta kannade käydä esim. vichy.com:ssa ja sieltä sitte pika pika apteekkiin =)

Yhteistyössä