Onko se ylipäätään mahdollista hoitaa vti ilman antibioottia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ei halua pillereitä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ei halua pillereitä

Vieras
Mulla on ilmeisesti vti. Ei mun mielestä kauheen pahana, mut tässä pari päivää on alavatsaa jomotellut ja pissaaminen sattuu. Rakko ei kestä tulla täyteen, kun on jo ihan kauhee hätä vessaan. Juonu oon paljon ja välillä tuntui, että oireet alkavat helpottamaan. Mut sit illalla paheni selvästi. Antibiootteja en millään kyllä haluaisi alkaa syömään, koska imetän vielä ja mulla tulee joka ikinen kerta kauhee hiivatulehdus vaikka syön samaan aikaan maitohappobakteereita ja käytän mhb- emätinpuikkoja kans. Voiko tuosta tulehduksesta päästä eroon millään muulla tavoin? Onko se edes mahdollista vai joutuuko tässä alistumaan ja syömään ne antibiootit? :(

Karpalomehulla olen itse saanut alkavan vtin menemään ohi. Sitä tosin saa juoda vähintään sen litran päivässä mutta helpottaa kyllä.
Mikäli ei helpota niin sitten on valitettavasti mentävä lääkäriin, tai sitten kysellä homeopaatilta josko sieltäsaralta löytyisi jokin luonnollinen lääke tuohon.

etikkaa muutama tippa veteen ja juot tuollaisen sotkun useamman kertaa päivässä. Plus muutenkin juot ihan tolkuttomasti. Minä saan ehkä 75% vti:stä lähtemään tuolla, aika harvoin tarvitsee lisäksi antibiootit.

Mut heti jos tulee yhtään selkäsärkyjä -> äkkiä lekuriin, voi mennä munuaisiin.

Join tuota puolukkamehua (ja nimenomaan sitä oikeaa puolukkamehua, ei mehujuomaa) noin kolme litraa päivässä ja sitten söin vielä sianpuolukkakapseleita. Kerran olen itsekseni siis vti:stä selvinnyt näillä konstein.

Kiitos neuvoista! Etsiskelin googlella kans jotain apua ja löysin tämän
http://www.karpaloinfo.fi/itsehoito.shtml
Siellä kehoitettiin kans juomaan karpalomehua ja välttämään mm. happamia ruokia. Hmm.. eikös karpalokin ole hapan? Mulla ei nyt tähän hätään ole karpalomehua eikä karpaloita, mutta puolukkaa on pakastin pullollaa. Eikös se ole vähän sama kuin karpalo vai pitääkö nimenomaan hommata karpalomehua?

Yhteistyössä