Olen kohta kalju!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Naiskalju
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Naiskalju

Vieras
Mulla on hiukset ohentuneet päältä ja edestä todella paljon viimeisen 3 vuoden ajan. Nyt tutkin taas peilin kanssa päätä ja ei helkutti et nää on ohuet! Musta tulee oikeesti kalju.....Voi pee...Mitä mä voin tehdä enää? Onko joku kohtalotoveri tai joka tietää mikä auttaa hiuksia kasvaan takaisin?

Alkuperäinen kirjoittaja Naiskalju:
Mulla on hiukset ohentuneet päältä ja edestä todella paljon viimeisen 3 vuoden ajan. Nyt tutkin taas peilin kanssa päätä ja ei helkutti et nää on ohuet! Musta tulee oikeesti kalju.....Voi pee...Mitä mä voin tehdä enää? Onko joku kohtalotoveri tai joka tietää mikä auttaa hiuksia kasvaan takaisin?

Lääkäriin.

Onko muita oireita? Mulla kilpirauhasen vajaatoiminta oireili hiusten lähtönä... ja se ei ollu mitään pientä harventumaa, vaan oikeesti pelkäsin kaljuuntuvani :(
Nykyään syön Priorinia (kirjoitetaanko noin?) ja oon huomannu hiusten muuttuneen paremmaksi =)
Kannattaa kuitenkin mennä lääkärille ja selvittää hiusten lähdön syy.

Mene suoraan ihotautilaakarille. Syyna voi olla kilpirauhanen, anemia, talipunkki, tai perinnollinen kaljuus. Mita pikemmin menet, sita varmemmin saat parannettua sen. Syo terveellisesti, ota vitamiinipillereita ja piita ja varmista omega 3n ja proteiinin saanti. Onnea matkaan!

Yhteistyössä