V
"vieras"
Vieras
Sen huomion olen tehnyt joissakin läheisissäni, että mitä enemmän on paha olla niin sitä enemmän yrittää sitä statustaan parantaa muiden silmissä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Minä en yleensä tällaisiin kommentoi, mutta nyt oli pakko.
Mielestäni se, että Mummeliisa kertoo vaikeuksistaan ja siitä kuinka hienosti on niistä selvinnyt on enemmänkin kannustavaa. Toki Mummeliisan kaltaisia selviytyjiä on varmasti maassamme paljon, mutta se että uskaltaa puhua kokemuksistaan noin avoimesti pelkäämättä juuri tämän kirjoittajan kaltaisia negatiivisia ihmisiä, on erittäin ihailtavaa.
Ja Mummeliisalle: Luin maanantaina blogistasi sen jutun missä kerroit miehesi kuolemasta ja voi mitkä padot se minussa avasi. Enmuista koskaan itkeneeni noin vuolaasti millekään kirjoitukselle. Olet erittäin vahva ja ihailtava nainen!
No en kenellekään. VAIKKA niin aina väitetäänkin HETI jos sanon poikkipuolisen sanan jollekin.
Että semmosta.
Mummeliisan jaksavuudelle ja aina upeille ruokakuville kyllä vois olla kateellinen, ne kuvat on kuin naistenlehdestä. Mutta onneksi asia selittyy sillä ammattilaiskameralla.. sellasellahan saa hienoja kuvia vaikka roskaläjästä. NYT KEKSIN, olen kateellinen Mummelin kamerasta. Haluaisin yhtä hyvän.
JESH! Joku "vieras" sai pojot MUMMELIISALTA. Ja sehän tarkoittaa suurinpiirtein taivaspaikkaa! Great!!Monenkin täällä palstailevan puolisolle saisi olla positiivisesti kade.
Hyvä huomio sinulta.
Ei kait kukaan netissä ala omalla nimellään repostelemaan kaikkia elämänsä huonoja puolia ja omia vikojaan ilmavaivoineen päivineen. Vai häh? on rohkeaa antaa itsestään, kertoa elämästään ja kohtaamistaan vaikeuksista ja voitoista, mutta eihän sitä nyt kaikkea tarvii kaikille paljastaa.