Olen kateellinen Mummeliisalle, kenelle palstalaiselle sinä olet kateellinen? *turhis

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vihreä akka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minä en yleensä tällaisiin kommentoi, mutta nyt oli pakko.
Mielestäni se, että Mummeliisa kertoo vaikeuksistaan ja siitä kuinka hienosti on niistä selvinnyt on enemmänkin kannustavaa. Toki Mummeliisan kaltaisia selviytyjiä on varmasti maassamme paljon, mutta se että uskaltaa puhua kokemuksistaan noin avoimesti pelkäämättä juuri tämän kirjoittajan kaltaisia negatiivisia ihmisiä, on erittäin ihailtavaa.

Ja Mummeliisalle: Luin maanantaina blogistasi sen jutun missä kerroit miehesi kuolemasta ja voi mitkä padot se minussa avasi. Enmuista koskaan itkeneeni noin vuolaasti millekään kirjoitukselle. Olet erittäin vahva ja ihailtava nainen!

Kiitos.
Ihailtavuudesta en aina tiedä, mutta olen iloinen jos kosketin jotain sinussa ja saimme mahdollisuuden jakaa jotain todellista - kulkea hetken ajatuksissamme toistemme rinnalla.
Itse arvostan vastaavia avautumisia muissa blogeissa. Kaikki eivät arvosta. Ihmiset erilaisia, mutta onneksi jokainen voi itse valita mitä ja mistä lukee.
:)

No en kenellekään. VAIKKA niin aina väitetäänkin HETI jos sanon poikkipuolisen sanan jollekin.
Että semmosta.

Mummeliisan jaksavuudelle ja aina upeille ruokakuville kyllä vois olla kateellinen, ne kuvat on kuin naistenlehdestä. Mutta onneksi asia selittyy sillä ammattilaiskameralla.. sellasellahan saa hienoja kuvia vaikka roskaläjästä. NYT KEKSIN, olen kateellinen Mummelin kamerasta. Haluaisin yhtä hyvän.

Hei Lunatic,
Kurki aina välillä Rajalan sivuille. Heille tulee vaihdossa väliin todella hyviä kameroit,a jotka sitten dumpataan ulos törkeään alihintaan. Tyttären Nikon, jonka ovh on yli 700 , ostettiin moisesta tarjouksesta kahdella sadalla.

Viimeksi muokattu:
[QUOTE="vieras";22832997]En ole kateellinen enkä suuremmin ihailekkaan yhtään nettipersoonaa. Koska on helppo luoda nimettömänä sellainen kuva itsestään, joka ei lähellekkään pidä paikkaansa. On helppo olla hieno ja kertoa elämästään vain ne hyvät puolet jotka itse näkee ja unohtaa siinä samalla huonot asiat.
[/QUOTE]

Mä peesailen tätä.
Yksikin tuntemani naikkonen samaltapaikkakunnalta kertoo tällä palstalla VAIN ja ainoastaan hyvät ja erinomaiset asiat elämästään tällä palstalla.
Kenenkään elämä ei ole pelkää ruusunpunsiat huttua, sorry vaan :whistle:

Yleensä nämä eniten omaa hyvää elämäänsä ja sen erinomaisuutta hehkuttavat ovat niitä pahimpia kulissien kannattelijoita. Enkä puhu nyt Mummeliisasta.

Ei kait kukaan netissä ala omalla nimellään repostelemaan kaikkia elämänsä huonoja puolia ja omia vikojaan ilmavaivoineen päivineen. Vai häh? on rohkeaa antaa itsestään, kertoa elämästään ja kohtaamistaan vaikeuksista ja voitoista, mutta eihän sitä nyt kaikkea tarvii kaikille paljastaa.

Ei kait kukaan netissä ala omalla nimellään repostelemaan kaikkia elämänsä huonoja puolia ja omia vikojaan ilmavaivoineen päivineen. Vai häh? on rohkeaa antaa itsestään, kertoa elämästään ja kohtaamistaan vaikeuksista ja voitoista, mutta eihän sitä nyt kaikkea tarvii kaikille paljastaa.

minä luulen, ettei moni ihminen ole edes kiinnostunut tavallisesta peruselämästä ilman mitään kohokohtia - sitähän saa katsomalla peiliin. Korkeintaan vahingonilomielessä ehkä toisten vastoinkäymisiä joku jaksaa kuunnella.

Juu en, ei tule mieleenkään kuvata palstaprojektiin epäonnistuneinta rääpälettä tahi omaan askartelublogiini epäonnistunutta tekelettä analysoida. Ellei nyt siinä ole joku oikeasti hauska tarina tai opetus taustalla (tyyliin "ei käynyt ihan kunin Strömsöössä").

Miksi edes kukaan haluaa tietää kaiken toisesta? Miksi on tärkeätä, että joku nimimerkki kertoo myös eilisillan ripulin, tms. Mitä lisäarvoa se toisi?

Yhteistyössä