T
tyhmä ja ruma
Vieras
Olen kateellinen. Hänellä tuntuu kaikki olevan niin hienosti! On kaunis ja hoikka nainen. Kaikki vaatteet ja korut yms. on kauniita. Heidän koti on ihana, sisustettu niin kauniisti. Lapset -aivan- poika ja tyttö juuri tässä järjestyksessä ovat niin suloisia. Hänen mies on komea. hänellä on ihana ammatti (sairaanhoitaja) ja harrastuksena muodikas zumba, jota jo vetääkin. Varmaan tosi hyvä siinäkin. Sitten hän on taiteellisesti lahjakas ja osaa tehdä hienoja käsitöitä. Asuu niin kauniissa paikassakin ja Norja on hieno maa.
Yksinkertaisesti täydellinen ihminen ja täydellinen elämä.
Nyt joku sanoo, että ei se kaikki mitä blogissa on niin kerro koko elämää. Ei tietenkään! Mutta kyllä tuo nyt aika täydelliseltä vaikuttaa!
Mulla asiat on ihan kaikkea muuta. Mä olen järjettömän kateellinen ja harmittaa koko blogin pitäjä. Silti kiusaan itseäni ja luen sitä. Ja luen hänen saamia kehuja kaikesta.
Ihan hirveä olo. Miksi toisilla on asiat noin hyvin
Yksinkertaisesti täydellinen ihminen ja täydellinen elämä.
Nyt joku sanoo, että ei se kaikki mitä blogissa on niin kerro koko elämää. Ei tietenkään! Mutta kyllä tuo nyt aika täydelliseltä vaikuttaa!
Mulla asiat on ihan kaikkea muuta. Mä olen järjettömän kateellinen ja harmittaa koko blogin pitäjä. Silti kiusaan itseäni ja luen sitä. Ja luen hänen saamia kehuja kaikesta.
Ihan hirveä olo. Miksi toisilla on asiat noin hyvin