"Ikinä ei tule aivan vapaaksi, jos ihailee toista liikaa." -Nuuskamuikkunen
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Äm-mä;26065505:"Ikinä ei tule aivan vapaaksi, jos ihailee toista liikaa." -Nuuskamuikkunen
Niinpä. Mutta ehkä siksi, että heidän oma elämänsä ja arkensa on pääsääntöisesti karua ja raskasta. Ehkä heillä on niitä onnenhetkiä vain vähemmän ja silloin ei välttämättä osaa ajatella, että jollain voi ihan yksinkertaisesti olla onnellista.
Mun elämä on tähän asti ollut aika kiiltokuvaa ja olen onnellinen. Takaiskuja ei pahemmin ole ollut, tai sit mä vaan suhtaudun niihin eri tavalla, enkä lannistu. On rahaa, hieno tutkinto, kiinnostava työ, kauniita asioita, aikaa itselle, olen kaunis, on onnea, rakkautta, harrastuksia ja matkustelua, juuri minulle sopiva, fiksu mies, ihana lapsi ja iso talo. Todellakin. Mut ne on mun omia valintoja, jotka olen saavuttanut mm. koulutuksen, urheilun, lapsiluvun säännöstelyn, itsetuntemuksen, kasvamisen, kunnioittamisen ja pitkäjänteisyyden kautta.
Ja kiitos, en saanut yhtään komppausta kun tässä viikolla pohdin noiden blogien kiiltokuvaelämää.
Mä olen samaa mieltä. Muutama purkki maalia ja aloittaa sillä. Jos asuu vuokra-asunnossa, niissä seinät on yleensä valkoiset. Sitten voi maalata kalusteita. Kirppareilta ja kierrätyskeskuksesta saa edullisesti, jos uusia kaipaa. Mä olen maalannut lähestulkoon jokaisen meidän huushollissa olevan huonekalun uusiksi, jotta ne sopisivat väreiltään siihen huoneeseen, mihin ne haluan. Yksivärisiä lakanoita ja pyyheliinoja voi värjätä pesukoneessa jne. Kun valitsee sen väriteeman, voi kirpparilta löytyä pieniä sisustuselementtejä, jotka sopivat väriskaalaan.Ap, et tule saamaan tismalleen samanlaista elämää kuin Johannalla. Mutta mikä sua estää sisustamasta omaa kämppää samaan tyyliin? Tai pukeutumasta samaan tyyliin? Johannallahan on hyvin klassinen tyyli, sinisiä pillifarkkuja, beigeä neuletta, kauluspaitoja. Koti on sisustettu beessillä ja valkoisella. Jos oot vähävarainen, niin ei sekään ole _este_, vain hidasteSympaattisuus ja iloisuus lähtee susta itsestä.
Kovastipa monet yrittävät etsi nurjia puolia tämän bloggaajan elämästä. Varmasti niitä onkin, mutta onko teille tosiaan noin kova pala, jos jonkun muun elämä olisikin tosiaan noin täydellistä? Tuntuu olevan. Miten te voitte olla noin ämmiä, keskittyisitte omaan elämäänne.
Aika monet asiat elämässä ovat valintoja, kuten puoliso, tulotaso, ammatti, harrastukset, vartalon kunto, jopa kauneus tietyllä tavalla. Jos teillä ei ei sellaisia ole/nykyiset eivät tyydytä, niin omia valintojannehan ne ovat olleet. Tehkää asioille jotain.
Kovastipa monet yrittävät etsi nurjia puolia tämän bloggaajan elämästä. Varmasti niitä onkin, mutta onko teille tosiaan noin kova pala, jos jonkun muun elämä olisikin tosiaan noin täydellistä? Tuntuu olevan. Miten te voitte olla noin ämmiä, keskittyisitte omaan elämäänne.
Aika monet asiat elämässä ovat valintoja, kuten puoliso, tulotaso, ammatti, harrastukset, vartalon kunto, jopa kauneus tietyllä tavalla. Jos teillä ei ei sellaisia ole/nykyiset eivät tyydytä, niin omia valintojannehan ne ovat olleet. Tehkää asioille jotain.
Alkuperäinen kirjoittaja ettänäin;26065804:ja kiistäisi myös sen, että kaikilla on mahdollisuus jotenkin hankkia tai saavuttaa nämä tietyt elämän palikat. esimerkiksi vaikeille sairauksille ihminen ei usein voi mitään (poislukien elintapasairaudet)... omaa lapsuuttaan ei myöskään voi valita ja joskus se on niin rampauttava, että siitä toipuminen vie suurimman osan elämästä.
Mä jäin nyt miettimään yhtä ihan epäoleellista asiaa, mutta ajattelin josko joku blogia lukeva tietää vastauksen. Siis tästä ketjusta nyt luin, että Johanna (nimenkin luin täältä) tekee kolmea työtä ja hänen miehensä on paljon poissa kotoa. Lisäksi miehen vanhemmat on iäkkäitä ja Johannan omat vanhemmat Suomessa. Niin missä lapset sitten on kun Johanna tekee töitään? Hoidossa? Päiväkodissa?