J
jepulis
Vieras
Ukko lähti hakemaan lisää kaljaa.......on kiva olla kännissä-Rappiolla on hyvä olla täysi nolla.....
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja jepulis :onko sillä väliä kuinka paljon juon? juon suruuni ja ilooni ja kaikkeen...
Alkuperäinen kirjoittaja jepulis:Ukko lähti hakemaan lisää kaljaa.......on kiva olla kännissä-Rappiolla on hyvä olla täysi nolla.....
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mulla yksi tuttu joka juo taas kolmatta päivää, kaikki viikonloput baareissa ja hehkuttelee kuinka hienoa.
Lapset isällään joka toinen viikonloppu ja mummuloissa muut viikonloput että nainen pääsee "toteuttaan itseään". Surullista ettei edes nää miten säälittävää käytös on, ja biletys menee aina lasten edelle![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:En mä vaan pystyisi, musta on niin hauskaa olla ennemmin selvinpäin =)
Alkuperäinen kirjoittaja bv:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:En mä vaan pystyisi, musta on niin hauskaa olla ennemmin selvinpäin =)
Niin tai nousuhumalassa, mutta ei kännissä
Alkuperäinen kirjoittaja alkkis=looser:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mulla yksi tuttu joka juo taas kolmatta päivää, kaikki viikonloput baareissa ja hehkuttelee kuinka hienoa.
Lapset isällään joka toinen viikonloppu ja mummuloissa muut viikonloput että nainen pääsee "toteuttaan itseään". Surullista ettei edes nää miten säälittävää käytös on, ja biletys menee aina lasten edelle![]()
Niin, alkoholismi on sairaus ja sen varjolla useat vetää sitä viinaa...
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Alkuperäinen kirjoittaja bv:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:En mä vaan pystyisi, musta on niin hauskaa olla ennemmin selvinpäin =)
Niin tai nousuhumalassa, mutta ei kännissä
En mä haluaisi olla edes nousuhumalassa, kyllä mä osaan ottaa ilon irti ilman mitään nautintoaineitakin![]()