Olen kännissä ja juon kolmatta päivää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jepulis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
no juo sitten niin kauan ku jaksat! ei tosta hyvää seuraa! kauhee krapula tulee jonka seurauksena joutuu ottaa vaa lisää ja lisää kaljaa! mitähän sä täällä sitten huidot jos sulla ei ole ees lapsia

Mulla yksi tuttu joka juo taas kolmatta päivää, kaikki viikonloput baareissa ja hehkuttelee kuinka hienoa.
Lapset isällään joka toinen viikonloppu ja mummuloissa muut viikonloput että nainen pääsee "toteuttaan itseään". Surullista ettei edes nää miten säälittävää käytös on, ja biletys menee aina lasten edelle :(

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mulla yksi tuttu joka juo taas kolmatta päivää, kaikki viikonloput baareissa ja hehkuttelee kuinka hienoa.
Lapset isällään joka toinen viikonloppu ja mummuloissa muut viikonloput että nainen pääsee "toteuttaan itseään". Surullista ettei edes nää miten säälittävää käytös on, ja biletys menee aina lasten edelle :(

Niin, alkoholismi on sairaus ja sen varjolla useat vetää sitä viinaa...

Kuppi on aina mukana
Kuppi on hengessä mukana
Kuppi väijyy ulkona
Kulman takana valppaana

Nautintoaineet on vieneet maineen, nautintoaineet
Nautintoaineet on vieneet maineen, minkä maineen?

Kuppi kielellä kallistuu.
Suhteemme siinä vahvistuu.
Kulkuri alla tähtien
kuulee äänet sydämien.

Alkuperäinen kirjoittaja alkkis=looser:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Niin, alkoholismi on sairaus ja sen varjolla useat vetää sitä viinaa...

Hei, epistä jättää hyvin alkanut saarna kesken :(

Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:
Alkuperäinen kirjoittaja bv:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:
En mä vaan pystyisi, musta on niin hauskaa olla ennemmin selvinpäin =)

Niin tai nousuhumalassa, mutta ei kännissä

En mä haluaisi olla edes nousuhumalassa, kyllä mä osaan ottaa ilon irti ilman mitään nautintoaineitakin :D

Juu, aina sitä osaa ottaa ilon irti ilmankin
Silti nautintoaineet varmistavat yleensä tilanteen, että kaikilla on ilo irti ;)