olen kamala sika.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sikapieni
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sikapieni

Vieras
olen pettänyt miestäni 3x miehen kaverin kanssa. mies tietää kerrasta, koska jäimme hänelle rysänpäältä kiinni. hän antoi anteeksi kaiken tämän ja elämä jatkui normaalisti. jopa mieheni ja kaverinsa välit säilyivät ennallaan tapauksesta huolimatta.. tässä se ongelma onkin. miehen kaveri käy meillä monta kertaa viikossa ja pelkään, että ole ihastumassa häneen. mieheni kaveri on myös näyttänyt ihastumisen merkkejä minua kohtaan.

olen asunut mieheni kanssa yhdessä useita vuosia ja meillä menee hyvin muutoin, paitsi seksin osalta. seksiä meillä on todella harvoin, miestä ei kuulemma kiinnosta. itse olisin todella aktiivinen harrastaja, siksi nämä syrjähypytkin.

mieheni kaverin naisystävä ei ollut yhtä ymmärtäväinen, vaan jätti miehensä. tiedän, että olen osasyyllinen asiaan, enkä ainakaan ole ylpeä siitä. tuntuu todella pahalle.

mitä v-ttua minä nyt teen? rakastan miestäni, en vaan tiedä jaksanko ainaista puutteessa elämistä. keskustelu mieheni kanssa ei auta, hänellä ei ole syytä haluttomuudelleen. en vaan tiedä itsekään kauanko jaksan taistella mielihalujani vastaan. haluaisin niin kovin tätä mieheni kaveria. :|

olen todellinen sika, tiedän. tuntuu edes hetken aikaa paremmalle, kun sain kerrottua jonnekin asiani.

Alkuperäinen kirjoittaja sikapieni:
olen pettänyt miestäni 3x miehen kaverin kanssa. mies tietää kerrasta, koska jäimme hänelle rysänpäältä kiinni. hän antoi anteeksi kaiken tämän ja elämä jatkui normaalisti. jopa mieheni ja kaverinsa välit säilyivät ennallaan tapauksesta huolimatta.. tässä se ongelma onkin. miehen kaveri käy meillä monta kertaa viikossa ja pelkään, että ole ihastumassa häneen. mieheni kaveri on myös näyttänyt ihastumisen merkkejä minua kohtaan.

olen asunut mieheni kanssa yhdessä useita vuosia ja meillä menee hyvin muutoin, paitsi seksin osalta. seksiä meillä on todella harvoin, miestä ei kuulemma kiinnosta. itse olisin todella aktiivinen harrastaja, siksi nämä syrjähypytkin.

mieheni kaverin naisystävä ei ollut yhtä ymmärtäväinen, vaan jätti miehensä. tiedän, että olen osasyyllinen asiaan, enkä ainakaan ole ylpeä siitä. tuntuu todella pahalle.

mä olen meillä aktiivinen osapuoli. vaiika haluan enemmän kuin mieheni niin en silti ole käynyt vieraissa. hmm... tämän vain tulin kertomaan!

mitä v-ttua minä nyt teen? rakastan miestäni, en vaan tiedä jaksanko ainaista puutteessa elämistä. keskustelu mieheni kanssa ei auta, hänellä ei ole syytä haluttomuudelleen. en vaan tiedä itsekään kauanko jaksan taistella mielihalujani vastaan. haluaisin niin kovin tätä mieheni kaveria. :|

olen todellinen sika, tiedän. tuntuu edes hetken aikaa paremmalle, kun sain kerrottua jonnekin asiani.

No, jos mä meinaat sen miehes kanssa elellä, niin joko petät, ja elät sen asian kanssa, tai päätät olla uskollinen, ja pysyt päätösessäs. Ja kärvistelet edelleen seksin puutteessa.

Tai sitten oot reilu, etkä petä, vaan eroat.

Alkuperäinen kirjoittaja Kerttu-Kyllikki:
No, jos mä meinaat sen miehes kanssa elellä, niin joko petät, ja elät sen asian kanssa, tai päätät olla uskollinen, ja pysyt päätösessäs. Ja kärvistelet edelleen seksin puutteessa.

Tai sitten oot reilu, etkä petä, vaan eroat.

ajatuksena eroaminen on ihan hirveä. se olisi ehkä reiluin vaihtoehto miestäni ajatellen. rakastan silti niin helvetin paljon ja tiedän, että hän myös minua.

olen mielessäni jopa toivonut, että saisin mieheltäni luvan käydä vieraissa silloin, kun miehestäni on useita päiviä tuntunut ettei seksi kiinnosta.

Jaa useita päiviä? Mies siis ylipäätään harrastaa seksiä?
No tossa tilanteessa sitte vaan odottelisin sitä, että oman miehen kanssa lykästää, enkä vieraissa kävis. Useamman kuukauden tauot seksissä on jo toinen juttu.

puhun mielummin useista päivistä, kuin kuukausista. sattuu ajatustasolla vähemmän kun ajattelee päivissä, kuin kuukausissa.

jos saisi edes jonkinlaista läheisyyttä. suudelmia tai muuta, mutta ei mitään.
tiedän, että tämä toinen mies olisi hellä ja hyvä sängyssä. en vaan rakasta häntä. en halua muuta kuin seksiä hänen kanssaan. viimeaikoina olen tuntenut ihastumisen tunnetta, ehkä siksi, että tiedän hänen haluavan minua.

Hei pipsa! Olen ollut samassa tilanteessa, petin miestäni 7x putkeen koska kolotti lujaa. Mies katsoi kaikki kerrat mutta ei sanonut mitään koska hän tukee minua kaikessa niinkuin hänen pitäisikin. Suosittelen pitkää keskustelua tukemisesta, sillä jos miehesi ei tue seksisuhteitasi toisten miesten kanssa, on hänet paras jättää. Ps olet aivan saatanan tyhmä jos petäjät. psps rakastan sinua

Yhteistyössä