Olen ihastunut toiseen mieheen.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja heartbreak
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

heartbreak

Vieras
Jota en saa mielestäni, tunne oli todella voimakas kun kohtasimme ja kun hän ei laittanut minulle viestiä pariin viikkoon niin sisällä oli tyhjyys. Meillä ollut miehen kanssa koko ajan vaikeuksia ja on ns. nuoruuden rakastettu eli emme ole muiden kanssa seurustelleet. Minä olen ennen lapsia pettänyt miestäni kun meni huonosti. Nyt rakensimme talon ja rakennusaikana kaikki rupesi menemään taas huonosti ja kommunikointivaikeudet tulivat taas, ahdistuin mieheni käytöksestä ja tilanteesta. Olen minäkin syyllinen tilanteeseen. Mies olisi halunnut tehdä taloa ilman apuja mutta itse halusin nopeammin valmista koska siinä olisi kestänyt 10v, niinpä isäni auttoi paljon. Mieheni ei hyväksynyt mitään isäni tekemisiä ja minä jouduin hankalaan välikäteen josta masennuin. Sitten kävi tämä yllättävä kohtaaminen ja ihastus. Ja nyt olen ihan hajalla kaikesta ja tunteet sekaisin. En saa tätä toista mielestä vaikka en juuri paljoa tiedä hänestä. Meillä vain kävi tämä ihastuminen ensisilmäyksellä.Olen kerran aiemmin kokenut vastaavan mutta olin silloin liian nuori vain 16v. Ja tämä mies tuo minun mieleeni tuon tapauksen. En pysty enään kohtaamaan mieheni katsetta edes. Kerroin ihastuksesta hänelle ja hän tietysti pelkää menettävänsä minut ja tekee kaikkensa. Itsellä vain syyllinen olo..olemme tämän ihastuksen kanssa viestitelleet. Hänen tunteistaan en tiedä. Muuta kuin että on ulkoisesti minun ihannemieheni ja hieman kokeneempi ja rennompi, kun taas mieheni täysin hermostunut aina.

Ihastukset menee usein ohi, anna miehellesi aikaa parantaa tapojaan ja panostakaa enemmän suhteeseen. Voi olla että ihastuksesi johtuu vaan ongelmista miehesi kanssa, kun joku alkaa ärsyttää ihastuu helposti toiseen.

juu, ja kun ärsyyntyy omaan mieheen, niin ihastuu johonkin joka on sen vastakohta. Sitten et oikeasti kiinnitäkään mitään huomiota ihastuksen niihin puoliin, jotka olisivat pitkässä suhteessa paljon rasittavampia kuin nykyisen miehen taipumukset. Ihmiset ajautuu aivan hölmöihin suhteisiin nimenomaan tuolla menetelmällä. Teet epäreilusti kaikkia kohtaan, jos ruokit ihastuneisuuttasi. Nauti siitä elävyydentunteesta minkä se tarjoaa, mutta älä kuvittele että ihastuksen kohde on sen oikea lähde. Sinulla on vain tarve kuvitella niin, että uusi mies olisi runsaudensarvi.

Olet äärimmäisen epäreilu arviossasi jos tosissasi vertaat näitä miehiä keskenään ja kuvittelet uudemman voittavan kisan. Sillä on tuoreutensa takia tässä kohtaa aivan epäreilu kilpailuetu. Mistä tiedät miten hermostunut uusi mies on siinä vaiheessa kun olette rämpineet useamman vastoinkäymisen läpi? Lisäksi vanhassa miehessäsi taitaa kuitenkin olla hyviä puolia, joita et edes muista ennen kuin sitten kun on liian myöhäistä.

Alkuperäinen kirjoittaja ahma:
juu, ja kun ärsyyntyy omaan mieheen, niin ihastuu johonkin joka on sen vastakohta. Sitten et oikeasti kiinnitäkään mitään huomiota ihastuksen niihin puoliin, jotka olisivat pitkässä suhteessa paljon rasittavampia kuin nykyisen miehen taipumukset. Ihmiset ajautuu aivan hölmöihin suhteisiin nimenomaan tuolla menetelmällä. Teet epäreilusti kaikkia kohtaan, jos ruokit ihastuneisuuttasi. Nauti siitä elävyydentunteesta minkä se tarjoaa, mutta älä kuvittele että ihastuksen kohde on sen oikea lähde. Sinulla on vain tarve kuvitella niin, että uusi mies olisi runsaudensarvi.

Olet äärimmäisen epäreilu arviossasi jos tosissasi vertaat näitä miehiä keskenään ja kuvittelet uudemman voittavan kisan. Sillä on tuoreutensa takia tässä kohtaa aivan epäreilu kilpailuetu. Mistä tiedät miten hermostunut uusi mies on siinä vaiheessa kun olette rämpineet useamman vastoinkäymisen läpi? Lisäksi vanhassa miehessäsi taitaa kuitenkin olla hyviä puolia, joita et edes muista ennen kuin sitten kun on liian myöhäistä.

Peesi. Ja lopeta tuo hölmöily ajoissa, koska jossain vaiheessa sinulta ei ehkä enää kysytä HALUATKO jäädä tuohon yhteiseen torppaanne..

Alkuperäinen kirjoittaja ahma:

Hienosti sanottu!

Yhteistyössä