H
heartbreak
Vieras
Jota en saa mielestäni, tunne oli todella voimakas kun kohtasimme ja kun hän ei laittanut minulle viestiä pariin viikkoon niin sisällä oli tyhjyys. Meillä ollut miehen kanssa koko ajan vaikeuksia ja on ns. nuoruuden rakastettu eli emme ole muiden kanssa seurustelleet. Minä olen ennen lapsia pettänyt miestäni kun meni huonosti. Nyt rakensimme talon ja rakennusaikana kaikki rupesi menemään taas huonosti ja kommunikointivaikeudet tulivat taas, ahdistuin mieheni käytöksestä ja tilanteesta. Olen minäkin syyllinen tilanteeseen. Mies olisi halunnut tehdä taloa ilman apuja mutta itse halusin nopeammin valmista koska siinä olisi kestänyt 10v, niinpä isäni auttoi paljon. Mieheni ei hyväksynyt mitään isäni tekemisiä ja minä jouduin hankalaan välikäteen josta masennuin. Sitten kävi tämä yllättävä kohtaaminen ja ihastus. Ja nyt olen ihan hajalla kaikesta ja tunteet sekaisin. En saa tätä toista mielestä vaikka en juuri paljoa tiedä hänestä. Meillä vain kävi tämä ihastuminen ensisilmäyksellä.Olen kerran aiemmin kokenut vastaavan mutta olin silloin liian nuori vain 16v. Ja tämä mies tuo minun mieleeni tuon tapauksen. En pysty enään kohtaamaan mieheni katsetta edes. Kerroin ihastuksesta hänelle ja hän tietysti pelkää menettävänsä minut ja tekee kaikkensa. Itsellä vain syyllinen olo..olemme tämän ihastuksen kanssa viestitelleet. Hänen tunteistaan en tiedä. Muuta kuin että on ulkoisesti minun ihannemieheni ja hieman kokeneempi ja rennompi, kun taas mieheni täysin hermostunut aina.