Ä
äiti
Vieras
Meillä kävi perhetyöntekijä ja sosiaalitoimiston väkee kattomassa tätä asuntoo kun isompaa tarvittais, eli ensin halusivat tietää minkälainen tämä nykyinen on. No ei heidän mielestä tässä ole mitään ongelmaa meille kuulema ihan sopiva vaikka makuhuoneeseen ei mahdu kun kaksi sänkyä ja vaatteita ei saada mahtumaan minnekään kun osa vaan.
Lapsilla ei ole yhtään tilaa leikkiä eikä leluja saada minnekään.
Tyydyin sitten siihen mitäs muuta voin. Sitten alkokin minun elämän selvittely, ja minä kun en hakua asioitani alkaa vieraille ihmisille puhumaan. Lapset syynättiin tarkkaan ja puhutettiin, miks heräs kysymys. sanoinkin että miks mun pitää elämästäni tehdä selvitys ja minkä takia lapsia haastatellaan. Mulle vaan sanottiin että tässä samalla vähän muitakin voidaan selvittää jos on jotain avun tarvetta.
Ei oo ja pyysin heitä poistumaan, mitähän tästäkin nyt seuras. Pahotin mieleni aika pahasti kun tuntu et mua epäillään jostain.
Kyllä tais olla viimenen kerta kun apua pyydän.
Saatan olla liian herkkä mutta jotenkin mulle jäi ilkee maku asiasta.
Lapsilla ei ole yhtään tilaa leikkiä eikä leluja saada minnekään.
Tyydyin sitten siihen mitäs muuta voin. Sitten alkokin minun elämän selvittely, ja minä kun en hakua asioitani alkaa vieraille ihmisille puhumaan. Lapset syynättiin tarkkaan ja puhutettiin, miks heräs kysymys. sanoinkin että miks mun pitää elämästäni tehdä selvitys ja minkä takia lapsia haastatellaan. Mulle vaan sanottiin että tässä samalla vähän muitakin voidaan selvittää jos on jotain avun tarvetta.
Ei oo ja pyysin heitä poistumaan, mitähän tästäkin nyt seuras. Pahotin mieleni aika pahasti kun tuntu et mua epäillään jostain.
Kyllä tais olla viimenen kerta kun apua pyydän.
Saatan olla liian herkkä mutta jotenkin mulle jäi ilkee maku asiasta.