Olen intuitiivinen näkijä, katson 10 ekalle

• Viestiketjun aloittaja "a p"
  • Ensimmäinen viesti
"a p"
Olisin kovasti kiitollinen jos ehtisit minulle vielä vastata...

Miten käy tapailemani miehen kanssa; tulemmeko yhdessä onnellisiksi?
Selkeneekö rahatilanteeni?
Mies ei ole ollut sinulle täysin rehellinen, hän salaa isoa asiaa. Jos kestät tämän kun saat sen tietää, teillä on edessänne rakkaudentäyteinen lähitulevaisuus. Mies on kyllä kanssasi tosissasi mutta pallo on tosiaan sinulla. Rahatilanteesi ei selkene yhdessä eikä kahdessa viikossa, mutta jo vuoden päästä olet paremmassa tilanteessa kuin nyt.

jauu
[QUOTE="a p";29218439]Saat opiskelut valmiiksi. Ette eroa, koska rakkautta on välillänne niin paljon että se voittaa vaikeudet.[/QUOTE]

Kiitos kaunis <3 vielä semmoinen kyssä että muutetaanko lähiaikoina tai vaihdammeko paikkakuntaa?

vierassss
[QUOTE="a p";29218470]En näe sinulla lisää lapsia, miehesi ei halua. Tulevan miehesi kanssa näen välillänne paljon rakkautta mutta myös ristiriitoja. Miehen ex aiheuttaa niitä eniten.[/QUOTE]

Menetin ainoan lapseni, olen sinkku. Tarkoitatko että jään lapsettomaksi?

Owl
[QUOTE="a p";29218413]He puhuvat sinusta selän takana koska heillä on sinusta vääriä käsityksiä. Istukaa alas ja oikaise nämä luulot. Yksi heistä uskoo ja ymmärtää sinua, toinen ei, ja koittaa voittaa tätä toistakin puolelleen, muttei siinä onnistu. Tämän toisen kanssa välit viilenevät pysyvästi.[/QUOTE]

Kiitos lämpimästi!
Näin ajattelinkin, tuo on loputon suo, josta olen irtautunut.
Liikaa draamaa mun elämään.

Muuttoasia oli erittäin positiivinen asia!Eikä se haittaa, vaikka pettymyksen kautta tulisikin,
onhan niitä jo ehtinyt tähän ikään mennessä tulla muutoinkin.
Pettymysten kautta voittoon siis!

2-3kk olisi ihanneaika.

Kiitos vielä ja kaikkea hyvää sinulle! <3

"Joda"
Todetaan vielä, että tämänkaltaiset selvännäkijät kannattaa nähdä täysin viihteenä. Sopivan ympäripyöreitä kun ennustelee, niin aika usein ainakin selvännäkijän kykyihin uskovan mielestä ennustus meni kohdalleen.
Tieteellisesti voidaan toki kaikenlaista ennustaa tai pikemminkin laskea tapahtuman todennäköisyyksiä. Tarvitaan kuitenkin taustatietoja. Esim. sekä miehen että naisen suvuissa on erottu jo neljännessä polvessa. Tällöin eron todennäköisyys on suurempi kuin jos vanhemmat, isovanhemmat, isoisovanhemmat jne. eivät ole eronneet. Mutta on tietysti mahdollista, että eroajasukujen nuorin polvi rikkoo perinteen jakaen ilot ja surut kunnes kuolema heidät erottaa.

"tässä"
[QUOTE="a p";29218227]Olet elämässäsi useisiin asioihin tyytymätön tällä hetkellä, muttet ihan täysin onneton koska ilonaiheitakin löytyy.
En luokittele ihmisiä helppoihin tai hankaliin, se on mahdotonta, koska jokainen kokee niin eri tavalla. Olet puolesi pitävä ihminen jonka silmille ei hypitä, mutta sinulla on myös suuri sydän.[/QUOTE]Jep, pitää paikkansa. Viimeinen lause varsinkin on niin totta.

Yhteistyössä