Minä unohduin!! Kovasti askarruttaa rakkauselämä ja opiskelut. Saanko opiskelut valmiiksi? Erotaanko miehen kanssa?Noh raha, rakkaus, opiskelu?
Mies ei ole ollut sinulle täysin rehellinen, hän salaa isoa asiaa. Jos kestät tämän kun saat sen tietää, teillä on edessänne rakkaudentäyteinen lähitulevaisuus. Mies on kyllä kanssasi tosissasi mutta pallo on tosiaan sinulla. Rahatilanteesi ei selkene yhdessä eikä kahdessa viikossa, mutta jo vuoden päästä olet paremmassa tilanteessa kuin nyt.Olisin kovasti kiitollinen jos ehtisit minulle vielä vastata...
Miten käy tapailemani miehen kanssa; tulemmeko yhdessä onnellisiksi?
Selkeneekö rahatilanteeni?
Saat opiskelut valmiiksi. Ette eroa, koska rakkautta on välillänne niin paljon että se voittaa vaikeudet.Minä unohduin!! Kovasti askarruttaa rakkauselämä ja opiskelut. Saanko opiskelut valmiiksi? Erotaanko miehen kanssa?
Viikon sisällä.Saanko?
Tämä oli jo ekalla sivulla, sitten toisella ja nyt kolmas kerta.Saanko vielä lapsia?
Löydänko hyvän miehen itselleni?
Lähipiirissäsi on ihminen joka auttaa sinua rahallisesti silloin kun sitä eniten tarvitset. Työtilanteesi pysyy muuttumattomana lähitulevaisuudessa. Varo ylinopeutta ajavaa autoa.Raha-asioista ja tulevaisuudesta muutenkin haluisin tietää? Työtilanteesta?
En näe sinulla lisää lapsia, miehesi ei halua. Tulevan miehesi kanssa näen välillänne paljon rakkautta mutta myös ristiriitoja. Miehen ex aiheuttaa niitä eniten.saanko vielä lapsia?
Löydänko hyvän miehen itselleni?
Näen teidän muuttavan puolen vuoden sisällä kotikaupungissanne. Paikkakunnan vaihtoa en näe parin vuoden sisällä, siinä on jokin iso este.Kiitos kaunis <3 vielä semmoinen kyssä että muutetaanko lähiaikoina tai vaihdammeko paikkakuntaa?
kerroit olevasi sinkku. tarkoitin että tulea kumppanisi ei halua lapsia, ja hänen kanssaan en sinun näe niitä hankkivan, ehkä jonkun toisen kanssa, mutta tämä menee jo niin pitkälle että tämän tiedon edessä on verho.Menetin ainoan lapseni, olen sinkku. Tarkoitatko että jään lapsettomaksi?
Jäin välistä ja kerrankin kun luulin ehtineeni ajoissaMinulle! Millaisena näet työ/opiskelutulevaisuuteni? Entä parisuhteen?