Olen ilmeisesti joutumassa työkokeiluun.

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Niistä menee veroa. Asumistuki oo mitään saatavaa rahaa kun se menee kokonaan vuokraan. Mä saan vähän yli 500 kuussa työkkäriltä et on tosi kovat nää tulot.
Voi vi**u... niin menee meillä työssäkäyvilläkin osa palkasta vuokraan ja sillä jäljelle jäävällä rahalla eletään.
Ei sitä voi laskea niin että asumistuki ei ole tuloa koska se menee vuokraan
 
  • Tykkää
Reactions: AivanSama
vierailija
Voi vi**u... niin menee meillä työssäkäyvilläkin osa palkasta vuokraan ja sillä jäljelle jäävällä rahalla eletään.
Ei sitä voi laskea niin että asumistuki ei ole tuloa koska se menee vuokraan
Mutta me työssäkäyvät saamme myös palkkaa, jolla pystymme maksamaan elämisemme. Työttömille on tarjolla vain palkatonta työtä. Vaihdatko itse sellaiseen? Varmasti löytyy pitkä jono työttömiä, jotka vaihtavat mielellään osia kanssasi.

Työssäkäyvät eivät ymmärrä, millaista järjetöntä kyykytystä nykyinen systeemi on. Lisäksi välistävetäjiä riittää. Jos työllisyysrahat käytettäisiin järkevästi, niin rahoja ei ohjattaisi ylihintaisille konsulttifirmoille.
 
Mutta me työssäkäyvät saamme myös palkkaa, jolla pystymme maksamaan elämisemme. Työttömille on tarjolla vain palkatonta työtä. Vaihdatko itse sellaiseen? Varmasti löytyy pitkä jono työttömiä, jotka vaihtavat mielellään osia kanssasi.

Työssäkäyvät eivät ymmärrä, millaista järjetöntä kyykytystä nykyinen systeemi on. Lisäksi välistävetäjiä riittää. Jos työllisyysrahat käytettäisiin järkevästi, niin rahoja ei ohjattaisi ylihintaisille konsulttifirmoille.
Järjetöntä kyykytystä? Se, että sulle turvataan jonkinlainen elintaso verovaroin? Sinä koet sen kyykytyksenä????
 
vierailija
Järjetöntä kyykytystä? Se, että sulle turvataan jonkinlainen elintaso verovaroin? Sinä koet sen kyykytyksenä????
Tervemenoa kokeilemaan nykyistä työkkärin kyykytyssysteemiä. Siellä ei kukaan takaa minkäänlaista elintasoa työttömäksi jäävälle omassa asunnossa asuvalle, vaan miinukselle menee pahasti jos omaat vähänkään oma-aloitteisuutta tai aktiivisuutta esimerkiksi opiskelujen suuntaan, kun omalta alalta ei enää löydy töitä.
 

Yhteistyössä