Olen ilkeä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pahis...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Pahis...

Vieras
Hei,
kysyisin vain teidän kantaa minua askarruttavaan ongelmaan. Avovaimoni mielestä olen hänelle ilkeä ja aiheutan hänelle pahaa mieltä ja ahdistusta jne. Eikö tuolloin olisi reilumpaa päästää rakas avovaimoni menemään ja ottamaan ero, sillä en ikimaailmassa halua olla paha tai ilkeä, enkä mielestäni olekaan eikä kukaan muu tässä maailmassa ole avovaimoni kanssa samaa mieltä. En halua, että avovaimoni viettää elämäänsä ilkeänä pitämänsä ihmisen kanssa.

No sinähän täydellinen olet, kun olet valmis 'vapauttamaan' naisen ilkeytesi ikeestä. Itse et miellä itseäsi pahikseksi.

Ja takas aiheeseen. Mistähän syystä avokki pitää sinua ilkeänä? Lauotko kenties "minähän vaan totesin" tai "mutta sehän on totta" -luonteisia kommentteja?

Totuuden taakse piiloutuminen satuttamistarkoituksessa on alhaista. Viisivuotiaan touhua. Lapsi ei tajua, että kaikkea näkemäänsä ei tarvitse kommentoida ja toinen ihminen tajuaa näkemänsä siinä missä sinäkin, ei sitä tarvitse erikseen tuoda esille.

Tai kenties sinulla on oma hivenen musta huumorintaju.

Minua kiinnostaa enemmän, MIKSI olet rakkaasi mielestä ilkeä kuin se, että pitäisikö sinun ottaa ero.

Kenenkään ei pidä muuttua, jos ei halua. Mutta aikuiseksi kasvamiselle olisi kysyntää, niin suosittelen ehdottomasti. Se ei ehkä kanna hedelmää tässä suhteessa, mutta kenties seuraavassa.

Puhukaa siitä. Haluaako avovaimo sen eron, vai haluatko sinä päästä hänestä eroon.

Yhteistyössä