olen ihastunut toiseen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nainen

Vieras
Elän avioliitossa, yhdessä on oltu 13 vuotta. Lapsia ei ole kun ei saada, miehestä johtuva lapsettomuus.
Seksi ei mieheni kanssa ole kiinnostanut koskaan mitenkään erityisesti koska hän on vaan on niin yksinkertaisen huono sängyssä, nykyään en viitsi edes teeskennellä.
On ihan turha sanoa ettei peniksen koolla ole merkitystä, kyllä sillä on! Iso tuntuu paremmalta.
Entinen miesystäväni oli huippurakastaja, kaikki hänen jälkeensä ovat olleet vain korvikkeita. Meillä ei yhteiselo muuten onnistunut kuin vain sängyssä joten ero tuli. Nykyisen kanssa yhteiselo sujuu mutta seksi tosiaan ei.

Olen ennenkin ihastunut muihin ja aina ne ihastukset ovat menneet ohi ajankuluessa mutta tämä viimeisin ei tunnu menevän ohi vaan jatkuu ja jatkuu.. haluaisin mennä sänkyyn tämän ihastuksen kanssa mutta sen jälkeen voi olla että paluuta entiseen ei enää ole. Neuvoja?

Mikä sinussa oikein on vikana, jos et löydä itsellesi kunnon miestä? Onko nyt niin, ettei sinun ulkönäkösi tai luonteesi kertakaikkiaan riitä niille miehille, jotka pystyvät tyydyttämään naisen sängyssä ja olemaan silti muilta ominaisuuksiltaan edes jotakuinkin kelvollinen?

Valitan, kaikki eivät voi saada kunnon miestä. Sinä joudut tyytymään siihen, että tarpeesi ja toiveesi toteutuvat vain puolittain. Ehkä nyt on aika kokeilla taas toista puolta, sitä panomiestä.

Mene ihmeessä nusaseen...hyvältähän se tuntuu!
Mutta kysy nyt ensin siltä äijältä mikä se mulkun koko on, ettei tarvitse turhaan ruveta levittelemään.

KUULEPPA nyt ...on oma vikas pitkälle jos ei seksi suju pieni mulkkusen kanssa.jos haluat elää miehesi kanssa niin tartu toimeen .on olemassa hieroma sauvoja jos jonkunlaisia..on kiimasta olla pepa pystyssä ja ukko vetää dildolla.on suuseksiä ..on myös peniksen jatkeita jotka tuntuvat suht oikeilta.puhutte asiasta ja seksikauppaan ostoksille.. jos te haluatte, te kyllä löydätte jotai ...tai jos et miestäsi halua ..ota ero .on lapsellista ja raukkamaista juosta panoilla muualla...pettää toista.

Hei minulla kävi juuri sama homma, tosin minä vein sen sänkyyn asti. Luoja miten ajattelen kokoajan tätä toista. Vaikeinta on kun ei pääse kennellekään riemuitsemaan tästä tapaamisesta. On vaan nieltävä hymy ja mennä ""oman"" kanssa niinkuin mitään ei olisi tapahtunutkaan. Annan vihjeen millä saatat päästä ongelmasta eroon, sillä minä teen nyt niin, että pyydän valot pois ja kuvittelen että olen tämän uuden ihastukseni kanssa.

Yli puolella miehistä on kalun pituus urologien mukaan 14 cm tai alle. Mitenköhän ne yli puolet naisväestöstä ovat tulleet toimeen, koska pituus on se mikä on. Ongelma taitaa olla sittenkin isoa haluavien naisten korvien välissä, valtettavasti. Että sillä lailla.

Niin, mutta me isokypäiset saammekin useammalta naiselta, joten reilusti yli puolet naisista saa joskus isoa munaa. Pienikikkeliset eivät saa pillua multa kuin omalta muijaltaan, eikä aina siltäkään.

Miksi roikut entisessä. Sääliä ei saa olla tuollaisessa. Kai sinä hänelle olet sen velkaa, että rehellisesti tunnustat, ettei homma pelitä. Nosta kytkintä, niin kärsimys jää pienemmäksi kaikilla. Ja unohda sukulaisten kommentit, eihän ne sun elämääsi elä!

Eiköhän tuo nyt ole itsensä pettämistä, jos kenen Jampo. Jos kokoajan ajattelet toista naista, sängyssäkin, niin miksi sitten jatkat suhdettasi vanhaan? Miltä sinusta tuntuisi, jos kumppanisi ajattelisi toisen miehen tilallesi sängyssä? Haloo? Silläkö ne ongelmat ratkeavat, että miettii vierasta panoa...tuskimpa!

Ihan ekaksi olen nainen ja voi olla, että petän tässä kaikkein eniten itseäni. Rakastan miestäni, mutta silti haaveilen edelleen ihastukseni kanssa vietetystä yöstä ja toivonkin, että pääsissimme näkemään uudelleen.
Voin olla paska, mutta minkä ihminen tunteilleen voi.

Yhteistyössä