Kauheaa olla näin ihastunut toiseen..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Niagra
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Niagra

Vieras
Kauheeta olla näin ihastunut toiseen..
Nyt ahdistaa ja oikeen toden teolla..
Olen ollut mieheni kanssa yhdessä 5 vuotta ja meillä on ihana lapsi ja koti. Meillä menee siis ihan hyvin, ei ole ollut pahempia riitoja ja molemmin puolinen kunnioitus ja arvostus on suhteessamme niitä upeimpia asioita. Pikkuhiljaa on vain alkanut tuntua että intohimo on kadonnut suhteestamme, ja meistä on tullut enemmänkin "kämppiksiä". Toki meillä on seksielämää, aika harvoin ja yleensä saman kaavan mukaan..

Olin tässä hiljattain työkavereideni kanssa iltaa viettämässä ja ajauduin pussailemaan työkaverini kanssa. Meillä on kyseisen henkilön kanssa muutenkin ollut aina lämpimät ja hyvät välit. Tuon illan jälkeen työkaverini on ollut kokoajan ajatuksissani, ja ajattelen vain koko ajan sitä ihanaa iltaa. Mitään vakavampaahan ei siis tapahtunut, paitsi omassa mielessäni. Mitä ihmettä teen.. Meneeköhän tämä ohi. En haluaisi millään tavoin loukata miestäni tai jättää perhetäni.

Kiitos että sain purkaa tämän jollekkin. En voi puhua tästä kellekkään..

Olet vain "kevätkiimassa", älä nyt erehdy kuvittelemaan siitä mitään enempää. Suuntaa seksienergiasi nyt mieheesi, keksi vaikka jotain uutta (tai niitä juttuja mitä olet siitä toisesta fantasioinut), kyllä se angsti siitä helpottaa. Sitten oletkin jo kiitollinen, ettet mennyt tekemään mitään enemmän typerää, jota todella katuisit.

Siis... oikeesti et voi olla tosissasi... vai osoittaako pussailu työkaverin kanssa ja haaveilu kaikesta muusta KUNNIOITUSTA ja ARVOSTUSTA puolisoasi kohtaan? Todella UPEETA ja mahtavaa... Onnea vaan teille!

Ja sellaisella on tapana haihtua. Vonkaapas sitä miestäsi pikkuisen iloittelemaan kanssasi, kyllä sillä pitäisi kutkan lähteä. Olette juuri siinä vaiheessa, jolloin pitää todenteolla alkaa kiinnittämään huomiota toisen hurmaamiseen. Sitä pitää harrastaa toistuvasti, muutoin noilla keväthumauksilla saattaa alkaa olemaan vaarallisia seurauksia.

Noita humauksia on aikanaan ollut ja mennyt. Kiitollinen olen siitä, että pidin pään sen verran kylmänä, etten antanut kiusauksille valtaa. Itku siitä olisi työksi jäänyt.

Näin taaksepäin katsottuina tapauksian ihan naurattaa, miten vähästä ihminen saattaakin hurmaantua hetkeksi. Ne hurmiot eivät arkipäivää kestäisi, niinkuin nyt sinun ja miehesi suhde kestää. Laitapa siis kiltisti miehellesi herkkuja nenun alle ja viehättävin kolttu päälle. Lapsi mummilaan tms. viikonloppukylään, sen jälkeen koko huomiosi miehellesi. Eiköhän sieltä löydy vastakaikua romantiikannälällesi!

Jos et ole tyytyväinen ihan kokonaan suhteessasi nykyiseen mieheesi, niin älä nyt siitä kokonaan miestäsi syytä. Ihan yhtälailla syytä on sinussakin. Se osapuoli, joka ei ole tyytyväinen, joutuu sitten ilmoittamaan siitä tyytymättömyydestään.

Jos haluat kokeilla seksissä aviomiehesi kanssa jotain muuta, niin tee aloite. Älä jää odottamaan mieheltä muutosta. Voi nimittäin olla, että hän on ihan tyytyväinen tähän tilanteeseen, mutta luulenpa, että jos seksielämä on laantunut, niin kyllä hänelläkin ne himot on tallella, mutta hän vain hoitaa tyydyttäytymisen muulla tavoin (esim. masturbointi). Ehkä hänkään ei uskalla kokeilla mitään uutta ja erilaista sängyssä. Ehkä hän myös pelkää, että jos hän kokeilee jotain uutta, niin säikähdät tai inhoat, jolloin seksiä on vielä vähemmän.

Kissa siis tomerasti pöydälle ja puhukaa ongelmista. Ei se ole mitään ongelmanratkaisua, että jos olet kyllästynyt ja tyytymätön, että sinä sitten sen vuoksi käyt kiimaisena toisen miehen kimppuun. Vaikka vaihtaisit miestä, niin ei hänkään osaa lukea ajatuksiasi, vaan se kyllästyminen tulee eteen uudessakin suhteessa.

Mietipäs tarkasti, että haluatko oikeasti avioeroa ja sitä, että lapsesi kärsii erosta. Olisitko ihan oikeasti valmis vaihtamaan miestä vain siksi, että et osaa tai kehtaa avata suutasi? Keinoja parantaa suhdetta on vaikka kuinka paljon, mutta harvemmin ongelmat ratkeavat vaikenemalla. Juttele tai kirjoita vaikka ongelmista miehelle tai vaikka jollekin psykologille. Myös erilaiset parisuhdeterapiat ovat hyviä ihan ennaltaehkäisynä, vaikkei isoja ongelmia olisikaan.

Kiitos kommenteistanne.
En ajatellutkaan vaihtaa miestä lennossa. Lähinnä halusin purkaa ahdiostavia tuntojani jollekkin. Toki varmasti monen pienten lasen vanhempien suhde väistämättä taantuu.
Tarvitsen varmasti nyt vain vähän aikaa omine ajtuksineni.. En varmasti ole ainoa joka parisuhteessa ihastuu, ja suuteleekin. Tiedän että toimin väärin tässä asiassa.
Olen vain todella hämmentynyt ja peloissanikin.

Minä tunnen myös ahdistusta, kun huomaan vilkuilevani sivuilleni enemmän kuin koskaan aiemmin kahdeksan vuotta kestänäneessä liitossa. Kevät vaikuttaa..ja kolmenkympin kriisi. Ja ymmärrän..toki on ihan kiva tuntea elävänsä eli kokevansa erilaisia tunteita, mutta toisaalta haluaisi tuollaisen menevän nopeasti ohi. Toisten miesten ihailu tms. vie tietyllä tavalla henkistä energiaa omasta arjesta...Ja silti sitä tahtoisi vähän testata omaa viehätysvoimaansa. Itse ajattelin puhua rakkaalle ukolleni fiiliksistä. Melko helppoa siksi, että miehelläni oli samansuuntaisia tunteita oman ikäkriisinsä aikana ja sai onneksi sen kerrottua lopulta.

Samaa on koettu täälläkin. Se on ihanaa pakoa arjesta. Pelottavaa ihanaa kutkuttavaa.

Juju on siinä, että jos sinulla on hyvä liitto ja VAIN INTOHIMO on kadonnut suhteesta, niin vakuutan että se on löydettävissä.
Minä löysin tunteeni uudelleen miestäni kohtaan. Sen ihastumisen ansiosta. Nurinkurista :)

Alkuperäinen kirjoittaja ^^nainen^^:
Samaa on koettu täälläkin. Se on ihanaa pakoa arjesta. Pelottavaa ihanaa kutkuttavaa.

Juju on siinä, että jos sinulla on hyvä liitto ja VAIN INTOHIMO on kadonnut suhteesta, niin vakuutan että se on löydettävissä.
Minä löysin tunteeni uudelleen miestäni kohtaan. Sen ihastumisen ansiosta. Nurinkurista :)

Totta! Tiedän tunteen!

Yhteistyössä