ihastunut toiseen?! Haluaisin kuulla kommentteja!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja misu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

misu

Jäsen
03.06.2004
144
0
16
Onko muita kohtalotovereita?! Olen onnellisessa parisuhteessa, jossa molemmat ovat tasa-arvoisia, ei alkoholistmia, hakkaamista tms. Mutta silti olen ihastunut toiseen mieheen. En saa häntä mielestäni ja ennen nukahtamista ja muutenkin päivällä ajattelen häntä. Hän on minun ja avokkini yhteinen ystävä. Tämmöinen rasittaa varmasti lastammekin (9kk) pitemmän päälle. Ja tätä on jatkunut jo noin 5 kk, eikä tunnu menevän millään ohi. Minulle olisi vain tärkeintä, kun saisin käpertyä tämän kaverin viereen! Jopa oman mieheni kanssa ollessa ajattelen toista! Seksiä meillä ei juurikaan ole, minulla ei ole haluja ja tuntuu kuin en enää rakastaisi miestäni, ainoastaan olen häneen niin kiintynyt etten osaa irtautua. Ja kun suhteessamme ei pitäisiolla ongelmaa.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.07.2005 klo 19:27 Misu kirjoitti:
Onko muita kohtalotovereita?! Olen onnellisessa parisuhteessa, jossa molemmat ovat tasa-arvoisia, ei alkoholistmia, hakkaamista tms. Mutta silti olen ihastunut toiseen mieheen. En saa häntä mielestäni ja ennen nukahtamista ja muutenkin päivällä ajattelen häntä. Hän on minun ja avokkini yhteinen ystävä. Tämmöinen rasittaa varmasti lastammekin (9kk) pitemmän päälle. Ja tätä on jatkunut jo noin 5 kk, eikä tunnu menevän millään ohi. Minulle olisi vain tärkeintä, kun saisin käpertyä tämän kaverin viereen! Jopa oman mieheni kanssa ollessa ajattelen toista! Seksiä meillä ei juurikaan ole, minulla ei ole haluja ja tuntuu kuin en enää rakastaisi miestäni, ainoastaan olen häneen niin kiintynyt etten osaa irtautua. Ja kun suhteessamme ei pitäisiolla ongelmaa.

aivan kuin olisin itse kirjoittanut, paitsi minä olen tykännyt toisesta jo kohta kaksivuotta :( tämä toinen on exäni..

ruoho näyttää vain vihreämmältä aidan toisella puolella, mutta ei se sitä ole... Unohda se toinen ja keskity omaan perheeseen. Mulla on ollut vastaava tilanne, mutta ajan kanssa se unohtui...

Pahinta onkin kun tämä minun ihastukseni on minun paras ystäväni ja mieheni koulukaveri. Meillä on vähän liikaa yhteistä, viihteellä ollessa se on aina sellaista turhan päiväistä lääppimistä. Haluaisin vaan omistautua miehelleni ja lapselleni, mutta ajatukset on muualla. Ihastukseni tuntuu olevan niin paljon "ihanampi" kuin mieheni ja hänen kanssaan aika lentää. Miehestäni en kyllä aio erota tms mutta ajatuksia on vaikea saada pysymään kurissa. Tuntuisi että olisi pakko kertoa miehelleni, mutta siitä se soppa vasta syntyisi. Miksi tunteet eivät voisi olla yksinkertaisempia...että joko rakastaa tai sitten ei ollenkaan...

Itselläni vastaavasta kokemus, jonka aika paransi. Onnekseni osasin maltaa mieleni, ettei mitään tapahtunut, ja kun aikaa kului, huomasin ettei minun ja ihastukseni juttu olisikaan toiminut.

Aikaa kului noin 3 vuotta.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.07.2005 klo 10:45 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.07.2005 klo 19:27 Misu kirjoitti:

aivan kuin olisin itse kirjoittanut, paitsi minä olen tykännyt toisesta jo kohta kaksivuotta :( tämä toinen on exäni..

Ihan kuin olisin ite kirjottanut,tosin mulla on kolme muksua ja ihastus on kestänyut 1,5v...Eiköhän aika auta,toivottavasti...Elä kuitenkaan tee mitään,mitä takuuvarmasti katuisit jälkeen päin...

\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.07.2005 klo 21:54 Misu kirjoitti:
Pahinta onkin kun tämä minun ihastukseni on minun paras ystäväni ja mieheni koulukaveri. Meillä on vähän liikaa yhteistä, viihteellä ollessa se on aina sellaista turhan päiväistä lääppimistä. Haluaisin vaan omistautua miehelleni ja lapselleni, mutta ajatukset on muualla. Ihastukseni tuntuu olevan niin paljon "ihanampi" kuin mieheni ja hänen kanssaan aika lentää. Miehestäni en kyllä aio erota tms mutta ajatuksia on vaikea saada pysymään kurissa. Tuntuisi että olisi pakko kertoa miehelleni, mutta siitä se soppa vasta syntyisi. Miksi tunteet eivät voisi olla yksinkertaisempia...että joko rakastaa tai sitten ei ollenkaan...

liian helppoa olis elämä jos vaan rakastas tai ei, minulla ei ole tollasta kokemusta onneksi. mut ota hyvä ihminen järki käteen ja ajattele mikä on sinulle ja lapsellesi paras vaihto ehto.

Minulla ihan sama tilanne päällä nyt... :ashamed:
Tiedän, että en ikinä miestäni ja perhettäni jättäis enkä pettäis, mut on tää jotenkin raastavaa... :headwall:
Tämä yhteinen ystävämme on unissani harva se yö ja ne unet ei ole mitään kilteimmästä päästä... :ashamed:
Tätä on jatkunut jo noin puoli vuotta.
Saas nähdä mitä tästä tulee...
Tilannetta vielä tekee kinkkisemmäksi se, että tämä toinen mieskin elää ihan onnellisessa ja tasapainoisessa perheessä ja rakastaa varmasti vaimoaan, mutta hänkin on ihastunut minuun... :ashamed:

Minulla sama tilanne, tilanne on kestänyt jo kaksi vuotta. Tapasin vanhan tutun monien vuosien jälkeen ja huomasin että heti synkkas. Siitä alkoi salatapaamiset, ja petin miehen ollessa sammuneena tai ihan täydessä humalassa. Väärin oli, mutta toinen mies halusi sitä myös vaikka on naimisissa ja lapsiakin. Nyt taidan olla vielä ihastunut toiseen, vaikka hän halusi lopettaa. Säälittävää. Myös minulla alkanut sujumaan kotona paremmin kun mies juo siivommin. Huoh. Silti haikailen toisen perään vaikka tiedän ettei se ole mahdollista...

mun kaveri sillä oli kiltti ja ihana mies ja kaks lasta.. kun opin tuntemaan tän "miran" paremmin niin se ei ollukkaan niin kiltti kun anto ymmärtää se petti miestään kun vaan tuli tilaisuus syy oli kun mies ei rakasta häntä, sekin on pettäny sitä, ja kuullema käynny päälle?? no joka tapauksessa mira petti miestään 4vuoden aikana niin varmaan 10miehen kanssa joskus mietin että kertoisin sen miehelle siitä mutta en tehny sitä. sitten se löysi maailman parhaan miehen näin se mulle sen ilmasi.
ne vietti aikaa yhdessä ja tekstaili ja oli sitten mira jätti tän sen lasten isän tän uuden miehen takia eksä löysi uuden nais ystävän ja muutti sen kanssa asumaan ja mira uuden miehen kanssa toiselle paikka kunnalle mis sillä ei oo ketään tuttua nyt kun olen jutellu miran kans niin tää uus se ei ole sitä mitä se anto aluks vaikuttaa se ei ole kotona,paihoinpitelee ja on muutenkin OUTO sääliksi käy miraa mutta kai se oppi jotain..???

en tiiä auttoko tää mitään mutta ei se eilämä välttämättä niin helppoa ole sen uuden kanssa vaikka nykysen kanssa olisi jo päivät tylsiä niin mitä ne olise sen uuden kanssa???

Yhteistyössä