A
ap
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja iltatähtien äippä:itseluottamusta kehiin ...jos omatuntosi on puhdas ja läheisesi( miehesi ja lapsesi ) nykyiseen asiantilaan ja teidän perhe-elämäänne tyytyväisiä, niin eiköhän asia voi olla niinkin että äitisi ym ovat tällä kertaa väärässä. Älä anna muiden määrittää sitä millainen olet.
Koeta päästä "erilleen" äidistäsi siinämäärin että valillänne on kahden aikuisen suhde toisiinsa eikä äiti-lapsi suhde (vaikka se toki on taustalla kaiken ikää) mutta äitisikin on vain erehtyväinen ihminen ja voi vaikka jossain sisimpänsä salaisessa piilossa olla kateellinen sinun vapaudestasi tai jostain minkä teet toisin kun hän on aikanaan voinut tai uskaltanut! Lupaa iloisesti otta neuvoista vaari (mutta elä kuitenkin itse omaa elämääsi) ja tee jotain "silmänlumeeksi" äitisikin mieliksi...avoin riita vain lisää pahaa mieltä puolin ja toisin.
siskoni asuu toisella puolella suomea ja käy täällä kerran vuodessa. sen perusteella hän minulle sanoi että olen liian vähän lapseni kanssa. sen perusteella! Minä intin vastaan etteihän hän ole edes katsomassa mutta kuulema tietää minut ja laiskuuteni. Ja vetosi taas murros ikään. sanoin että siitä on 10 vuotta niin hän totesi että samanlainen laiska olet vieläkin.Pahaa teki..
äidilläni ja minulla on aina ollut outo suhde, kuten eilen kirjoittelinkin. Nyt kuitenkin sanoin ensimmäistä kertaa hänelle, että en ole lapsi joten kohtele minua niinkuni itsenäistä aikuista äläkä puutu perheeni asioihin. olen aikuinen nainen ja hoidan itse oman perheeni. mutta siitähän se vain pahentui tämä juttu..