Olen huvittanut itseäni... *nyt te saatte huvittaa minua*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja JONSERED Karhunkantaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
"Kumho! Michelin!! Alokas lakkaa vätystelemästä ja tulee tänne eteen! Alokashan luikertaa kuin vanha mummo. Ripeyttä, ripeyttä! Tositilanteessa ei ole aikaa jäädä katselemaan, oliko kulutuspintaa 3 vai 4 milliä! Yksikin liiskantunut alokas vie kunnioituksen koko pataljoonalta, mieluummin liiskaan teidät itse, henkilökohtaisesti, kuin päästän noin onnettomia räpeltäjiä maastoon!"

Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Rummuntekijä:
Alkuperäinen kirjoittaja karvakorvakirppu:
'Kuulitteko muuten miten Shelmalle kävi? Nokialaiset tuli vastaan, mutta Shelma ei muistanut taivuttaa päätään.' ' She olikin aina niin ylpeä. Hyvä ettei vettä shatanut shuuhun, kun kulki.'

:laugh: :laugh:
"Shitä shaa, mitä tilaa."

"Vähänksh on ankeeta, kun uudessssha Micheliinisshä on iha anorektishet uurteet..."

'Mun on varmaan pakko aloittaa she gomishugo -dieetti. Mutkun shiinä on pakko shyödä vähintään kolme hiirtä päiväshä. Miten mä shaan kolme hiirtä kiinni ikinä?'

'Kuulitteko muuten miten Shelmalle kävi? Nokialaiset tuli vastaan, mutta Shelma ei muistanut taivuttaa päätään.' ' She olikin aina niin ylpeä. Hyvä ettei vettä shatanut shuuhun, kun kulki.'

"Vähänksh on ankeeta, kun uudessssha Micheliinisshä on iha anorektishet uurteet..."

'Mun on varmaan pakko aloittaa she gomishugo -dieetti. Mutkun shiinä on pakko shyödä vähintään kolme hiirtä päiväshä. Miten mä shaan kolme hiirtä kiinni ikinä?'

"Mutt voithan shä vetää protshkut ihan vegaanishafkashtakin... Paljon vaan linsshejä ja palkokashveja. Ei kukaan pakota shua hiireshtämään, josh she on vashtoin shun vakaumushtash"

"Mutt voithan shä vetää protshkut ihan vegaanishafkashtakin... Paljon vaan linsshejä ja palkokashveja. Ei kukaan pakota shua hiireshtämään, josh she on vashtoin shun vakaumushtash"

Mut pitäätksh mun shitte kiertää pururataa, että mä shaan tarpeeksh aerobishta liikuntaa?

Mut pitäätksh mun shitte kiertää pururataa, että mä shaan tarpeeksh aerobishta liikuntaa?

"Fillarin rengash on vihoviiminen... mulla aina nirhaa toshta leukapielishtä, vaikka kuinka venytän ja lenkkeilijöillä on toooooshi monimutkaishia tossshun pohjakuvioita. Et oo ajatellu shellasta matelumattoa hankkia? Niisshä nopeuden shhäätökin: matelu, valuminen ja E18.

Ja pashkat, otetaansh taash toi Good Year"

Nyt Jonsereetti puhelin kouraan ja pirauttaa joko disneylle tai ruohonjuuritasolla-sarjan tekijöille, täähä on ihan mahtavaa =) reps ja kops!

lisäksi voisi alokkaille opettaa kävelysauvaslalomin sauvojen lomassa (ainakin meitin mettäautoteillä kulkee kävelysauvamummoja tie sonnalla) ja varoittaa niistä hulluista, jotka ei muista vaihtaa nastallisia maastolenkkareita tavallisiin näin kesäaikana..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Nyt Jonsereetti puhelin kouraan ja pirauttaa joko disneylle tai ruohonjuuritasolla-sarjan tekijöille, täähä on ihan mahtavaa =) reps ja kops!

lisäksi voisi alokkaille opettaa kävelysauvaslalomin sauvojen lomassa (ainakin meitin mettäautoteillä kulkee kävelysauvamummoja tie sonnalla) ja varoittaa niistä hulluista, jotka ei muista vaihtaa nastallisia maastolenkkareita tavallisiin näin kesäaikana..

:laugh: Mahtavia ideoita!

"Ja komppania lähtee nyt pujottelemaan kävelysauvaviidakkoon, yks, kaks, yks, kaks ja muistakaa varmistaa edessä kulkijan häntä! Rytmi, alokkaat, rytmi!"

tää on aivan loistava ketju ja loistava idea! tosiaan ei muutakun ilmottelemaan eteenpäin että käärmeiden maailmasta vois tehä semmoseen mehiläisen elokuva - tyylisen leffan :D

Shami 8v: Mun ei tartte harjoitella, mä shihishen ja irvishtän. Shilloin ihmishet pelkää mua.

"Vaan mitäsh Shami tekee, kun neliveto rynnii päälle etukulmisssha Michelinit ja takanaa shlikseikshi ajetut BF Goodrichit? Ei shiinä paljoa irvishtellä, kun shuolet purshuaa pihalle..."

Shami 8v: Mun ei tartte harjoitella, mä shihishen ja irvishtän. Shilloin ihmishet pelkää mua.

"Vaan mitäsh Shami tekee, kun neliveto rynnii päälle etukulmisssha Michelinit ja takanaa shlikseikshi ajetut BF Goodrichit? Ei shiinä paljoa irvishtellä, kun shuolet purshuaa pihalle..."

'Shit she voish kiivetä puuhun. Mullon kato tällaishiä karvoja. Mä liimaan nää mun häntään ja mushta tulee orava!'

Aino-mummo: 'Voi voi voi. Mitäköhän toshta pojashta tulee. Aina menosha ja tekemäshä. Ei mitään kuria. Ihan kuin käärme voish kiivetä puuhun. Lintuhan shen shöishi. Äidishtä se johtuu. Pojan pitää muka shaada leikkiä ja olla luova. Töitä töitä, shanon minä!'

'Shit she voish kiivetä puuhun. Mullon kato tällaishiä karvoja. Mä liimaan nää mun häntään ja mushta tulee orava!'

Aino-mummo: 'Voi voi voi. Mitäköhän toshta pojashta tulee. Aina menosha ja tekemäshä. Ei mitään kuria. Ihan kuin käärme voish kiivetä puuhun. Lintuhan shen shöishi. Äidishtä se johtuu. Pojan pitää muka shaada leikkiä ja olla luova. Töitä töitä, shanon minä!'

"Jo on mummo kaavoihin kangisssssstunut, taitavat nikamatkin olla niin kalkkeutuneet, ettei mikään perush-Michelinkään onnishtu, *hmph* taitaa olla vain hevoshkärry ja kirkkoreki valikoimisssha. Ja mitä shitä kirkkoreellä tekee, kun ne kulkevat talvella..."

"Mitä, pidäsh nyt kieli keshkellä shuuta ja varo autoja, äläkä puutu toishten lääkityksheen!"

"mhh, ngh.."

"Shiish mitä? Ai, joo... Shiish pidä she vashen puoli kieltä vashemmalla ja oikea oikealla.... Ei, ei, shiish shillä toishella vashemmalla!"

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Mä en olekaan tiennyt että nyt jo löytyy hassuja sieniä metsistä...
Mä luulin et niitä on vasta syksymmällä..... :whistle:

Tieltä löytyy littaantuneita kyitä. :saint: Jotka olisivat pienellä harjoituksella välttää kohtalon.

"Mitä, pidäsh nyt kieli keshkellä shuuta ja varo autoja, äläkä puutu toishten lääkityksheen!"

"mhh, ngh.."

"Shiish mitä? Ai, joo... Shiish pidä she vashen puoli kieltä vashemmalla ja oikea oikealla.... Ei, ei, shiish shillä toishella vashemmalla!"

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Mä en olekaan tiennyt että nyt jo löytyy hassuja sieniä metsistä...
Mä luulin et niitä on vasta syksymmällä..... :whistle:

Tieltä löytyy littaantuneita kyitä. :saint: Jotka olisivat pienellä harjoituksella välttää kohtalon.

Älä silti syö niitä punaisia sieniä!

Yhteistyössä