Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Rummuntekijä:Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Mä en olekaan tiennyt että nyt jo löytyy hassuja sieniä metsistä...
Mä luulin et niitä on vasta syksymmällä.....![]()
Tieltä löytyy littaantuneita kyitä. :saint: Jotka olisivat pienellä harjoituksella välttää kohtalon.
Älä silti syö niitä punaisia sieniä!
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Rummuntekijä:Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Rummuntekijä:Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Mä en olekaan tiennyt että nyt jo löytyy hassuja sieniä metsistä...
Mä luulin et niitä on vasta syksymmällä.....![]()
Tieltä löytyy littaantuneita kyitä. :saint: Jotka olisivat pienellä harjoituksella välttää kohtalon.
Älä silti syö niitä punaisia sieniä!
Pöh, pari sientä ei pahaa tee! Ja valitsen vain pilkulliset...
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilohikäärme:HARVESHTERIIIIIIII!
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Rummuntekijä:Alkuperäinen kirjoittaja Kotilohikäärme:HARVESHTERIIIIIIII!
![]()
![]()
![]()
Jo jysähti! Repesin totaalisesti.
"Ei she mitään, mä oshaan akrobi... aggrega.. agraariakrobatiaa!"
Alkuperäinen kirjoittaja Sleepis:"Pekka, joogaamaan shieltä, tai mie survon shut ihan itshe sinne mischeliinin alle!"
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilohikäärme:Hyvää yötä! Lääkkeet on jo otettukin
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Rummuntekijä:Alkuperäinen kirjoittaja Sleepis:"Pekka, joogaamaan shieltä, tai mie survon shut ihan itshe sinne mischeliinin alle!"
"Shiinä ei auta, vaikka kuinka vedät vatshaa shishään ja hengität ulosh, toi pyykipallo tossha keshkellä ei ole mikään turvatyyny."
Alkuperäinen kirjoittaja Sleepis:eks shää muista enää miten kävi Hilma tädille, kun ei ymmärtännä joogata itsheensä sholakaksh...?
Alkuperäinen kirjoittaja ...:...Ei shaatanah she oliki lana!
Alkuperäinen kirjoittaja Sleepis:Voi pekka, sä saat puskee hemilläs mun sholmut auki!
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Rummuntekijä:Alkuperäinen kirjoittaja ...:...Ei shaatanah she oliki lana!
![]()
Aaargh!
![]()
*näkee sielunsa silmin täysin pöllämystyneen kyyn tuhannen solmussa ojan pohjalla*
"Mutt she kuuloshti iha traktorilta..." :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja ...:Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Rummuntekijä:Alkuperäinen kirjoittaja ...:...Ei shaatanah she oliki lana!
![]()
Aaargh!
![]()
*näkee sielunsa silmin täysin pöllämystyneen kyyn tuhannen solmussa ojan pohjalla*
"Mutt she kuuloshti iha traktorilta..." :ashamed:
Herra Majuri, she traktori tuli ihan shiinä lanan perässä![]()