Olen huvittanut itseäni... *nyt te saatte huvittaa minua*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja JONSERED Karhunkantaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Rummuntekijä:
Mä en olekaan tiennyt että nyt jo löytyy hassuja sieniä metsistä...
Mä luulin et niitä on vasta syksymmällä..... :whistle:

Tieltä löytyy littaantuneita kyitä. :saint: Jotka olisivat pienellä harjoituksella välttää kohtalon.

Älä silti syö niitä punaisia sieniä!

Pöh, pari sientä ei pahaa tee! Ja valitsen vain pilkulliset...

"Shhamarin köntysh, tän piti olla edishtyneiden jooga-ryhmä, mutta vashta-alkajat shotkeutuu toishten häntiin... Shaakeli shoikoon, piti tehdä BF Goodrich, mutta toi himpshkatin törppö teki merimieshhsssholmun. Tulkaa nyt joku shasshiin avaamaan tää umpisssholmu!"

"Alokkaat ovat kuin keväinen tippaleipä suonsilmässä! Missä teidän selkärankanne on? Ryhtiä, miehet, ryhtiä! Ja Hakkapeliitta!! Ja lepooo..! Onneksi teillä ei ole jalkoja sotkemasta suoritusta tuon enempää, ette takuulla osaisi edes tahdissa marssia. Eikä velttoilla siellä rivissä!!"

*itse joutuu itseään naurattamaan*

Mä en olekaan tiennyt että nyt jo löytyy hassuja sieniä metsistä...
Mä luulin et niitä on vasta syksymmällä..... :whistle:

Tieltä löytyy littaantuneita kyitä. :saint: Jotka olisivat pienellä harjoituksella välttää kohtalon.

Älä silti syö niitä punaisia sieniä!

Pöh, pari sientä ei pahaa tee! Ja valitsen vain pilkulliset...

Polka dots :)

Höh.. minusta aihe on todella mehevä. Antakee vetoapua. :D

"Siellä alikersantti jököttää kuin lyjykynän nielleenä... Lepo vain! Lepo! Eikö alikersantti kuule vai eikö tajua??!!"

"Herra isokyy, alikersantti Matonen, se olen minä, pyytää lupaa pysyä asennossa seuraavasta syystä: maastoharjoitusten aikana alikersantti Matonen, se olen minä, jäi enduro-pyörän renkaan alle, eikä kyseistä kuviotyyppiä ole vielä koulutuksessa käyty läpi ja kyseisestä syystä kiropraktikolla kesti useita tunteja asettaa alikersantti Matosen, joka olen minä, nikamat ojennukseen."

"Ja shitten hengitellään rauhasssha ja vishualishoidaan metshäkonerenkaiden markkinajohtajan, Nokialaisshen kuvio. Ja hengityshh pyshyy tasaishena, 90-ashteen kulma ja toisheen shuuntaan ja vielä kerran.... Oooh, onpa viehkeä shalaitakuvio! Kukash shiellä yrittää shooloilla? Nyt menee koko loppu päivä avatesssha tuota sholmua *huokaus*"

Alkuperäinen kirjoittaja Sleepis:
"Pekka, joogaamaan shieltä, tai mie survon shut ihan itshe sinne mischeliinin alle!"

"Shiinä ei auta, vaikka kuinka vedät vatshaa shishään ja hengität ulosh, toi pyykipallo tossha keshkellä ei ole mikään turvatyyny."

"Pekka, joogaamaan shieltä, tai mie survon shut ihan itshe sinne mischeliinin alle!"

"Shiinä ei auta, vaikka kuinka vedät vatshaa shishään ja hengität ulosh, toi pyykipallo tossha keshkellä ei ole mikään turvatyyny."

:D eks shää muista enää miten kävi Hilma tädille, kun ei ymmärtännä joogata itsheensä sholakaksh...?

:D eks shää muista enää miten kävi Hilma tädille, kun ei ymmärtännä joogata itsheensä sholakaksh...?

"Nivelreuma ja kulumavikojahan shillä vanhalla hössshöllä oli. Huono näkökin, ei erottanut schlickshejä maashtorenkaishta ja she she shen kohtaloksh koitu. Oli millanen anorektinen onkiliero tahansha, ei kuule shlicksejä littanammakssshi mene! Toshi miehet eivät joogaa... vai tuliksh she tantra-joogakirja jo poshtissha? Onneksh meillä kärmekshillä on hemipenish..."

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
...Ei shaatanah she oliki lana!

:laugh: :laugh: Aaargh! :laugh:

*näkee sielunsa silmin täysin pöllämystyneen kyyn tuhannen solmussa ojan pohjalla*

"Mutt she kuuloshti iha traktorilta..." :ashamed:

Herra Majuri, she traktori tuli ihan shiinä lanan perässä :)

...Ei shaatanah she oliki lana!

:laugh: :laugh: Aaargh! :laugh:

*näkee sielunsa silmin täysin pöllämystyneen kyyn tuhannen solmussa ojan pohjalla*

"Mutt she kuuloshti iha traktorilta..." :ashamed:

Herra Majuri, she traktori tuli ihan shiinä lanan perässä :)

Ja kushki oli takuulla nainen!

Yhteistyössä