Olen hurahtanut soijarouheeseen

• Viestiketjun aloittaja Rouhe
  • Ensimmäinen viesti
Rouhe
Tulee käytettyä nykyään enemmän kuin jauhelihaa,emme edes ole kasvissyöjiä. Soijarouhe on halvempaa se maksaa 2? 500g pussi josta saa ainakin sen kilon ruokaa. Oikein tekemällä ja maustamalla saa ihan jauhelihan makuista ja näköistä. On huomattavasti terveellisempää kuin jauheliha. Se säilyy ikuisuuden ja sitä voi syödä myös jogurtin kanssa.Nyt kun penniä joutuu venyttämään lapsiperheenä niin aina löytyy soijarouhetta kaapista.

pitäis kokeilla
Munkin pitäis kyllä kokeilla, oon niin monta kertaa meinannu ostaa, mutta sitten kuitenkin päätyny tuttuun ja turvalliseen jauhelihaan.

Miten sitä käytetään? Kaadetaanko pieni määrä soijaa johonkin vesikippoon ja annetaan turvota jonkin aikaa? Kun eihän sitä käsittääkseni suoraan ruokaan saa lisätä?

tt ei kirj
Alkuperäinen kirjoittaja pitäis kokeilla:
Munkin pitäis kyllä kokeilla, oon niin monta kertaa meinannu ostaa, mutta sitten kuitenkin päätyny tuttuun ja turvalliseen jauhelihaan.

Miten sitä käytetään? Kaadetaanko pieni määrä soijaa johonkin vesikippoon ja annetaan turvota jonkin aikaa? Kun eihän sitä käsittääkseni suoraan ruokaan saa lisätä?
Minä tein eilen jauheliha/soijarouhe/porkkanalihapullia ja soijarouhetta laitoin desin verran, ja liotin sen kahteen desiin vettä, ylimääräiset vedet kaadoin pois.

On kyllä edullista, terveellistä ja mielettömän hyvää :)

ap
Soijarouhetta 1 osa ja vettä 2 osaa..sit vaan kiehautan ja maustan ja sit voi käyttää kun jaukkaria..helppoa ja halpaa.

Se terävä maku tulee jos soijaa ei ole keitetty tarpeeksi tai maustettu kunnolla..se oli ongelmana alussa mutta ei enää.

Prismassa pussi maksoi karvan päälle 2? tuota perus TUMMAA soijarouhetta,itse en siitä vaaleasta niin välitä.

Yhteistyössä