S
"supermutsi"
Vieras
Vaikka varmaan pilailet...
Ei lapsen sisäelimet ja aivot kestä alkoholin juomista niinkuin aikuisen. Alkoholi vaurioittaa tuollaisia keskenkasvuisia paljon enemmän kuin aikuista. Sen takia ajattelen, että taidat kyllä olla todella kammottava, tyhmä, ja ällöttävä äiti. Spurgu oikeen.
Mun aloituksen pointti oli lähinnä siinä, että meidän lapset juovat kotona ja saavat juoda vanhempien kanssa (tai siis isäpuolen ja minun tänään). En väheksy alkoholin haittoja lapsen/nuoren kehitykselle, mutta mua ärsyttää miten mua pidetään vaikkapa juuri "spurguna" ja demonina kun menettelen miten menettelen. Mistä ne tuhannet nuoret tuonne kadulle päätyy tänään juhlimaan? Ne nuoret jotka haluaa juoda, juo joka tapauksessa. En mä pakota lapsilleni viinaa, annan siihen mahdollisuuden turvallisessa ympäristössä. Varmasti tämänkin palstan minua haukkuneet tekopyhät mammat uskottelevat tänä iltana itselleen, että se meidän Petteri on tosiaan vaan pelaamassa XBoxia Santerin kanssa eikä mitään muuta.