Olen ennenkin epäillyt että olen suhteessa vain lompakko

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Nyt kai siitä sain viimeiset todisteet.
Totesin että nyt on lähdettävä kotiin, ja toinen alkoi murehtia sitä että miten hän pärjää (... no odotin sanovan että ei kestä, kaipaa, rakastaa, ilman minua on kamalaa...), mutta siis, miten pärjää kun ei ole yhtään rahaa.
Sanoinkin että sekö sun suurin ongelma on, ja toisteli vain ettei ole sitten rahaa... ei siis tajunnut edes kun tartuin tuohon.
Kysyinkin vielä että et siis muuten ikävöi ja kaipaa, hoki vain että no joo mutta kun ei ole rahaa!

Kuinka idiootti voi joku olla! No siis minä tietysti kun en aiemmin tsjunnut, mutta hänkin. Että noin vain sitten töräyttää.

No eipä ihme, onhan tuo nähty ettei edes seksiä halua. En kelpaa ulkoisesti, onhan se haukkunutkin. Tuntuu muutenkin ahdistavan kaikki. Ja tuntuu odottavan että olen piika ja hoidan ihan kaiken, sen lisäksi että maksan suuremman osan.

Halveksuuko se mua niin paljon että uskoo voivansa vaan suoraan sanoa, että "älä mee, kun tarvitsen sun rahat"?
 
Oot sit lompakko tai et, niin onko järkeä tuhlata elämänsä (vähäistä) aikaa siihen, että viettää sen seurassa joka haukkuu?

Lähde nyt, hyvä ihminen, ja tee jotain kivaa rahoillasi ja unohda moinen ihminen kokonaan!
 
vierailija
Välillä tuntuu että hän tykkää viettää enemmän aikaa kämppiksensä Håkanin kuin minun kanssa. Luulisi kyllästyvän hänen seuraan kun joutuvat nukkumaankin parisängyssä kun heillä ei ole varaa ostaa omia sänkyjä.
Ap
 

Yhteistyössä