Olen elitisti, haluatko kysyä minulta jotain?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Itseasiassa tämä oli ainoa kohta, joka koko alotuksessani oli oikeasti totta... Huvittavaa, että juuri tähän tartuttiin useammassakin viestissä, ja pyydettiin jatkamaan unelmointia.

Mua ei yllätä lainkaan, että tuo kohta oli totta: sopii varmasti ihan hyvin sulle, mutta ei sille elitistille, joka esitit olevasi. Kehoitus jatkaa unelmointia viittasi kyllä ihan siitä eliitti-asemastasi unelmointiin, ei noista safkoista.

Kaiken kaikkiaan huono yritys, joka ei mennyt alusta alkaenkaan läpi. Ensi kerralla paremmat taustatyöt sit.
 
Ihan hulvaton ketju! :laugh:

Joo, on mekin laitettu just uuteen telkkariin ja siihen liittyviin viihdelaitteisiin 3000€. Eikä tarvii syödä makaroonia. Elitististä? Ei todellakaan..

Mä oon lähinnä sitä mieltä et siinä vaihees ku musta tulee jonku sortin elitisti, snobi tms. ni mut saa kyl viedä saunan taakse.. :D Mut ei oo pelkoo :D
 
[QUOTE="hmm";22598343]Ja oikea sana on kaviaaria eikä mätiä.... jos hianostella haluaa.[/QUOTE]

ap sòikin sità Abban tillillà maustettua kallen màtitahnaa. oikein maukasta, sità saa tààllàkin, ikeasta.
 
[QUOTE="Mamma italiana";22598355]ap sòikin sità Abban tillillà maustettua kallen màtitahnaa. oikein maukasta, sità saa tààllàkin, ikeasta.[/QUOTE]

Edelleenkään jengi ei usko sitä ainoaa asiaa, joka tässä ketjussa oli totta :laugh: Ootte te ihania, mammat. Kyseessä oli muuten muikunmäti, ei sammen. Mätitahna on jotain ihan kamalaa.
 
Mitä se sellainen elitisti sitten oikein syö? Antakaahan vinkkejä. Ainakin kokojyväriisi on täällä jo mainittu. Mitä muuta?

No jos otetaan se Ferrari ja Patek Philip ja 25 metrin Swan-vene elitistin tunnusmerkeiksi, totean, että exä on sellainen. Ja hän söi ihan normaalia ruokaa, jota kokki laittoi. Sitten välillä kävi erilaisilla beauty farmeilla, joissa syötiin Zone-dieetin mukaisesti (paitsi mä pyysin tupla-annoksia, kun olin ihan vaan rahvasta ;)). Usein ravintolassa syömässä ihan mitä vain hyvää, mutta varsinkin tuoretta kalaa. Meille oli ihan normaalia maksaa 700€ ravintola-ateriasta, vaikka ei edes kitattu Dom Perignonia tai Christalia :)
 
Ihan hulvaton ketju! :laugh:

Joo, on mekin laitettu just uuteen telkkariin ja siihen liittyviin viihdelaitteisiin 3000€. Eikä tarvii syödä makaroonia. Elitististä? Ei todellakaan..

Mä oon lähinnä sitä mieltä et siinä vaihees ku musta tulee jonku sortin elitisti, snobi tms. ni mut saa kyl viedä saunan taakse.. :D Mut ei oo pelkoo :D

samoin. mua làhinnà ketuttaa se ettà pitàà maksaa 800 euroa pelkòstà uudesta keittotasosta ja uunista ja 1000 euroa lentolipuisata suomeen. rahankàyttò on must, ei eliittià
 
[QUOTE="ulkosuomalainen";22598377]No jos otetaan se Ferrari ja Patek Philip ja 25 metrin Swan-vene elitistin tunnusmerkeiksi, totean, että exä on sellainen. Ja hän söi ihan normaalia ruokaa, jota kokki laittoi. Sitten välillä kävi erilaisilla beauty farmeilla, joissa syötiin Zone-dieetin mukaisesti (paitsi mä pyysin tupla-annoksia, kun olin ihan vaan rahvasta ;)). Usein ravintolassa syömässä ihan mitä vain hyvää, mutta varsinkin tuoretta kalaa. Meille oli ihan normaalia maksaa 700€ ravintola-ateriasta, vaikka ei edes kitattu Dom Perignonia tai Christalia :)[/QUOTE]

kuulostaa ihanalle. ihanalle jos voi vastapainokis syòdà vaikka suomessa ihan taviskotiruokaa. muuten jopa rajoite.
 
[QUOTE="Mamma italiana";22598384]samoin. mua làhinnà ketuttaa se ettà pitàà maksaa 800 euroa pelkòstà uudesta keittotasosta ja uunista ja 1000 euroa lentolipuisata suomeen. rahankàyttò on must, ei eliittià[/QUOTE]

No näinpä. Ja jos haluaa tietynlaiset laitteet ni niistä saa maksaa. Ja se on sit oma valinta et onko sen summan valmis maksamaan.

Me ollaan sen sortin hifistejä näissä laitteissa et meidän ei tarvinnu kauheesti miettiä.. :D

Ja lentoliput on törkeen hintasia!! Ei saa enää halpoja lentoja..
 
No näinpä. Ja jos haluaa tietynlaiset laitteet ni niistä saa maksaa. Ja se on sit oma valinta et onko sen summan valmis maksamaan.

Me ollaan sen sortin hifistejä näissä laitteissa et meidän ei tarvinnu kauheesti miettiä.. :D

Ja lentoliput on törkeen hintasia!! Ei saa enää halpoja lentoja..

joo en erityisemmin valinnut hellakaan, ihan taviskamaa vaikka erityisliikkeestà, lentoliput oli juuri ton hintasia (ja kaikenlisàksi làhtò nyt sen lakon takia ei ole enàà edes varmaa, kivaa!!!!)
 
[QUOTE="Mamma italiana";22598394]kuulostaa ihanalle. ihanalle jos voi vastapainokis syòdà vaikka suomessa ihan taviskotiruokaa. muuten jopa rajoite.[/QUOTE]

Kokki oli Mauritiukselta ja laittoi kaikenlaista ruokaa, italialaista, ranskalaista, mauritialaista. Laitoin mäkin ruokaa, mutta esim. kun purjehditiin oli IHANAA, että veneessä oli skipperi, joka myös kokkasi :) Kalasti meille kalat ja laittoi sitten siitä itse ruokaa. Oli oikein kiva ja elitistininen fiilis :D

Mutta mun exä, vaikka olikin tosi älykäs ja seksikäs mies, oli (on yhä...) kiinnostunut vain ansaitsemaan rahaa, ei todellakaan mikään halinalle.... Arvatkaapa vaan, olenko nykyään onnellisempi tavis-mieheni kanssa, joka on kyllä hyvätuloinen, mutta myös hellä ja ihana perheenisä ;) Ei oo ikävä edes 700€ tryffeli-illallisia, jos voin syödä mieheni uunissa laittamaa kalaa 18€/kg :laugh:
 
[QUOTE="Mamma italiana";22598400]joo en erityisemmin valinnut hellakaan, ihan taviskamaa vaikka erityisliikkeestà, lentoliput oli juuri ton hintasia (ja kaikenlisàksi làhtò nyt sen lakon takia ei ole enàà edes varmaa, kivaa!!!!)[/QUOTE]

No voi elämä.. Toivottavasti se lakko loppus pian..

Me ollaan menos jouluks pohjoseen sukuloimaan ja katteltiin lentojen hintoja et jos mentäs lentäen eikä omalla autolla. Kaks aikuista ja yksi lapsi, 560€ :O Juu ei, me halutaan sitteki mennä omalla autolla.. :laugh:
 
[QUOTE="ulkosuomalainen";22598425]Kokki oli Mauritiukselta ja laittoi kaikenlaista ruokaa, italialaista, ranskalaista, mauritialaista. Laitoin mäkin ruokaa, mutta esim. kun purjehditiin oli IHANAA, että veneessä oli skipperi, joka myös kokkasi :) Kalasti meille kalat ja laittoi sitten siitä itse ruokaa. Oli oikein kiva ja elitistininen fiilis :D

Mutta mun exä, vaikka olikin tosi älykäs ja seksikäs mies, oli (on yhä...) kiinnostunut vain ansaitsemaan rahaa, ei todellakaan mikään halinalle.... Arvatkaapa vaan, olenko nykyään onnellisempi tavis-mieheni kanssa, joka on kyllä hyvätuloinen, mutta myös hellä ja ihana perheenisä ;) Ei oo ikävä edes 700€ tryffeli-illallisia, jos voin syödä mieheni uunissa laittamaa kalaa 18€/kg :laugh:[/QUOTE]

kuulostaa satutarinalle... molemmat tarinasi :)
mità olis muuten tapahtunut tarinassa nro 1 jos olistit yrittànyt viedà miehesi suom. kesàmòkille makkaranuotiolle tai màkkàriin? yrititkò koskaan?
 
No voi elämä.. Toivottavasti se lakko loppus pian..

Me ollaan menos jouluks pohjoseen sukuloimaan ja katteltiin lentojen hintoja et jos mentäs lentäen eikä omalla autolla. Kaks aikuista ja yksi lapsi, 560€ :O Juu ei, me halutaan sitteki mennä omalla autolla.. :laugh:

matkustamisen pitàisi olla perusoikeus!!!! seuraavassa elàmàssà valitsen maan joka on muunkin kuin lentoyhteysen pààssà, jollain tapaa kàtevàmmin ainakin
 
[QUOTE="Mamma italiana";22598452]kuulostaa satutarinalle... molemmat tarinasi :)
mità olis muuten tapahtunut tarinassa nro 1 jos olistit yrittànyt viedà miehesi suom. kesàmòkille makkaranuotiolle tai màkkàriin? yrititkò koskaan?[/QUOTE]

Siinähän se olikin, etteihän se ikinä tuollaiseen löytänyt aikaa. Siitä tajusinkin, ettei siitä mitään pysyvää voinut syntyä :) Muuten oli kyllä ihan jalat maassa tyyppi ja olisi tullut ja varmasti nauttinutkin, Kimiä kovasti kehui, kun oli Ferrarille, hän kun itse rakastaa Ferrareita ;) Ei siis ollut mikään nirppanokka, vaan tosi sydämellinen ihminen, ongelma vaan siinä, että paiski töitä n. 18h/vrk, vaikka olisi voinut ihan hyvin elää koroilla. Oli siis työnarkomaani, non healthy :(

Mun aviomieheni taas on kaikessa keskiluokkaisessa tavis-tyylissään täydellinen :D
 
ulkosuomalainen, varmaan ihania juttuja molemmat, jokaiselle oma paikkansa, jokainen kokemus ainutlaatuinen (satuakin ja prinsessanaolemista kaipaa jokainen, tai siità salaa unelmoi) . ehkà joskus harmaana talvipàivànà on silti kiva muistalla vanhoja ja sitten palata sen "tavismiehen" kainaloon jatkamaan turvallista elàmàstà nauttimista :)
 
[QUOTE="Mamma italiana";22598511]ulkosuomalainen, varmaan ihania juttuja molemmat, jokaiselle oma paikkansa, jokainen kokemus ainutlaatuinen (satuakin ja prinsessanaolemista kaipaa jokainen, tai siità salaa unelmoi) . ehkà joskus harmaana talvipàivànà on silti kiva muistalla vanhoja ja sitten palata sen "tavismiehen" kainaloon jatkamaan turvallista elàmàstà nauttimista :)[/QUOTE]

Sulla on usein tosi kypsä asenne asioihin, onnittelut! Olet muutenkin fiksuinpia tyyppejä palstalla :)
Tuokin mitä kirjoitat on ihan totta. Itse olen tosi tyytyväinen, että olen saanut viettää myös elämää, jota yleensä nähdään vain televisiossa, koska sain kurkistaa "kulissien" taakse ja totesin, ettei siinä ihan oikeasti ole MITÄÄN kadehdittavaa tai edes unelmoitavaa. Mun on tietty hyvä puhua, kun olen saanut sen kokea, mutta trust me, jos sinulla on tasapainoinen parisuhde, on se ihan parasta, mitä elämässä voi saada lasten ohella. Vuoden verran seurusteltiin elitistin kanssa, ja se riitti koko loppuelämäksi siitä "unelmasta". Ja ihan oikeasti en ehtinyt tutustua yhteenkään "ökyrikkaaseen", jolla olisi ollut onnellinen perhe-elämä :( Kamala klisee, mutta ne rahat näyttävät tulevan onnellisuuden kustannuksella. Ostamalla saa hetkiseksi helpotettua sitä sisäistä tyhjyyttä, mutta ei siitä kauan iloa ole...

Mun ex ei koskaan voinut tietää, hännysteltiinkö sitä sen rahojen vuoksi vai olivatko ihmiset oikeasti ystäviä? Kun niin rikkaita ei sitten joka oksalta löydy ystäviksi, niin että suurin osa "hovista" oli huomattavasti köyhempiä. Mä sanoinkin heti alkuun, että jätä mulle ne Patek Philipit ja Guccit ostamatta, että pystyn arvioimaan tykkäänkö siitä ihmisenä vai vain niiden kalliiden lahjojen vuoksi. Kun minäkin olen vain ihminen ja olisin saattanut jäädä suhteeseen pelkkien lahjojenkin vuoksi, mistä minä tiedän... Mutta näin tehtiin ja lopulta tajusin, etten halunnut sellaista elämää tai sitä ihmistä rinnalleni loppuelämäksi. Kun tosiaan ei tarvinnut laittaa vaa'alle upeita lahjoja ja ihmissuhdetta vaan se pelkkä parisuhde :)
 

Yhteistyössä