V
"vieras"
Vieras
olen parempi kuin sinä, joten en alennu kysymään mitään tuollaisilta elämän häviäjiltä. Minulle kelpaa vain paras.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Tienaan rapiat 3000 euro/kk. Ammatti on, noh, akateeminen.
Kahvinkeitin on Moccamasterin CD, juon tummapaahtoista reilunkaupan kahvia luomumaidolla. Tänään oli jalassa korkeavartiset Uggit.
Tuo kaikki pätee sanasta sanaan Ksantippaan, paitsi että uggit ovat jopa mulle liian rumat.
Tämmöinen tämä maailma nykyään on. Kaikki presidentit ovat työväen presidenttejä, eikä mikään erota elitistiä viherhipistä.
Ette ole vielä osanneet kysyä niitä kysymyksiä, joista elitismini erottuu... Ja väittäisin, että ei tavalliset ihmiset laita 250 euroa talvikenkiin.
Ette ole vielä osanneet kysyä niitä kysymyksiä, joista elitismini erottuu... Ja väittäisin, että ei tavalliset ihmiset laita 250 euroa talvikenkiin.
Tohtori olen koulutukseltani. Yhteiskuntatieteiden alalta. Ja äänestän vihreitä.
Ja et pidä itseäsi hyväosaisena elitistinä? Vaan ihan tavallisena mammana, vai?
Ja et pidä itseäsi hyväosaisena elitistinä? Vaan ihan tavallisena mammana, vai?
No olisihan tämä pitänyt tietää, että Suomessa ihmisillä on niin karannut mopo käsistä siinä mikä on tavallista ja mikä elitismiä. Nykyään kaikilla kouluttamattomilla kaupan kassoillakin pitää olla 300000 euron kämppä lainarahalla, kaksi alle viisi vuotta vanhaa autoa ja seitsemänsadan käsilaukut. Ja koko loppuelämä velkaa pankille. Ettekö te tajua, että tuollainen pröystäily ei ole "tavallista" vaan nimenomaan elitististä? Huolettaa kyllä, mihin tämä maa on menossa. Kohtalo on varmasti hyin lähellä sitä, mihin Jenkeissä on jo päädytty.
Kuinka paljon otat vanhemmiltasi/suvultasi rahaa vastaan vaikka kuukausittain? Maksatteko miehen kanssa yhteiset menot suunnilleen puoliksi?
Edelleenkään, ette ole esittäneet niitä kysymyksiä joista todellinen elitismini tulee esiin. Pelkät kengät ei kestään elitistiä tee. Mutta siltikin väitän, että suurin osa suomalaisita pitää 250 euron kenkiä tai 700 euron laukkua snobin, jupin tai kermaperseen hankintana... Täällä tietenkin joka mammalla sellaisia on kaapit pullollaan. Jostain kumman syystä kuitenkin tasaisin väliajoin tehdään aloituksia siitä, koska lapsilisät tulee...