Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Höh:Kaunis raskaus vatsa <3 Millä viikolla olet?
Alkuperäinen kirjoittaja mammuttinorsu:Alkuperäinen kirjoittaja Höh:Kaunis raskaus vatsa <3 Millä viikolla olet?
3kk synnytyksestä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja mammuttinorsu:Alkuperäinen kirjoittaja Höh:Kaunis raskaus vatsa <3 Millä viikolla olet?
3kk synnytyksestä![]()
3kk synnytyksestä![]()
Missä asteessa pitää laittaa ?Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja mammuttinorsu:Alkuperäinen kirjoittaja Höh:Kaunis raskaus vatsa <3 Millä viikolla olet?
3kk synnytyksestä![]()
Repesin!!
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Saako udella pituutesi ja painosi?![]()
3kk synnytyksestä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja mammuttinorsu:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Saako udella pituutesi ja painosi?![]()
165cm ja 83kg
Alkuperäinen kirjoittaja Höh:APUA :-O Eiks se menekkään takaisin sisään se vatsa kun on synnyttänyt. *kauhusta kankea* Itsellä viikkoja 15 ja esikoinen tulossa. Jo ennestään kiloja iavan liikaa ja toltako mä sitten näytän synnytyksen jälkeen :-O Voikohan tän vielä perua???
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja mammuttinorsu:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Saako udella pituutesi ja painosi?![]()
165cm ja 83kg
Ei voi olla! Mä oon 166cm ja painan 80kg, eikä mun maha oo läheskään tommonen!
Alkuperäinen kirjoittaja terkkari:Ei ole naisen keho. Katsokaapa tarkemmin.... Miehen keho ihan saletisti.
Alkuperäinen kirjoittaja terkkari:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja mammuttinorsu:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Saako udella pituutesi ja painosi?![]()
165cm ja 83kg
Ei ole naisen keho. Katsokaapa tarkemmin.... Miehen keho ihan saletisti.
Alkuperäinen kirjoittaja terkkari:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja mammuttinorsu:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Saako udella pituutesi ja painosi?![]()
165cm ja 83kg
Ei ole naisen keho. Katsokaapa tarkemmin.... Miehen keho ihan saletisti.
Alkuperäinen kirjoittaja Jennis:Alkuperäinen kirjoittaja terkkari:Ei ole naisen keho. Katsokaapa tarkemmin.... Miehen keho ihan saletisti.
Mies minullaki tuosta mieleen tuli... Mutta tarkemmin kun katselin, ni oliskohan siinä tissitki kuitenki?