Sen takia, kun janottaaAlkuperäinen kirjoittaja Keijo 50v:Miksi nainen pilaa elämänsä ja kroppansa juomisella
On, 3-vuotias poikaAlkuperäinen kirjoittaja vilsu:onko sulla lapsia?
N. Kolmena-neljänä iltana viikossa. Määrä vaihtelee 3 siideristä aivan uskomattomiin määriinAlkuperäinen kirjoittaja Sara:Kuinka usein ja kuinka paljon juot?
Minun mies :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Keijo 50v:Kuka mies jaksaa katsella alkkisnaista
Ei näe.Alkuperäinen kirjoittaja vilsu:näkeekö poika sua ympäripäissään?
Ei se vaan oo :/Alkuperäinen kirjoittaja kiintiö täynnä:Tiedätkö, että elämä on hauskempaa ilman viinaa?
Mahtaa olla melkoinen mies, kun ei saa naistaan kuriin.Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Minun mies :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Keijo 50v:Kuka mies jaksaa katsella alkkisnaista
No, terapiassa ravaan. Siitä ei vaan vielä ainenkaan apua ole.. Tuskin tulee olemaankaanAlkuperäinen kirjoittaja vieras:etkö voisi hakea lohtua jostain muualta (harrastus, ihmiset) kuin alkoholista? voisitko vaikka aloitta urheilemaan?
MiesAlkuperäinen kirjoittaja Velmet:Kuka hoitaa muksut jos vielä asuvat kotona?
Mitä miä sit tekisinAlkuperäinen kirjoittaja ira:Mikset muuta maahan jossa alkoholia ei saa?
Saa se miut sen verran kuriin kun tartteeAlkuperäinen kirjoittaja Keijo 50v:Mahtaa olla melkoinen mies, kun ei saa naistaan kuriin.Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Minun mies :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Keijo 50v:Kuka mies jaksaa katsella alkkisnaista
kaikille ihmisille ei terapia anna mitään onnistumisen tunnetta. tekeminen antaa, eli hanki jokin liikuntaharrastus tai sellainen harrastus, jossa näkee kädenjälkensä. ja lakkaa säälimästä itsäsi.Alkuperäinen kirjoittaja samperi:No, terapiassa ravaan. Siitä ei vaan vielä ainenkaan apua ole.. Tuskin tulee olemaankaanAlkuperäinen kirjoittaja vieras:etkö voisi hakea lohtua jostain muualta (harrastus, ihmiset) kuin alkoholista? voisitko vaikka aloitta urheilemaan?