Olen aivan rakastunut yhteen palstalaiseen enkä pääse asiasta etiäppäin.

  • Viestiketjun aloittaja vm82
  • Ensimmäinen viesti
Kepsis
no kerro? :) kiinnostaa kovasti mitä meiltä saatetaan odottaa :)
ne on vähän liian henkilökohtaisia, pahoittelen :) ja jokaisellahan on omanlaisensa "listat" vaikka mitä sanoisi niin tietyt ominaisuudet pitää ihmisestä riippuen löytyä että on valmis alkamaan suhteeseen :) mulla on vaan vuosien aikana muuttunut hieman nämä prioriteetit... joskus nuorena poikana halusi vaan jonkun joka olisi rakastanut, sittemmin on huomannut että se kyllä ei vaan riitä se pelkkä rakkaus, kyllä ne ominaisuudet on minkä kanssa joutuu elämään joka päivä, rakkaus ei välttämättä joka päivä virtaa solkenaan kuvainnollisesti :)
 
Suzyanne
Ap, en usko että olet varsinaisesti rakastunut, vaan ihastunut. Ja se ihastumisesikin on todennäköisesti ihan pelkkää idealismia, tuskin tuo nainen on niin täydellinen kuin ajattelet, ei kukaan ole. Hänhän voi vaikka olla kova piereskelemään, nalkuttamaan, sotkemaan, juopottelemaan, flirttailemaan, tuhlaamaan, tupakoimaan tai niitä kaikkia yhdessä.

Sorry inhorealismini. :cool:
 
Red Rider
Rakkaus on hyvä asia kuitenkin. Pidä kiinni siitä tunteesta.
Arvaa vain pidänkö - kuin hullu puurosta.

Sen vielä haluan erityisesti sinulle kuitenkin tässä sanoa, että kait olet huomannut, että Igor Presnyakov (Iggypres) osaa myös pidellä ja käsitellä sitä tunnetta oikeinkin taidokkaasti.

YouTube - Pink Floyd - Wish You Were Here - Igor Presnyakov ym. paljon muuta. Tutustu!
Suosittelen.
 
ei kai sellaista olekkaan, tai sitten minä olen liian vaativa ihminen :D toki minussakin voi olla ihan yhtä hyvin se vika, mutta minkäs tekee, tää on tätä
Kyllä niitä on sellaisiakin :saint: Siis pieniä pettymyksiähän on jatkuvasti, mutta ne ovat niin pieniä, että parisuhteeseen kokonaisuutena voi olla hyvinkin tyytyväinen :) Tai siis oikein super-onnellinen, mutta kellä onni on se onnen k'ätkeköön... :whistle:
 
Non compos mentis
Alkuperäinen kirjoittaja Penaalin terävin kynä;22908012:
Onnea, :heart: Onko hän tulossa Suomeen? (Juu, pidän huolta vain omista asioistani... :saint: minkäs juoruämmä uteliaisuudelleen mahtaa...)
Niin ois tarkoitus, mutta täytyy nyt katsoa kuinka vaikeaa se mahtaa olla.
 
:LOL: anteeksi, ei saisi nauraa toisen peloille... mutta oli kyllä aika absurdi ajatus että sinä, juuri sinä jäisit yksin, et todellakaan, ei mitään pelkoa asiasta :)
Mä olen oikeasti todella epävarma itsestäni. Yritän esittää muuta ja kaikki ihmettelee kun ole onnistunut opettelemaan kätkemään tunteeni. Kaikkien mielestä olen vaan se aina iloinen, aina aurikoinen ihminen joka vitsailee ja tulee toimeen kaikkien kanssa, vaikka sisimmässäni olisin ihan jotain muuta. : /
 
Leukistinen aksolotli
[QUOTE="vieras";22908232]no enkai mä tarkkaa tiedä!! :O mutta 30 puolella siis on muistikuvissa ja oikeinhan se oli[/QUOTE]
Ja oli se + sit pakollinen laittaa?? Paljonko ite oot? 70?
 
"ihailija"
Mun täytyy sitten myöntää, että olen "ihastunut" Non compos mentisiin. Tai ihastunut ja ihastunut.. mutta mulle tuli joskus niin hyvä mieli, kun toiset tällä palstalla ivaili mulle, mut hän pohdiskeli mun kanssa asioita syvällisesti.
 

Yhteistyössä