Kevyt ikäkriisi tottakai olet 30+ kun olet kerta jo 30 täyttänyt.Ja oli se + sit pakollinen laittaa?? Paljonko ite oot? 70?
Harmi. Minulla on aina ollut ihanaa.Alkuperäinen kirjoittaja Inhimillinen tekijä;22908619:Ei se kyllä aina ole. :$
Mikä maa tuo on?Sakartvelo
No joo joo, mutta jos Leukistinen on täytänyt joulukuussa 30, ja minä täytän 5 kk päästä 39, niin eiks se oo vähän epistä, koska voinhan mäkin vielä käyttää ilmausta 30+.Kevyt ikäkriisi tottakai olet 30+ kun olet kerta jo 30 täyttänyt.
Mitäs epäreilua siinä olisi? Älkää nyt vaan naiset väittäkö, että teillä jotain komplekseja vanhenemisen suhteen! :O Itse täytän tämän vuoden lopussa (mäkin olen jousimies ) 35 ja olen todella tyytyväinen itseeni ja siihen, mitä olen elämässä ehtinyt tehdä. En minä nuorempia sääli, koska onhan monilla hyvän aikaa tehdä kaikenlaista kivaa, mutta itse olen kypsynyt vain elämänkokemusten myötä enkä koskaan vaihtaisi tätä iän mukaan tuomaa seesteisyyttä nuoruuteen :saint:No joo joo, mutta jos Leukistinen on täytänyt joulukuussa 30, ja minä täytän 5 kk päästä 39, niin eiks se oo vähän epistä, koska voinhan mäkin vielä käyttää ilmausta 30+.
Kuka mua täällä vonkaa? Öh...Mikä maa tuo on?
Etkö sä suunnittelekaan tulevaisuutta Red Buddyn kaa? Sekö jäi yli, tämä joka täälläkin sua vonkaa?
Montakin on. Se haluutko suhteeseen näiden kanssa on sit ihan oma valintasi. Paljon on elämällä vielä sinulle rakkautta annettavana.Onko pakko olla olemassa?
Mä kuulisin mielellään, mitä nämä tärkeät asiat ovat. kertoisit nyt vaan.Jotkut asiat on vaan niin tärkeitä että ne natsaa tai homma alkaa maistumaan puulta pitkässä juoksussa ei niitä nyt paljoa ole, mut ne onkin sit sitä tärkeempiä. Jos on koko elämänsä joutunut "tyytymään" joissain asioissa niin vanhemmiten alkaa korostumaan niiden ominaisuuksien löytyminen toisessa
elä yritäkkään ei tipuMä kuulisin mielellään, mitä nämä tärkeät asiat ovat. kertoisit nyt vaan.
Jaa miks ei? Jos noin niinku ylisellä tasolla kerrot vaan.elä yritäkkään ei tipu
ei tipu eikä lirise, ny joudut oleen ilmanJaa miks ei? Jos noin niinku ylisellä tasolla kerrot vaan.
No taidan tietää ne jutut kyllä muutenkin, et ei se mitään. olisin vaan testannut, että vastaatko samalla tavalla kuin muualla..ei tipu eikä lirise, ny joudut oleen ilman
Hah ei oo tapana puhua yhtä toisaalle ja toista toisaalleNo taidan tietää ne jutut kyllä muutenkin, et ei se mitään. olisin vaan testannut, että vastaatko samalla tavalla kuin muualla..
Niin mä vähän ajattelinkin.Hah ei oo tapana puhua yhtä toisaalle ja toista toisaalle