Olen aivan rakastunut yhteen palstalaiseen enkä pääse asiasta etiäppäin.

  • Viestiketjun aloittaja vm82
  • Ensimmäinen viesti
No joo joo, mutta jos Leukistinen on täytänyt joulukuussa 30, ja minä täytän 5 kk päästä 39, niin eiks se oo vähän epistä, koska voinhan mäkin vielä käyttää ilmausta 30+. :cool:
Mitäs epäreilua siinä olisi? :) Älkää nyt vaan naiset väittäkö, että teillä jotain komplekseja vanhenemisen suhteen! :O Itse täytän tämän vuoden lopussa (mäkin olen jousimies :D) 35 ja olen todella tyytyväinen itseeni ja siihen, mitä olen elämässä ehtinyt tehdä. En minä nuorempia sääli, koska onhan monilla hyvän aikaa tehdä kaikenlaista kivaa, mutta itse olen kypsynyt vain elämänkokemusten myötä enkä koskaan vaihtaisi tätä iän mukaan tuomaa seesteisyyttä nuoruuteen :saint:
 
"minna"
Minä luulen, että toisille meistä on vähemmän sopivia ihmisiä, kuin toisille. Ei se välttämättä ole huonokaan asia.

Minä ajattelin aina hyvin vahvasti, etten tule koskaan tapaamaan sellaista miestä, tai naistakaan, joka olisi minulle se oikea. Ja samaa kuulin muiltakin. Jostain kumman syystä sitten tapasinkin sellaisen, ja sanon että "sen oikean" koska en ketään muutakaan sellaista ole tavannut. Ehkä sen kuuden miljardin joukkoon muitakin mahtuu, mutta todennäköisyyteni tavata heitä on kuitenkin aika pieni :)

Minä en sitä osaa selittää, että miksi näin on, enkä pidä sitä mitenkään romantisoituna ajatuksena. Uskon kuitenkin, että toisille meistä on monta oikeaa, toisille vain muutama, eivätkä kaikki meistä tapaa sitä oikeaa. Enkä minä usko siihen, että kyse olisi vain asenteesta, että kaikesta voisi saada toimivaa ja oikeaa, ei voi.

En myöskään kyllä usko siihen, että jos tämä suhde loppuu, että tulisi löytämään toisen oikean, koska yksinkertaisesti en ole tavannut sellaisia ihmisiä joille minä kelpaisin ja joiden kanssa minä kokisin sen yhteyden, koska siitä se on kiinni, siitä yhteydestä.
 
Jotkut asiat on vaan niin tärkeitä että ne natsaa tai homma alkaa maistumaan puulta pitkässä juoksussa :p ei niitä nyt paljoa ole, mut ne onkin sit sitä tärkeempiä. Jos on koko elämänsä joutunut "tyytymään" joissain asioissa niin vanhemmiten alkaa korostumaan niiden ominaisuuksien löytyminen toisessa :)
Mä kuulisin mielellään, mitä nämä tärkeät asiat ovat. :) kertoisit nyt vaan.
 

Yhteistyössä