Non compos mentis
[QUOTE="vieras";22907293]ootko sinä löytäny miehen??? vai naisen? etkös sinä ollu joku seksitön yksilö? [/QUOTE]
Miehen. :heart:
Miehen. :heart:
onneaMiehen. :heart:
ne on vähän liian henkilökohtaisia, pahoittelen ja jokaisellahan on omanlaisensa "listat" vaikka mitä sanoisi niin tietyt ominaisuudet pitää ihmisestä riippuen löytyä että on valmis alkamaan suhteeseen mulla on vaan vuosien aikana muuttunut hieman nämä prioriteetit... joskus nuorena poikana halusi vaan jonkun joka olisi rakastanut, sittemmin on huomannut että se kyllä ei vaan riitä se pelkkä rakkaus, kyllä ne ominaisuudet on minkä kanssa joutuu elämään joka päivä, rakkaus ei välttämättä joka päivä virtaa solkenaan kuvainnollisestino kerro? kiinnostaa kovasti mitä meiltä saatetaan odottaa
Paljon onnea, ihanaa!!! :heart:Miehen. :heart:
Joo, odotellaan nyt, että tässä joku kerta tavattais livenäkin. Katotaan niitä onnitteluja sitten.Paljon onnea, ihanaa!!! :heart:
Paitsi hää on 30+v.Minäkin tykkään Rukoilijasirkasta
Arvaa vain pidänkö - kuin hullu puurosta.Rakkaus on hyvä asia kuitenkin. Pidä kiinni siitä tunteesta.
Kyllä niitä on sellaisiakin :saint: Siis pieniä pettymyksiähän on jatkuvasti, mutta ne ovat niin pieniä, että parisuhteeseen kokonaisuutena voi olla hyvinkin tyytyväinen Tai siis oikein super-onnellinen, mutta kellä onni on se onnen k'ätkeköön...ei kai sellaista olekkaan, tai sitten minä olen liian vaativa ihminen toki minussakin voi olla ihan yhtä hyvin se vika, mutta minkäs tekee, tää on tätä
Onnea, :heart: Onko hän tulossa Suomeen? (Juu, pidän huolta vain omista asioistani... :saint: minkäs juoruämmä uteliaisuudelleen mahtaa...)Miehen. :heart:
Niin ois tarkoitus, mutta täytyy nyt katsoa kuinka vaikeaa se mahtaa olla.Alkuperäinen kirjoittaja Penaalin terävin kynä;22908012:Onnea, :heart: Onko hän tulossa Suomeen? (Juu, pidän huolta vain omista asioistani... :saint: minkäs juoruämmä uteliaisuudelleen mahtaa...)
Mä olen oikeasti todella epävarma itsestäni. Yritän esittää muuta ja kaikki ihmettelee kun ole onnistunut opettelemaan kätkemään tunteeni. Kaikkien mielestä olen vaan se aina iloinen, aina aurikoinen ihminen joka vitsailee ja tulee toimeen kaikkien kanssa, vaikka sisimmässäni olisin ihan jotain muuta. : /anteeksi, ei saisi nauraa toisen peloille... mutta oli kyllä aika absurdi ajatus että sinä, juuri sinä jäisit yksin, et todellakaan, ei mitään pelkoa asiasta
Sä oot jo ikäloppuAi on 30 PLUS jos täytin 30 joulukuussa? :/
Mistäs maasta Mr. Ihana on?Niin ois tarkoitus, mutta täytyy nyt katsoa kuinka vaikeaa se mahtaa olla.
Eihan tuo oo kahtakymmentayhdeksaakaan oikein kunnollla.Ai on 30 PLUS jos täytin 30 joulukuussa? :/
Naisena olo on vaikeeta. Ensin oon parikymppinen tytönhupakko ja sitten kun täytät 30, oot 30+ hetiAi on 30 PLUS jos täytin 30 joulukuussa? :/
no enkai mä tarkkaa tiedä!! :O mutta 30 puolella siis on muistikuvissa ja oikeinhan se oliAi on 30 PLUS jos täytin 30 joulukuussa? :/
Ja ketut sanon mä!Varmasti on jokaiselle joku joka sopii
mitä sitten? 30- ? 22, älä hajoa.Ja oli se + sit pakollinen laittaa?? Paljonko ite oot? 70?
Kyllä Haravallekin on oma rakas olemassa:heart:Ja ketut sanon mä!