Olen aivan järkyttävän ruma nykyään

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lihava
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

lihava

Vieras
Nuorempana olin todellinen kaunotar, mutta nykyään olen lihava ja ruma =(. Saisin laihduttaa ainakin 30 kiloa ja jotakin muutakin pitäisi tälle ulkonäölle tehdä. Olen vain niin väsynyt ja ahdistunut koko ajan, etten saa itsestäni mitään irti. Tukka hapsottaa ja on kamala tyvikasvu, meikatakaan en jaksa enää joka päivä.

Vaatteet ei mahdu enää päälle, joten valikoima on todella suppea. Kynnet ovat purtuina ja naama norsun vitulla.

Miten tästä noustaan?

Aloita jostain pienestä, kuten esimerkiksi laitat ne kynnet tosi näteiksi :) lopeta tietenkin ensin pureskelu. Sitten kun on jokin yksityiskohta oikein TOSI nättinä niin siitä on hyvä jatkaa.

Kauneus on niiiin katoavaista... itse en ole koskaan ollut mikään kaunotar, mutta aina tyytyväinen ulkonäkööni, jopa nyt keski-ikäisenä ylipainoisena matamina.

Mulla vähän sama tunne. Tosin painoa pitäis tiputtaa semmonen 5-7 kg. Mutta muuten, kun omat vaatteet kiristää, on vaatevalikoima suppea ja varaa ei ole uusia ostaa. kyse ei ole siitä että olisin järkyttävän iso, mutta pienessä kropassa 10 lisäkiloa tekee sen että vaatteet on auttamattomasti pieniä. Juurikasvua ei juuri näy, kun näköjään mun hiukset on tummuneet. Värjäsin niin monta vuotta että en tiennyt mikä oma hiusten väri on, mutta nyt kun väri on kulunut, olen melkein yhtä tumma kuin se tumma ruskea väri, jolla aikanaan kestovärjäsin. Mukavaa, blondi ei mulle sovikaan.

Se kauneus on edelleen siellä jossain, ei se mihinkään ole kadonnut. Itseensä tyytyväinen ja itsestään huolta pitävä ihminen - enkä tarkoita tällä pelkkää meikkausta - on kaunis. Kilojen pudottaminen kohentaa oloa ja terveyttä, auttaa jaksamaan ja saattaa pidentää elinikääkin. Älä keskity pelkästään ulkonäköön. Tee elämäntaparemontti!

Niin, jos rahaa olisi ylimääräistä, ostaisin vaatteita ja kävisin kampaajalla ja kosmetologilla. Mutta kun ei ole. Inhoan lenkkeilyä; ohjatuissa jumpissa olen joskus tykännyt käydä, mutta nyt en kehtaa edes sinne mennä painon takia. Kohta varmaan mieskin alkaa katselemaan muita naisia, kun tällainen sotanorsu kotona asustelee.

Täällä toinen. Mua on aina kehuttu mun ulkonäöstä, kunnes tuli maagiset 33 täyteen ja alamäki alkoi. Oma identiteetti on ainakin jonkun verran kiinni ulkonäöstä ja tämä nykyinen homssuisuus ei ole ollenkaan omalta tuntuvaa. Aion ottaa ennen kesää itseäni oikeasti niskasta kiinni. Olen jo aloittanut sillä, että pidän hiukset puhtaana ja tarkistan ulkonäköni joka kerta ennen uloslähtöä. Vaatekaappi on niin out eikä mikään imartele mun päällä, mutta en oikein löydä mitään kivaa vaatekaupoilta.

Nyt sitten otat kokonaan uuden asenteen!Laita esim.hiuksesi,käyt ostamassa värin ja tälläät sen.Tai sitten aloitat kynsistäsi,kuten joku edellä jo mainitsi.

Päätä,että sinä nouset!Päätä että huominen on parempi!

=)

Niin, jos rahaa olisi ylimääräistä, ostaisin vaatteita ja kävisin kampaajalla ja kosmetologilla. Mutta kun ei ole. Inhoan lenkkeilyä; ohjatuissa jumpissa olen joskus tykännyt käydä, mutta nyt en kehtaa edes sinne mennä painon takia. Kohta varmaan mieskin alkaa katselemaan muita naisia, kun tällainen sotanorsu kotona asustelee.

No jos asenne on tämä niin en ihmettelekään jos miehesi katselee muita. Ei kai kukaan tuollaista valittajaa jaksa katella. Jos ulkonäkö häiritsee niin tee asialle jotain.

[QUOTE="minä";25903653]No jos asenne on tämä niin en ihmettelekään jos miehesi katselee muita. Ei kai kukaan tuollaista valittajaa jaksa katella. Jos ulkonäkö häiritsee niin tee asialle jotain.[/QUOTE]

Luuletko, että miehelleni valitan koko ajan ulkonäöstäni? En todellakaan. Näkeehän sen ilman valittamistakin.

Ei ole pakko mennä kosmetologille, perusmarketista saa paljon halvemmalla kuorinta-ainetta, kasvonaamioita ym. Mä teen aina kotona kasvohoidon, ei se ole kosmetologilla sen kummoisempi. Ja iho on pehmeä ja hehkuva sen jälkeen, suosittelen.

Naama pois norsunveeltä ja ulos nauttimaan aurinkoisista päivistä! Kävelet vaikka, jos et kehtaa jumppiin mennä. En tosin ymmärrä mikset kehtaisi, siellä näkee vaikka minkä kokoista jumppaajaa. Enkä mä ainakaan koskaan katso ketään pahalla silmällä siellä, omassa kunnossa on sen verran parannettavaa ettei muiden suoritukset juurikaan kiinnosta. Kyllä se siitä, usko pois! Ja ole hieman armollisempi itsellesi, älä tuijota vaan niitä sun virheitä.

Mulla on takuuvarmat neuvot jos vain jaksat niitä noudattaa.

1. sali, varaat ensimmäiseksi kerraksi personal trainerin joka näyttää sulle miten laitteita käytetään, tekee ohjelman ja auttaa ravinnon kanssa. Jatkossa salia 2 kertaa viikossa.

2. Kampaajalla väri, leikkaus ja hiustenpidennys.

3. Ripsienpidennys ja geelilakkaus kynsiin.

4. Uusi kevättakki, uudet kengät,housut ja paita.

5. Meikkipussi kuntoon, meikkipuuteri,poskipuna,ripsiväri, kajal ja huulikiilto.

6. Lisää elämääsi yksi asia joka saa sinut nauramaan/hymyilemään.

• Tykkää
Reactions: kielletty
[QUOTE="vieras";25903865]Mulla on takuuvarmat neuvot jos vain jaksat niitä noudattaa.

1. sali, varaat ensimmäiseksi kerraksi personal trainerin joka näyttää sulle miten laitteita käytetään, tekee ohjelman ja auttaa ravinnon kanssa. Jatkossa salia 2 kertaa viikossa.

2. Kampaajalla väri, leikkaus ja hiustenpidennys.

3. Ripsienpidennys ja geelilakkaus kynsiin.

4. Uusi kevättakki, uudet kengät,housut ja paita.

5. Meikkipussi kuntoon, meikkipuuteri,poskipuna,ripsiväri, kajal ja huulikiilto.

6. Lisää elämääsi yksi asia joka saa sinut nauramaan/hymyilemään.[/QUOTE]

Nuo kaikki kuulostaa hyvältä. Nuo vain vaatii rahaa. Hiukseni ovat jo aika pitkät, kun vain jaksaisin niitä laittaa ja huolehtia.

Mä olen kans liian tukeva, pois pitäisi saada noin 30 kiloo ainakin.
En ole ikinä mikään "tyyli lyyli" ollut, mut kun itse viihtyy niissä vaatteissa mitkä on yllään ja hiukan katsoo, mitkä värit käy keskenään, niin eikö se oo jo aika paljon?! ;)
Mäkin käytän kuorintavoidetta (Avon, Oriflame tai kaupan...) toisinaan, mut kasvojen puhd.ainetta päivittäin sekä ihania kosteuttavia naamioita viikottain.
Saunassa joskus saunahunajaa pistän.
Jalkoja yritän hoitaa myöskin itse; jalkakylpyjä (nyk. kyllä harvemmin), mut rasvaan joka pesun jälkeen.

[QUOTE="minä";25903950]No eihän tuo mikään paha ole. Käyttämäsi vaatteet vaan saavat sinut näyttämään paljon lihavammalta kuin olet. Uusia, pirteitä vaatteita tarvitset kyllä kipeästi!

Ja se asenne, kaikki lähtee asenteesta![/QUOTE]

Joo, niin tarvitsen uusia vaatteita. Painoa on kyllä se 30 kiloa liikaa, ihan kun miettii ihannepainon kannalta.

Kuvasi perusteella kroppasi on ihan ok. Et ole todellakaan lihava, vaikka et nyt laihakaan. Kuinka pitkä ja painava olet? Nuo vaatteet saavat sinut näyttämään lihavammalta. Hanki hyvin istuva mekko/hame, kunnon rintsikat, hyvät sukkikset, tarpeen vaatiessa massua litistävät pikkarit, hyvä yläaosa, kampaajalle ja taivuta ripsiäsi ja laita ripsaria.

Niiiiiiin tuttua.

Samaan kyllästyneenä päätin tehdä muutoksia elämään.

Olen laihduttanut nyt 19,5 kiloa (laihdutan edelleen), ostanut vinon pinon kasvohoitotuotteita ja hyviä meikkejä ja laittanut rakennekynnet. Hiukset piti laittaa tänään, mutta unohdin...joten laitan uuden värin huomenna tai ylihuomenna. Leikkuun hoidan kun ehdin...ehkä ensi viikolla.

Vaatekaappi on mennyt kokonaan uusiksi (kirjaimellisesti) ja olen ostanut kivoja kenkiä, laukkuja, aurinkolaseja, huiveja jne.

Ja ai että miten paljon parempi fiilis nyt on :)

Eli ei muuta, kuin tuumasta toimeen!! :D

Yhteistyössä