Olen aika varma, että en anna lapseni leikkiä rasistien/ whitetrash -perheiden/ pahansuopien junttien lasten kanssa

  • Viestiketjun aloittaja tilitys, joka tuli mieleeni tuosta neekerilapsi -k
  • Ensimmäinen viesti
tilitys, joka tuli mieleeni tuosta neekerilapsi -k
Koska asenteet tarttuvat. Siis jos niin huono tuuri käy, että lapsi pääsee näiden perheiden jälkikasvuun tutustumaan.Haluan kasvattaa lapsestani sivistyneen ja yleiset käytöstavat omaavan henkilön, josta muovautuu vastullinen, yhteisiä sääntöjä kunnioittava yksilö.

Kamalaa luokkaerottelua ja inhottavaa kostaa lapsille tämän vanhempien älyn köyhyys. Mutta näin se vain on. Onneksi jo ala-asteellakin voi siirtää lapsen erikoiskouluun, jotta kanssakäyminen yhteiskunnan pohjasakan kanssa saadaan minimoitua.

Tätä te keskiverrot Kaksplus -palstan perheet jälkikasvullanne asenteillanne tilaatte. Leikkipuistot, mammakokoukset ja netin keskustelupalstat ovat todellakin avanneet ainakin minun silmäni sille, keistä kannattaa pysyä visusti erossa. Ennen uskoin ihmisten hyvyyteen ja perusjärkevyyteen lähtökohdista huolimatta, mutta en todellakaan usko enää.

 
harmaa vieras
Minä olen törmännyt yhteen perheeseen, minne ei ollut helppo jättää lasta.

Vapaan suunnan uskovaisia, jotka karkoitti rukousmenoilla demoneita omista lapsistaan, noni-kauppiaita ja äärettömän ehdottomia, oman "demonin vallassa olevan" lapsensakin olivat laittaneet eli hylänneet teini-iän pyörteissä johonkin lastenhoitokotiin.

Siellä kävikin vain kerran, kun kotoon hakiessa sain siinä teepöydässä kuulla rouvan lörpöttävän näistä kaikista ja kauppaavan nonia, niin päätin, että tänne ei enää tulla....
 
vieraampi
Jaa, kyllä mä varmaan antaisin, ja toivoisin, että ne positiiviset asenteet tarttus mun lapsista ja perheyhteisöstä näille toisille, eikä toisinpäin. Ajattelen kyllä että oma lapseni on tarpeeksi fiksu olemaan omaksumatta "huonoja tapoja".
 
jaa
Musta on tosi pinnallista ajatella noin. Kyllä rasisti voi olla monella muullakin tavalla ja suvaitsematon.
Hyvin harvassa on nykyään ne, jotka on rasisteja esim. neekereitä vastaan.
Mutta monet ovat rasisteja köyhiä, kotiäitejä ja muuten eri tavalla elämäänsä eläviä kohtaan.
 
juurinäin
Alkuperäinen kirjoittaja vieraampi:
Jaa, kyllä mä varmaan antaisin, ja toivoisin, että ne positiiviset asenteet tarttus mun lapsista ja perheyhteisöstä näille toisille, eikä toisinpäin. Ajattelen kyllä että oma lapseni on tarpeeksi fiksu olemaan omaksumatta "huonoja tapoja".
peesí. vanhempien vaikutus on aina suurempi kuinn kavereiden.
 
Mä myönnän, etten oikein tykkää, jos lapseni leikkivät tiettyjen perheiden lasten kanssa.

Päiväkodissa se on ok koska siellä on järkeviä aikuisia valvomassa, mutta vapaa-aikana ei...en esim. suostu päästämään heitä näiden perheiden luo kylään, vaikka pyydetty on. Keksin jonkun tekosyyn.

"Onneksi" ko. perheiden lapset ovat itse käytöksellään aiheuttaneet sen, ettei esikoinen (kuopus ei vielä kamalasti vapaa-aikanaan kavereiden kanssa hengaile) halua heidän kanssaan juurikaan edes enää olla. Kodin huono ilmapiiri ja vanhempien väliset ongelmat kun tuppaavat heijastumaan lapsiin siten, että he kiusaavat sitten päiväkodissa muita...ja kiusaajan kanssa harva haluaa leikkiä.

Joo, olen ihan kamala ihminen, kun en halua lasteni vierailevan perheissä, missä ekaluokkalaiset saavat pelata K-18 pelejä tuntikausia, alle kouluikäiset katsoa aikuisten elokuvia, kiroillaan ihan vapaasti...missä iskä voi juoda arkiaamupäivänä kuusi kaljaa pahimpaan janoonsa haukkuen hörppyjen välillä venäläisnaisia huoriksi ja mustaihoisia v*tun neekereiksi, ja äiti silmä mustana & kaula syötynä kantaa kaupasta ööliä lisää ettei isäntä vaan suutu & nauraa kun perheen parivuotias osaa jo erottaa eri olutmerkit toisistaan. Hieman kärjistettyä mutta mm. tuollaista menoa siellä on.
 
o
Alkuperäinen kirjoittaja harmaa vieras:
Minä olen törmännyt yhteen perheeseen, minne ei ollut helppo jättää lasta.

Vapaan suunnan uskovaisia, jotka karkoitti rukousmenoilla demoneita omista lapsistaan, noni-kauppiaita ja äärettömän ehdottomia, oman "demonin vallassa olevan" lapsensakin olivat laittaneet eli hylänneet teini-iän pyörteissä johonkin lastenhoitokotiin.

Siellä kävikin vain kerran, kun kotoon hakiessa sain siinä teepöydässä kuulla rouvan lörpöttävän näistä kaikista ja kauppaavan nonia, niin päätin, että tänne ei enää tulla....
Mitä on noni?
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Tuulipuku:
Muistahan myös että nimitys White trash on rasismia.
Enpä sanoisi niin. Koska termi ei koske kaikkia tietyllä etnisellä taustalla varustettuja henkilöitä massana. Tässä sinulle määritelmä Wikipediasta:

White trash is an American English pejorative term referring to individual or groups of lower social class caucasian people that the speaker considers to lack social status. It is most frequently used as a slur to describe financially, economically or culturally disadvantaged Caucasians. It may also be used self-referentially by white North Americans with higher socio-economic status to jokingly describe limitations they sense in their culture[citation needed] and may also be used as a within-group expression among disadvantaged white Americans to express solidarity. "White trash" should be differentiated from the term redneck, as each has a unique historical etymology and context in modern usage with the latter generally a bit more socially acceptable.
 
Rasismihan on juuri siinä, että pitää korostaa erikseen white. White trash syntyi juuri siksi, että piti erikseen erottaa valkoiset muusta roskaväestä. Tuohon aikaan muita (kuin valkoisia) pidettiin alempiarvoisina yms. joten ei voitu sanoa trash vaan piti muistuttaa että juuri näistä valkoisista on nyt kyse.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Tuulipuku:
Rasismihan on juuri siinä, että pitää korostaa erikseen white. White trash syntyi juuri siksi, että piti erikseen erottaa valkoiset muusta roskaväestä. Tuohon aikaan muita (kuin valkoisia) pidettiin alempiarvoisina yms. joten ei voitu sanoa trash vaan piti muistuttaa että juuri näistä valkoisista on nyt kyse.
Älä välitä; en antaisi lapseni seurustella myöskään muunvärisen trashin kanssa. Harvempi tummaihoinen vain on huonossa sosioekonomisessa asemassa oman syynsä vuoksi. He ovat useammin kunnon ihmisiä vaikeista oloista (sota, nälänhätä jne), ja uudet sukupolvet integroituvat yhteiskuntaan.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Tuulipuku:
Eli käyttämällä White trashia sinä myöskin myönnät julkisesti sen, että pidät KAIKKIA ei-valkoisia ihmisiä automaattisesti "trashina".
Anteeksi? En ymmärrä mitä tarkoitat? Pidän tiettyyn sosioekonomiseen ryhmään omaa laiskuttaan, saamattomuuttaan ja tyhmyyttään kuuluvia suomalaisia white trashina. Kuten montaa tälle palstalle kirjoittelevaa.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Tuulipuku:
Rasismihan on juuri siinä, että pitää korostaa erikseen white. White trash syntyi juuri siksi, että piti erikseen erottaa valkoiset muusta roskaväestä. Tuohon aikaan muita (kuin valkoisia) pidettiin alempiarvoisina yms. joten ei voitu sanoa trash vaan piti muistuttaa että juuri näistä valkoisista on nyt kyse.
Älä välitä; en antaisi lapseni seurustella myöskään muunvärisen trashin kanssa. Harvempi tummaihoinen vain on huonossa sosioekonomisessa asemassa oman syynsä vuoksi. He ovat useammin kunnon ihmisiä vaikeista oloista (sota, nälänhätä jne), ja uudet sukupolvet integroituvat yhteiskuntaan.
HAH! HAH HAH JA HAH!!! HAH HAH HAH.

Sori. Oikeen itseään muita parempana pitävä älykkö. Saanko arvata, että olet vihreä?
 
voi hölmöliiniä
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Tuulipuku:
Eli käyttämällä White trashia sinä myöskin myönnät julkisesti sen, että pidät KAIKKIA ei-valkoisia ihmisiä automaattisesti "trashina".
Anteeksi? En ymmärrä mitä tarkoitat? Pidän tiettyyn sosioekonomiseen ryhmään omaa laiskuttaan, saamattomuuttaan ja tyhmyyttään kuuluvia suomalaisia white trashina. Kuten montaa tälle palstalle kirjoittelevaa.
et ole itse kovin älykäs. jos olet rikas, et ole ainakaan omilla ansioillasi saanut mitään, kun et ymmärrä tuulipuvun päivänselvää asiaa.

joka käyttää sanaa white trash, korostaa sitä, että on olemassa MYÖS valkoista roskasakkia, mustan lisäksi. eli automaattisesti pidät muita kuin valkoisia roskasakkina, vaikka valkoisissakin on mielestäsi roskasakkia.

sitä kai tuulipuku yritti sanoa.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja niin:
kuulostat omahyväiseltä rasistilta, ap. kunhan kaikki vain kunnioittavat sinun mustaa miestäsi ja lastasi, mutta itse et suvaitse erilaisuutta misään muodossa?
Ei ole mustaa miestä minulla:)
No mikäs sitten,tossun alla oleva nössykkä,jota despootti muija hakkaa kaulimen kanssa?
Ennemmin olisin hakattava nössykkä kuin rasisti:D
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Tuulipuku:
Rasismihan on juuri siinä, että pitää korostaa erikseen white. White trash syntyi juuri siksi, että piti erikseen erottaa valkoiset muusta roskaväestä. Tuohon aikaan muita (kuin valkoisia) pidettiin alempiarvoisina yms. joten ei voitu sanoa trash vaan piti muistuttaa että juuri näistä valkoisista on nyt kyse.
Älä välitä; en antaisi lapseni seurustella myöskään muunvärisen trashin kanssa. Harvempi tummaihoinen vain on huonossa sosioekonomisessa asemassa oman syynsä vuoksi. He ovat useammin kunnon ihmisiä vaikeista oloista (sota, nälänhätä jne), ja uudet sukupolvet integroituvat yhteiskuntaan.
Tuossa kyllä näyttäytyy hyvin selvästi sinun rasismisi ja ennakkoluulosi.

Eihän se musta toki koskaan ole itse mihinkään syyllinen... Ja että uudet sukupolvet integroituvat hyvin yhteiskuntaan, missä haavemaailmassa mahdat elää, kannattaisikohan käydä vaikka Ranskassa tai Ruotsissa katsomassa sitä integroitumista.
 
olet rasisti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja niin:
kuulostat omahyväiseltä rasistilta, ap. kunhan kaikki vain kunnioittavat sinun mustaa miestäsi ja lastasi, mutta itse et suvaitse erilaisuutta misään muodossa?
Ei ole mustaa miestä minulla:)
No mikäs sitten,tossun alla oleva nössykkä,jota despootti muija hakkaa kaulimen kanssa?
Ennemmin olisin hakattava nössykkä kuin rasisti:D
sinä olet rasisti. haukut köyhiä ja sinua huonommassa asemassa olevia roskasakiksi. olet rasisti pahimmasta päästä. ennakkoluuloinen ja rasistinen roskasakkijäsen numero 1.
 

Yhteistyössä